צילום: פיפ"א

אם אין אני לי, מילי

עקב ההיעדרות של לאה וויליאמסון, מילי ברייט צריכה להוביל את נבחרת שלושת הלביאות עם סרט הקפטנית על הזרוע

מילי ברייט בעצמה כמעט החמיצה את המונדיאל אחרי פציעה קשה, אבל היא התאוששה בזמן ותמלא את מקומה של לאה וויליאמסון כקפטנית הנבחרת. ברייט בת ה-29 מוכנה למשימה ועמדה בראש מערך ההגנה של אנגליה ששמר על רשת נקייה במשחק הפתיחה מול האיטי. כעת האתגר יהיה רציני יותר, דנמרק החזקה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מילי ברייט תמיד נלחמה עבור המטרות שלה בחיים. בגיל צעיר כשחלתה בדלקת ריאות קשה המלחמה הזו הפכה מהר מאוד לקרב על החיים עצמם, אבל ברייט, כמו שניתן לראות לא מעט פעמים על המגרש, נלחמה כמו גדולה ובסופו של דבר לא רק שיצאה מסכנת חיים, אלא גם הצליחה לנהל קריירה ספורטיבית בשני ענפים שונים.

ברייט נולדה לפני כמעט 30 שנה בכפר קטן ליד העיר צ'סטרפילד וכפי שכבר ציינתי, בגיל ינקות חלתה בדלקת ריאות חמורה והייתה על סף מוות. לאחר שהתאוששה וחזרה לנהל חיים של ילדה רגילה, החלה להתעניין ברכיבת סוסים והפכה זאת לענף הספורט הראשון בו התחרתה. בגיל 9 מילי נדבקה בחיידק הכדורגל אחרי שראתה משחק של קבוצה מקומית והחלה את צעדיה הראשנים בענף.

ההתחלה לא הייתה פשוטה עבור מי שב-2023 מובילה את אלופת האירופה המכהנת במשחקי המונדיאל היא החלה את הקריירה הבוגרת שלה בדונקאסטר, הושאלה ללידס ועל הנייר לא הייתה אמורה להגיע רחוק מדי. כאן שוב האופי הלוחם חסר הפשרות שלה נכנס לפעולה ויכלת נהדרת שלה הניבה מעבר לצ'לסי, והשאר היסטוריה. כעיום ברייט לא רק אחת השחקניות הכי טובות של הכחולות מלונדון, היא גם העוגן ההגנתי של הנבחרת אותו היא הייתה אמורה להוביל יחד עם וויילאמסון לפני שכוכבת ארסנל נפצעה באפריל. ברייט ירשה ממנה זמנית את סרט הקפטנית ונשבעה לעשות הכל כדי שאלופת אירופה תהיה גם אלופת העולם.

מחוץ לכדורגל, מילי מוכרת בזכות חיבתה לקעקועים, כל אחד בעל משמעות מיוחדת עבורה. היא מדברת עליהם בהרחבה ומפרטת את המשמעות של כל אחד מהם.

ברייט עם סרט הקפטנית במשחק הפתיחה מול האיטי (צילום: פיפ"א)
להלן הרשימה המלאה:

חצי נמר (קדמת זרוע שמאל)

חצי הנמר מסמל עבורה כוח ועוצמה, אספקט חשוב מאוד בצורת המשחק הקשוחה שלה.

עין (סמוך לפרק כף יד שמאל)

העין היא העתק של אחת העיניים של בן זוגה ליוואי קרו שלדבריה משגיח עליה מרחוק. "חצי הנמר והעין הם הכוח שלי והמלאיכים השומרים שלי" מספרת ברייט.

לוכד חלומות (חלק פנימי של זרוע שמאל)

את הקעקוע הזה ברייט עיצבה בעצמה בעקבות משפט של אמא שלה "לעולם אל תפסיקי לרדוף אחרי החלומות שלך". ברייט אומרת שלוכד החלומות עוזר לתפוס אותם כדי שיהיו בהישג יד.

ינשוף (כתף שמאל)

ברייט גדלה בכפר בשם קילאמארש ליד צ'סטרפילד וסביבתה תמיד היו חוות סוסים. בערבים ינשופים היו מגיעים לחווה לרבוץ בשטח וברייט זוכרת אחד מסוים שממש אהבה בתור ילדה. את הדמות של אותו ינשוף היא קעקעה על הכתף. "הוא מזכיר לי את הילדות שלי" אמרה השחקנית.

כנפי מלאך (פרק כף יד ימין)

את הכנפיים יחד עם המילה "Angel" ברייט עשתה לפני מספר שנים אך עדיין לא סיפרה מדוע.

"שני חצאים" (ליד זרת יד ימין)

את הקעקוע הזה ברייט עשתה יחד עם שחקנית אסטון וילה רייצ'ל דיילי, עוד חובבת קעקועים מושבעת. הקעקוע מורכב מהשבר הפשוט 1/2 בלי יותר מדי עומק מסביב.

31.7.22 (מיקום לא ידוע)

מספר ימים אחרי הזכייה של אנגליה ביורו, ברייט הודתה שעשתה קעקוע מיוחד לכבוד האירוע וקעקעה את התאריך בו האנגליות הניפו את הגביע.

האם לוכד החלומות של ברייט ילכוד את חלומה לזכות במונדיאל? האם הנמר והעין ישמרו עליה? האם הינשוף יעניק לה זיכרון חיובי מהבית שיעניק לה כוחות לכל הטורניר? והאם ברייט תצטרך לקעקע תאריך נוסף, בתקווה של האנגליות יניפו את הכביע החשוב ביותר? נדע בהמשך. כעת המשימה היא לעבור בהצלחה את שלב הבתים.

ספתח טוב, ומה בהמשך? ברייט ונבחרת אנגליה במשחק הפתיחה של המונדיאל (צילום: פיפ"א)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort