(Photo by Catherine Ivill – UEFA/UEFA via Getty Images)

מונדיאל נשים 2023: הכירו את הנבחרות של בית ו'

צרפת מגיעה אחרי סערת קורין דיאקר ועם מאמן שיודע להוציא מהסגל שלו את המקסימום, ברזיל תמיד באה להילחם עד הסוף, ג'מייקה כוח שאסור לזלזל בו ואפילו פנמה הצנועה עשויה לעשות צרות, הכירו את בית ו׳

 

צרפת:

אחרי שסערת קורין דיאקר מאחוריהן ועם הרווה רנאר על הקויים כשחלק מהשחקניות שהחרימו את הנבחרת חוזרות לסגל, "לה בלו" רוצות להתרכז בדבר אחד: כדורגל. על הנייר היא לא אמורה להיות אחת שתצליח ללכת עד הסוף, אבל עם רנאר, הכל אפשרי.

(Photo by Jan Kruger – UEFA/UEFA via Getty Images)

דירוג פיפ"א: 5

הישג שיא: מקום רביעי

מאמן: הרווה רנאר

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קפטנית: וונדי רנאר

שחקניות מרכזיות: וונדי רנאר, אייסאטו טונקארה, סקינה קרשאווי, אוו פריסה, גרייס גייורו, סנדי טולטי, אאוז'ני לה סומה, קדידאטו דיאני

שווה מעקב: וויקי בשו. שחקנית ההתקפה בת ה-19 מליון תהיה תחת זכוכית מגדלת בטורניר הזה בתור מי שאמורה להיות הקלף של הורווה רנאר מהספסל וגם אולי זו שתיקח בהמשך הדרך את המושכות בחוד ההתקפה של הטריקולור.

לקראת הטורניר: אמנם המשחק האחרון שלהן הסתיים בהפסד לאוסטרליה, אבל הצרפתיות לא מזמן ניצחו את קולומביה וקנדה בצורה משכנעת מאוד כך שבהחלט הן מגיעות מוכנות לטורניר הזה.

מטרות לטורניר: הרווה רנאר יודע שהוא עם סגל חסר לטורניר ושרק לא מזמן מונה למאמן הנבחרת הזו אבל הוא בהחלט יודע גם לסחוט את המקסימום ממי שמשחק (וכעת משחקת) תחתיו. ראשות הבית קריטית כאן כדי להימנע ממפגש עם גרמניה ואם הצרפתיות ישכילו לסים כראש בית, הן יכולות בכיף לפנטז על רבע גמר ואולי אף מעבר.

ג'מייקה:

ה-"רגאיי גירלז" מגיעות לטורניר עם אמונה שלמה שאפשר לעשות מונדיאל טוב ולהפתיע את אחת הנבחרות שעל הנייר נחשבת לחזקה יותר. קל זה לא יהיה אבל "קל" זה מונח שבג'מייקה לא שמעו עליו.

 

נבחרת ג׳מייקה (צילום אתר רשמי)

דירוג פיפ"א: 43

הישג שיא: שלב הבתים

מאמן: לורן דונאלדסון

קפטנית: קדיג'ה שו

שחקניות מרכזיות: סינדי שניידר, שנטל סוובי, קוניה פלאמר, דנישה בלאקווד, אליסון סוובי, טרודי קרטר, קדיג'ה שו, טיפאני קמרון

שווה מעקב: ג'ודי בראון. החלוצה בת ה-21 ידועה בתור מחוררת רשתות, תחליף הולם ל-"באני" (הלא היא 'אדיג'ה שו) כשהאחרונה לא זמינה. במצב מסוים ניתן גם לפתוח עם שתיהן בהרכב ולקוות שיבקיעו מספיק כדי להוציא משהו מהמשחק.

לקראת הטורניר: ההכנה של ג'מייקה למונדיאל הייתה לא טובה בלשון המעטה ואם הן יביאו את אותה יכולת גם לטורניר עצמו, אפשר לוותר מראש. למזלן של ה-"רגאיי גירלס", אולי כשיש את יוקרת ההשתתפות במונדיאל על הכף, היכולת תעלה בהתאם

מטרות לטורניר: קודם כל המטרה היא לא לסיים אחרונה בבית ואת זה ג'מייקה בהחלט אמורה לעשות. להצליח להפתיע ולסיים באחד המקומות הראשונים זו כבר אופרה אחרת.

ברזיל:

ה-"קנריניאס" מגיעות למונדיאל הזה עם המון ציפיות לעשות משהו גדול, כשבמונחים של ברזי לגדול זה לכל הפחות חצי גמר. על הנייר, הן מסוגלות, בפועל? הן יצטרכו להילחם קשה מאוד כדי להשיג את זה.

דירוג פיפ"א: 8

הישג שיא: סגנית אלופה

מאמנת: פיה סונדהאגה

קפטנית: רפאל

שחקניות מרכזיות: ברברה, קת'לן, טאמירש, רפאל, ברוניניה, אדריאנה, אנדרסה אלבש, דביניה, מרתה, ביה זנראטו, גייסה

(Photo by Catherine Ivill – UEFA/UEFA via Getty Images)

שווה מעקב: אנה ויטוריה. הקשרית בת ה-23 חתמה הקיץ בפ.ס.ז' אחרי שתי עונות מוצלחות מאוד בבנפיקה הפורטוגלית והיא מקווה להיות האיקס-פאקטור של פיה זונהאגה בסגל של ברזיל.

לקראת הטורניר: הפסד לאנגליה בגמר הפיינאליסימה כשלפניו הפסדים לארה"ב וקנדה אולי נתן תחושה שהברזילאיות לא מספיק חדות, אבל אם תסתכלו על יתר המשחקים שלהן, תראו שצריך להיזהר מאוד מהמחץ של ה-"סלסאו". הן מגיעות לאוסטרליה וניו זילנד כדי ללכת על כל הקופה, וגם אם אינן פייבוריטיות ברורות לעשות זאת, הן ייתנו הכל על המגרש.

מטרות לטורניר: אי אפשר שלא להחשיב את ברזיל כשמדברים על מועמדות לזכייה, "הסלסאו" בהחלט יכוונו למטרה הזו אבל קל זהנ בטוח לא יהיה, נגמרו הימים שבהם ברזיל יכולה להגיע לחצי הגמר בלי מאמץ.

פנמה:

"לאס קנאלראס" מגיעות למונדיאל ראשון ורוצות להשאיר רושם ראשוני טוב. בהתאחדות התגייסו למען המטרה ועשו עבודת שורשים נהדרת כדי לגייס מתאזרחות בעלות שורשים פנמיים למען חיזוק הנבחרת.

דירוג פיפ"א: 52

הישג שיא: הפועת בכורה במונדיאל

מאמן: איגנסיו קינטנה

קפטנית: מרתה קוקס

נבחרת פנמה (צילום: אתר רשמי)

שחקניות מרכזיות: יינית' ביילי, הילארי חאאן, יומירה פינסון, קרינה בולטריפ-רייס, מרתה קוקס, אלדרית' קינטרו, ריילי טאנר

שווה מעקב: קרינה בולטריפ-רייס. שחקנית ההגנה בת ה-25 היא אחת מאותן מתאזרחות בעלות שורשים פנמיים ואת עיקר הכדורגל שלה חוותה בארה"ב. ללא ספק יכולת טובה שלה תסייע לנבחרתה לעמוד בכבוד מול יתר הנבחרות בבית.

לקראת הטורניר: פנמה ניסתה את כוחה מול אריות העולם וחטפה חזק כשהובסה 5:0 ו-7:0 בהתאמה על ידי יפן וספרד, אבל רק לפני חודש הפנמיות סחטו 1-1 מרשים מקולומביה העדיפה ואולי זו תהיה תקווה קטנה שהן מסוגלות לעשות משהו גם בבית שכולל את ברזיל וצרפת החזקות.

מטרות לטורניר: בלי ציפיות, לנסות לא לסיים אחרונה בבית, וגם זו מטרה לא פשוטה להשגה.

תחזית דירוג הבית: 1-צרפת, 2-ברזיל, 3-ג'מייקה, 4-פנמה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort