צילום: האתר הרשמי נבחרת ספרד

מונדיאל נשים 2023: הכירו את הנבחרות של בית ג'

ספרד כמובן פייבוריטית לצלוח את הבית הזה למרות סגל חסר מאוד, היפניות ינסו להפתיע אבל צפויות גם לעלות. זמביה אמורה לנצח את הקרב מול קוסטה ריקה כדי לא להיחשב לנמושת הבית

 

קוסטה ריקה:

"לאס טיקאס" מגיעות למודניאל השני שלהן כשבבכורה לפני 8 שנים הן כצפוי הודחו בשלב הבתים. למרות שמדובר במה שככל הנראה דור הזהב של הכדורגלניות במדינה, הדברים אינם מצליחים להתניע עבור "לאס טיקאס" והזמן לתיקונים אזל. כעת אמליה וואלוורדה תקווה שהנבחרת שלה לא תתבזה על הבמה הגדולה ביותר בעולם.

דירוג פיפ"א: 36

הישג שיא: שלב בתים

אמילי רוחס, עד הקיץ האחרון שחקנית רמת השרון, תייצג את קוסטה ריקה במונדיאל (צילום:שאול גרינפלד)

מאמנת: אמליה וולוורדה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קפטנית: שירלי קרוז

שחקניות מרכזיות: קרול סאנצ'ס, ולריה דל קמפו, מליסה הררה, ראקל רודריגס, פריסילה צ'ינצ'ילה, קתרין אלוואראדו, מריה פאולה סאלאס.

שווה מעקב: אלכסנדרה פינל. שייקה סקוט בת ה-16 אמנם מסקרנת מאוד אבל מדובר בלא יותר מקוריוז חביב. מאידך, חברתה לקבוצת אלחוולנסה, פינל בת ה-20 נחשבת לשחקנית הטובה ביותר בליגה המקומית והיא גם קפטנית הנבחרת הצעירה שכעת עושה את הקפיצה לכדורגל נבחרות בוגר. לא רק שהיא תופסת מקום בסגל של וואלוורדה, נראה שהקשרית הצעירה תתברג היישר לתוך ה-11 של וואלוורדה במטרה לעזור לראקל רודריגז להניע את הקישור של "לאס טיקאס".

לקראת הטורניר: מצבן של "לאס טיקאס" עגום מתמיד לקראת הטורניר שכן הן ניצחו רק 2 משחקים מתוך 17 האחרונים שהלן, וגם הנצחונות הללו היו 2:1 דחוק על הפיליפיניות ו-2:0 מול האיטי. שתי תבוסות 4:0 (לונצואלה וסקוטלנד) בחודשים החארונים ודאי לא מוסיפות למורל של המרכז-אמריקאיות לקראת הטורניר והן מקוות שמה שהיה בהכנה לא יתורגם גם ליכולת בטורניר עצמו.

מטרות לטורניר: איך שהדברים נראים, כל דבר שאינו מקום אחרון בבית ייחשב להישג, וגם עליו יהיה מאבק עיקש מול הזמביות.

ספרד:

"לה רוחה" מגיעה לטורניר הזה כשעל הנייר היא אמורה ללכת רחוק בו אבל בפועל על לא פחות מ-12 שחקניות חסרות בגלל סכסוך עם ההתאחדות והמאמן חורחה וילדה, הדברים לא יעברו להן כל כך חלק כמו שהן ציפו.

דירוג פיפ"א: 6

הישג שיא: שמינית גמר

מאמן: חורחה וילדה

נבחרת ספרד צילום רשמי

קפטנית: איוונה אנדראס

שחקניות מרכזיות: אונה באטייה, אירן פארדס, איוונה אנדראס, אייטאנה בונמאטי, ג'ני הרמוסו, אלסכיה פוטייאס, מריונה קלדנטיי, אלבה רדונדו

שווה מעקב: סלמה פראייוולו. שחקנית הכנף בת ה-19 מברצלונה נמאצ תבשוונג נהדר בכל הנוגע לתחילת הדרך של הקריירה הבינלאומית שלה וזה הזמן להציג את הכישרון הזה על הבמה הגדולה מכולן. בין הרמוסו הותיקה, לפוטייאס הכוכבת, פראייוולו בהחלט יכולה להתברג בתור האיקס-פקטור שמסייע לנבחרתו של חורחה וילדה להתקדם רחוק בטורניר.

לקראת הטורניר: גם ללא השחקניות שהחרימו את הנבחרת, "לה רוחה" נראתה נהדרת במשחקי ההכנה וגם במשחקים הרשמיים שקדמו להם. נראה שעם חזרתן לסגל של מספר שחקניו תשגם היו כחלק מרשימת המחרימות יחד עם תלכיד טוב שחורחה וילדה הצליח לבנות מאלו שכן התייצבו לזימון, יש לספרד מה למכור לפחות עד אמצע שלבי הנוקאאוט.

מטרות לטורניר: אם לא החוסרים, הייתי מסוגל לסמן את ספרד בתור מועמדת לתואר. כמובן שלא בתור פייבוריטית אבל אחת שאפשר לקחת אותה בחשבון במידה ויהיו הפתעות. כרגע זה נראה שאת שלב הבתים היא תעבור בלי בעיה, רק צריך להיזהר ולא להפסיד את המקום הראשון בבית, אחרת מסתמן מפגש מול נורבגיה בשמינית הגמר. האופציה הנוספת מהבית המקביל היא שוויץ, משוכה שהספרדיות אמורות לעבור כדי לעלות לרבע הגמר, שם ככל הנראה דרכן תיעצר.

יפן:

ה-"נאדשקו" תמיד היו נבחרת שאסור לזלזל בה בטורנירי המונדיאל וללא ספק הן הנבחרת החזקה ביותר ביבשת אסיה. ההגרלה זימנה להן מאבק לא פשוט על ראשות הבית יחד עם ספרד אבל היפניות בהחלט מסוגלות לצאת עם ידן על העליונה מהמאבק הזה.

דירוג פיפ"א: 11

הישג שיא: זכייה (2011)

שחקניות נבחרת יפן חוגגות במשחק אימון (צילום רשמי)

מאמן: פוטושי איקדה

קפטנית: סאקי קומאגאי

שחקניות מרכזיות: מואקה מינאמי, סאקי קומאגאי, הינה סוגיטה, ג'ון אנדו, יון הסגאווה, מינה טנאקה

שווה מעקב: מייקה המאנו. החלוצה בת ה-19 בילתה את העונה האחרונה בהשאלה מצ'לסי להמארבי השבדית והצליחה להשאיר חותם בליגה הסקנדינבית הקשוחה. כעת זה הזמן לרכז את אותה יכולת גם למדים הלאומיים שם עדיין חסר לה שער הארבעת ההופעות שלה בנבחרת.

לקראת הטורניר: הפסדים לברזיל, דנמרק וארה"ב אולי ערערו מעט את הבטחון של היפניות אבל עדיין מדובר בנבחרת חזקה מאוד שרק לפני 4 חודשים פירקה את קנדה 3:0 במסגרת ה-"שי בליווז קאפ". עם התלכיד הנכון ועם המון אמונה, היפניות מגיעות חדות לטורניר הגדול של הקיץ.

מטרות לטורניר: אם לא ההגרלה שזימנה להן את ספרד לאותו בית, יפן היו מסתערות על שלב הבתים בעסרה בהילוך ניוטרל. אבל יצא מה שיצא ולכן הן יצטרכו להיות בשיאן כדי להימנע ממפגש עם נורבגיה בשמינית כי כנראה יסמן עבורן את סוף הדרך. קרב מול שוויץ כבר יהיה הרבה יותר שקול ואיתו הזדמנות פז לעלות לרבע הגמר ואולי להמשיך מעבר.

זמביה:

"מלכות הנחושת" מגיעות להופעת בכורה במונדיאל והן לא לוקחות שבוים! הזמביות ינסו לעשות הכל כדי לרשום טורניר בכורה מוצלח ולא לתת גם לרעשים מסביב להפריע.

דירוג פיפ"א: 77

הישג שיא: הופעת בכורה בטורניר

מאמן: ברוס מוואפה

קפטנית: ברברה בנדה

נבחרת זמביה באימון (צילום רשמי)

שחקניות מרכזיות: קת'רין מוסונדה, לושומו מווימבה, מרגרט בלמו, מרתה טמבו, סוזן בנדה, הלן מובאנגה, איירין לונגו, הלן צ'נדה, גרייס צ'נדה, ברברה בנדה

שווה מעקב: רייצ'ל קונדאנאנג'י. החלוצה בת ה-23 של מדריד CFF היא ללא ספק אחת שצריכה להיות תחת זכוכית המגדלת של צופי הטורניר. היא אמורה להיות הכוח המסייע לברברה בנדה בחוד ההתקפה של האפריקאיות והניסיון שלה מהליגה הספרדית בהחלט יתרום כדי לנסות להוביל את הנבחרת להצלחה כלשהי.

לקראת הטורניר: משחק הידידות האחרון של זמביה היה ניצחון מדהים 3:2 על גרמניה ה-"מלכות הנחושת" באות להראות לכולם שהן לא באו להעביר את הזמן בעצלתיים בטורניר הזה. למרות שזו רק הופעת בכורה שלהן במודניאל, ההכנה לטורניר בפן המקצועי הייתה טובה מאוד. בפן האישי דווקא היו מספר סיפורים שאולי יערערו את מה שנקרא "תלכיד הנבחרת" שכן המאמן מוואפה הואשם על ידי מספר שח'ניות שבחרו להישאר בעילום שם שהוא כפה את עצמו עליהן. "אין דבר כזה להגיד לברוס 'לא' אם הוא רוצה לשכב איתך, זה טבעי בעיני הנבחרת שהמאמן שוכב עם השחקניות" אמרה אחת מהן.

מטרות לטורניר: אם הזמביות יתרכזו בכדורגל נטו ולא בכל מה שאירע מסביב, הן בהחלט יכולות לתת טורניר בכורה טוב שיכלול גם מקום שלישי בבית. כשיש לצידן את יפן וספרד, זה בהחלט הישג.

תחזית דירוג הבית: 1-ספרד, 2-יפן, 3-זמביה, 4-קוסטה ריקה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort