צילום: ניקול ליברמן/BabaGol

חצי גמר גביע המדינה: נתניה ניצחה את אשדוד ועלתה לגמר

הקבוצה מעיר היהלומים נתנה הופעה אדירה במחצית הראשונה שהספיקה לשריין את הכרטיס לגמר הגביע, מחר: בית"ר ירושלים נגד מכבי ת"א על הכרטיס הנוסף.

מכבי נתניה פגשה הערב את מ.ס. אשדוד באצטדיון בלומפילד במסגרת חצי גמר גביע המדינה כשכל אחת מהן חולמת על עלייה לגמר וסיכוי לתואר שכמובן גם יביא איתו השתתפות במפעל אירופאי בעונה הבאה (מחזיקת הגביע מתחילה את העונה האירופית שלה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג).

לפחות הקהל האשדודי לא איכזב (צילום: ניקול ליברמן/BabaGol)

רן בן שמעון עלה עם יואב ג'ראפי בשער כשההגנה הורכבה מהקפטן טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', טימוטי אוואני וגיל כהן. בקישור פתחו ג'ורדן סבן, שביט מזל, רועי לוי, ונאור סבג ובחוד יעקב בריהון ואלעד שחף. מנגד, רן קוז'וק העלה את איתמר ניצן בין הקורון כשעידו וייר, פלמן גלבוב, רז שלמה ונאסים אוומאו משלימים את ההגנה, בוריס אינו, איתן אזולאי ואביב אברהם שובצו במרכז המגרש, כשההתקפה מורכבת מסטניסלב בילנקי עם פטריק טוומסי ועוז בילו.

ההימור של רן בן שמעון להשאיר על הספסל מספר שחקני מפתח התברר כקריטי כבר בדקות הפתיחה שכן נתניה הלמה פעמיים בעשר הדקות הראשונות (בוריס אינו בדקה השישית וסטניסלב בילנקי כעבור 3 דקות מבישול של אותו אינו אחרי טעות קשה של יואב ג'ראפי).

בילנקי חוגג (צילום: ניקול ליברמן/BabaGol)

נתניה לא הורידה רגל מהגז ופטריק טוומאסי הגיע למצב הבקעה לא רע אבל פספס אותו ורן בן שמעון נערך לחילוף ראשון כבר בדקה ה-23' כדי לא לאבד את המשחק לגמרי, ג'ורדן סבן פינה את מקומו לאלטון אקולטסה. אם חשבתם שזה מה שיאזן את המתרחש במגרש, טעיתם. נתניה המשיכה בבליץ שלה על שזערו של יואב ג'ראפי ומצאה את הרשת בפעם השלישית כששוב בלנקי גובר על ההגנה האשדודית ומשלים צמד אחרי בישול של איתן אזולאי. רגע לפני המחצית ראינו גם את שני הכרטיסים הצהובים הראשונים, אחד לכל צד, אחרי שאיתן אזולאי וטום בן זקן ביצעו, כל אחד בתורו, עבירות שהן מעבר לגבול ה-"אזהרה בלבד". בין לבין, יעקב בריהון הספיק לרשום החמצה מסמררת שיער שיכלה להחזיר את אשדוד לעניינים אחרי שנגח מ-4 מטרים החוצה מול שער כמעט חשוף לחלוטין!

אוהדי נתניה מילאו חצי בלומפילד בכוחות עצמם (צילום: ניקול ליברמן/BabaGol)

עם פתיחת המחצית השניה, רן בן שמעון העלה עוד שני שחקנים חדשים. שלו הרוש וזקריה מוגיס החליפו את גיל כהן ואלעד שחף.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ברויס אינו חוגג. קשר נתניה היה ממצטייני המשחק (צילום: ניקול ליברמן/BabaGol)

בדקה ה-65' אשדוד הצליחה לצמק את התוצאה, שביט מזל מצא את עצמו בעמדה נוחה לבעיטה והימר נכון, הכדור טס לרשת של איתמר ניצן, 3:1.

לאחר השער נתניה ביצעה חילוף משולש: אביב אברהאם, עוז בילו ועידו וייר יצאו, כארם ג'אבר, רוי קורין ועמרי גאנדלמן עלו לשחק.

הקהל האשדודי חוגג את השער של בריהון שנתן תקווה לזמן קצר (צילום: ניקול ליברמן/BabaGol)

בדקה ה-78' כובש הצמד סטניסלב בילנקי פינה את מקומו לאיגור זלטנוביץ'. אשדוד ניסתה ללחוץ את נתניה ולהשיג שער מצמק נוסף כדי לתת לעצמה סיכוי לשוויון דרמטי אבל הצהובים-שחורים עמדו נהדר בהגנה ולא איפשרו לשחקניו של רן בן שמעון להתקרב לרחבה, כשהם עצמם כבעט מבקיעים את הקביעי שלהם.

בדקה ה-83' רן בן שמעון ביצע את החילוף החמישי שלו, זוהר זסנו החליף את רועי לוי. בנתניה, פלמן גלאבוב פינה את מקומו ליובל שדה.

אשדוד המשיכו עם הניסיונות שלהם להשיג שער, ובעקבות זאת השאירו את ההגנה חשופה. מתפרצת נתנייתית נעצרה אצל ננאד סבטקוביץ' בעזרת עבירה והבלם ראה כרטיס צהוב.

לזכותה של אשדוד יאמר שהיא ניסתה עד לרגע האחרון, אבל התעוררה מאוחר מדי ולא הצליחה לשנות את התוצאה, 3:1 לנתניה בסיום שתחכה למנצחת בין בית"ר ירושלים ומכבי תל-אביב מחר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort