השנים עוברות אך יש דברים שלא משתנים: ריאל מדריד ניצחה 2:1 את אייאקס בקרויף ארנה

חג האלופות שב אלינו אתמול והיום החגיגה נמשכה עם אייאקס שאירחה בביתה הקרויף ארנה את ריאל מדריד. הגיעה למפגש הערב מן המקום ה-2 בבית ד' שכלל בו את באיירן מינכן, בנפיקה וא.א.ק אתונה ומהמקום ה-2 בליגה במרחק 6 נק' מאיינדהובן במקום ה-1. אייאקס הפסידה בשבת האחרונה במסגרת הליגה להראקלס 1:0. מנגד, ריאל מדריד הגיעה מהמקום ה-1 בבית ז' שכלל בתוכו את רומא ויקטוריה פלזן וצסק"א מוסקבה כאשר בליגה היא ממוקמת מקום 2 לאחר ניצחון בדרבי 3:1 את אתלטיקו מדריד והיא נמצאת בפער של 6 נק' גם כן מהמקום ה-1 שם נמצאת ברצלונה. גם ריאל וגם אייאקס צברו את אותה כמות נק' במסגרת שלב הבתים, 12 נק' כל אחת כאשר אייאקס לא הפסידה עדיין במסגרת ליגת האלופות עם 3 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו ואילו ריאל מדריד עם 4 ניצחונות והפסידה פעמיים לצסק"א מוסקבה מי שנעלה את הבית. בחמשת המפגשים האחרונים בין ריאל מדריד לאייאקס בכולם ריאל מדריד ניצחה ובביקור האחרון שלה באמסטרדם ארנה היא ניצחה 4:1 משלושער של רונאלדו ושער נוסף של קארים בנזמה ולזכות אייאקס כבש ניקלס מויסנדר. ריאל תחסר הערב את ואראן עקב מחלה.

ה-11 של אייאקס אמסטרדם: אוננה; מזראוי, דה ליכט, בלינד, טליאפיקו; דה יונג, דה ביק, שונה (דולברג 73'); זייך, טאדיץ', נרס

ה-11 של ריאל מדריד: קורטואה; קרבאחל, ראמוס, נאצ'ו, רגילון; קרוס, קאסמירו, מודריץ'; בייל (ואסקז 61'), בנזמה (אסנסיו 73'), ויניסיוס (דיאז 80')

אייאקס פתחה את המשחק בסערה, היא שלטה באופן אבסולוטי במרכז השדה והכדור כמעט ולא יצא מהחצי של ריאל מדריד.

בדקה ה-4': ניסיון איום ראשון לשער של אייאקס, זייך ניסה את מזלו מכ-25 מטרים אך הכדור שלו לא מצא את המסגרת, לחץ טוב של אייאקס בפתיחת המשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-7': התקפה ראשונה של ריאל מדריד במשחק הסתיימה גם באיום לשער, בייל קיבל כדור לאגף ימין וניסה בנגיעה לשלוח את הכדור לרשת אך הבעיטה שלו הייתה חלשה למרכז השער.

בדקה ה-9': התקפה מסוכנת ראשונה של אייאקס לאחר איבוד כדור של ראמוס במרכז השדה טאדיץ' השאיר לזייך את הכדור מול השער אך האחרון לא מצא את המסגרת ממצב די קורץ, אייאקס הייתה קרובה מאוד לשער הראשון.

ריאל מדריד המומה מהלחץ שאייאקס הפעילה, רוב מוחלט של שחקני אייאקס היו בחצי של ריאל מדריד רוב הדקות ולחצה חזק מאוד את הכדור והקבוצה המקומית קיבלה המון אנרגיות מהיציעים להמשיך את הלחץ הזה ואם ריאל לא תצא מההלם ומהר היא גם תספוג.

לחץ אדיר של אייאקס (הטוויטר הרשמי של אייאקס)

בדקה ה-14': מבצע גדול של קרוס משך איתו 3 שחקנים ושיחרר כדור חכם לאגף שמאל שם מצא את ויניסיוס שחתך למרכז ושיחרר בעיטה מאוד מסוכנת שנהדפה לקרן ע"י אוננה, הזדמנות טובה של ריאל דווקא בדקות לא טובות שלה.

בדקה ה-26': וואו זה היה קרוב! דושאן טאדיץ' קיבל את הכדור משונה, הצליח להשלים סיבוב אל תוך הרחבה ולשחרר פצצה אך לצערו הבעיטה שלו פגשה את המשקוף.

בדקה ה-32': גארת' בייל החליט לבדוק את רמת הערנות של אוננה אך השוער היה מוכן ומזומן לפצצה של בייל שעקב המרחק הגדול איבדה מהאפקטיביות שלה.

כמעט ולא הורגש בחצי הראשון (הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)

בדקה ה-35': הזדמנות ענק לאייאקס לעלות ליתרון, זייך נותר חופשי ברחבה לאחר חילופי מסירות בנגיעה של אייאקס אך זייך בעט לא מדוייק מספיק וקורטואה עם הרגל הדף את הכדור, זה היה חייב להיות ה-0:1.

בדקה ה-37': כדור קרן של אייאקס מצא את ראשו של דה ליכט שנהדף ע"י קורטואה  ולריבאונד הגיע טליאפיקו עם הראש ושלח את הכדור לרשת. אך בזכות הVAR השופט פסל את השער עקב הפרעה של דושאן טאדיץ' לשוער והתוצאה נשארת 0:0.

בדקה ה-45': שונה ניסה להבקיע מבעיטה חופשי מ-26 מטרים מזווית קשה ולמרות זאת הוא סובב את הכדור מצוין לכיוון השער ובעוצמה אך לצערו קורטואה היה מוכן והדף את הכדור

תוצאת מחצית: 0:0 מוערר התפעלות מאייאקס שהציגה כדורגל אדיר ומאוד לא אופייני לה בתקופה האחרונה אך כנראה שליגת האלופות וריאל מדריד הוציאו ממנה שד ועם זאת היא לא השכילה לכבוש למעט השער שנפסל ועל כן היא תהיה חייבת לעלות חדה יותר למחצית השנייה אם היא לא רוצה לצאת מהמפגש הזה עם המחמאות בלבד אך ללא התוצאה.

מחצית ללא שערים בקרויף ארנה(הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)

בדקה ה-51': עקב של מודריץ' הגיע לקרבאחל שהוציא מסירת רוחב החוצה ומצא את בנזמה שבנגיעה בעט חזק וחד אך מצא את אוננה מוכן, זה היה קרוב לשער של ריאל מדריד.

בדקה ה-52': מתפרצת של אייאקס וכדור עומק ענק של שונה מצא את נרס שבמקום לרוץ ישר נטה טיפה יותר מדי ימינה ושיחרר בעיטה מזווית פחות נוחה לפינה הקרובה וקורטואה הדף לקרן, החדות של אייאקס מול השער לא השתפרה מהחצי הראשון.

בדקה ה-60': כנגד רוב ה59' דקות שקדמו, ריאל מדריד כבשה שער חוץ יקר מרגליו של קארים בנזמה לאחר השארת כדור חכמה של ויניסיוס לבנזמה שהפציץ את החיבור של אוננה ולא הותיר לו שום סיכוי וזה 1:0 ריאל מדריד.

בדקה ה-71': כדור חופשי של האקים זייך מכ-25 מטרים סובב אותו טוב אך לא מספיק בעוצמה וקורטואה קלט את הכדור ומנע את הסכנה.

בדקה ה-74': דולברג שרק עלה מהספסל כבר בהזדמנות ראשונה אך הפציץ לשמיים, נראה מעט חלוד החלוץ הדני.

בדקה ה-75': סוף סוף זה הגיע דווקא בדקות הפחות טובות שלה בהשוואה לחצי הראשון, אייאקס מצא את הרשת של קורטואה לאחר שנרס העביר כדור רוחב מדוייק לזייך שהגיח מאחור ובנגיעה חכמה שלח את הכדור לפינה של קורטואה. 1:1 בקרויף ארנה.

בדקה ה-87': מהלך כדורגל קטלני של ריאל עם תנועה חכמה מאוד של אסנסיו הניבה שער קליל של מרקו אסנסיו מכדור רוחב של קרבחאל וזה 2:1 לריאל מדריד.

ייעדר מהגומלין(הטוויטר הרשמי של אייאקס)

בדקה ה-90+3': וואו קספר דולברג קיבל הזדמנות ענק להשוות רגע לפני השריקה אך מעד כשעמד לבעוט ופספס הזדמנות פז למזער נזקים.

תוצאת סיום: 2:1 לריאל מדריד שהשאירה "סדרי עולם" כהרגלם וניצחה את אייאקס והשיגה יחד עם זאת מקדמה יפה מאוד לגומלין של שני שערי חוץ יקרים, מנגד אייאקס שיחק ומצוין רוב דקות המשחק אך לא השכילה לכבוש את המצבים שהגיעה אליהם ותצא לצערה עם המחמאות בלבד

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort