צילום: ההתאחדוצת לכדורגל של אנגליה

מונדיאל 2023: אנגליה עלתה לגמר

נבחרת שלושת הלביאות עצרה את המסע הקסום של המארחת, אוסטרליה, ותפגוש את ספרד בקרב על התואר

אחת משתי מארחות המונדיאל, אוסטרליה, עשתה את כל הדרך לארבעת האחרונות של הטורניר ואירחה היום בצהריים את מי שנותרה בתור הפייבוריטית לזכייה, אנגליה. האוסטרליות רצו לנצל את המומנטום מהדחיפה של הקהל הביתי בזמן שהאנגליות קיוו לא למעוד מול הנבחרת שעל הנייר החלשה ביותר מבין ארבעת האחרונות. אמש כבר נקבע שספרד תהיה זו שתחכה בגמר הגדול ביום ראשון, שיממה קודם לכן, שבדיה תפגוש את המפסידה כאן לקרב על המקום השלישי.

הרכבים:

אוסטרליה: מקנזי ארנולד, אלי קרפנטר, קלייר האנט, קלייר פולקינגהורן (אמילי ואן אגמונד 81'), סטף קטלי, היילי ראסו (קורטני ויין 72'), קטרינה גורי (אלכס צ'ידיאק 88'), קיירה קוני-קרוס, קייטלין פורד, סם קר, מרי פאוולר

אנגליה: מרי אירפס, לוסי ברונז, מייל ברייט, אלכס גרינווד, ג'סיקה קארטר, ג'ורג'יה סטנויי, קיירה וולש, אלה טון (ניב צ'רלס 90'), אלסיה רוסו (קלואי קלי 88'), רייצ'ל דיילי, לורן המפ

מחצית ראשונה

סם קר פתחה לראשונה בטורניר הזה בהרכב המטילדאס וכבר בדקה השישית החלוצה של צ'לסי הגיעה להזדמנות טובה מול מרי אירפס אך השוערת עצרה אותה כשבלי קשר מונף דגל לנבדל.
3 לאחר מכן, אלכס גרינווד שלחה כדור נפלא לג'ורד'ינה סטנויי והקשרית נעצרה אצל מקנזי ארנולד לקרן, ממנה האנגליות לא השכילו להבקיע גם כן.
בדקה העשירית ראינו צהוב ראשון, אלכס גרינווד קיצצה את סם קר ונכנסת לפנקס של השופטת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק הקצבי המשיך והיילי ראסו הגיעה למצב הבקעה לא רע, אך ההגנה האנגלית הסתדרה איתה. מנגד, לורן המפ ניתסה לייצר בעיטה לשער מזווית קשה אך נבלמה אצל הגנת המטילדאס.

בדקה ה-36' של המשחק הרשת האטוסטרלית זזה. כדור חוץ אנגלי הוביל להתקפה מסוכנת שבסיומה אלה טון שלחה כדור אדיר לחיבורים של מקנזי ארנולד, 1:0 לאנגליה!

שער נפלא! אלה טון חוגגת (צילום: פיפ"א)

אוסטרליה ניסתה לכפות שוויון לפני הירידה למחצית אבל עוד הזדמנות של היילי ראסו לא הגיעה למסגרת ואנגליה ירדה למחצית ביתרון.

מחצית שניה

אחרי רבע שעה מנומנמת של המחצית השניה, הגיע שער שוויון פשוט אדיר של המטילדאס! ס םקר התקדמה לכיוון הרחבה של האנגליות ומכ-20 מטרים שלחה בעיטה אדירה שעשתה את דרכה לרשת של מרי אירפס, 1:1!

סם קר חוגגת את השוויון (צילום: ההתאחדות לכדורגל של אוסטרליה)

המשחק המשיך לרוץ מקצה לקצה ובדקה ה-69' מצב קורץ של האנגליו תשרק ליד הקורה של מקנזי ארנולד. כעבור דקה נגיחה נבדרת של אלסיה רוסו פגעה בקורה ויצאה החוצה כשמיד לאחר מכן עוד התקפה מהירה של האסוטרליות הניבה מצב כיבוש של סם קר מול אירפס אך השוערת האנגלית יצאה טוב ולקחה. לא חל]פה חצי דקה, ואנגליה שוב עלתה הלוח! לורן המפ קיבלה כדור ארוך מהבלמית מילי ברייט והתגברה על ההגנה האוסטרלית כדי לשלוח את הכדור מתחת לארנולר ולרשת, 2:1 ללביאות!

צמד חמד. המפ וטון חוגגות את השני (צילום: ההתאחדות לכדורגל של אנלגיה)

האוסטרליות המשיכו לתקוף ולחפש שוויון נוסף אבל אנגליה יצאה למתפרצות מסוכנות, מה שאילץ את ההגנה האוסטרלית לסגת.

בדקה ה-81' טוני גוסטאבסון הימר על "אול אין", פולקינגהורן ירדה לספסל לטובת ואן אגמונד, חילוף סופר-התקפי.

בדקה ה-83' כמעט שוויון! סם קר מסרה לקורטני ויין שבעטה נהדר אבל מרי אירפס הגיבה טוב והדפה. ההתקפות האוסטרליות המשיכו וקרן מסוכנת שוב נהדפה על ידי אירפס!

בדקה ה-86' החלום האוסטרלי נגדע סופית! התקפה נהדרת של אנגליה הסתיימה במסירה נפלאה של לורן המפ לאלסיה רוסו ששלחה כדור נפלא לפינה של מקנזי ארנולד, 3:1 לאנגליה!

למרות פיגור שני השערים, האוסטרליות המשיכו ללחוץ ולנסות להילחם עד הסוף, אבל התוצאה נותרה על כנה. אנגליה תשחק ביום ראשון בגמר מול ספרד כשיממה לפני כן אוסטרליה תיפגש מו לשבדיה בקרב על המקום השלישי.

המטילדות נלחמו עד הרגע האחרון (צילום: פיפ"א)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort