כל אחת לביתה: 0:1 להפועל תל אביב על הפועל באר שבע

במסגרת המחזור ה-22 בליגת ג'אפניקה אירחה הפועל תל אביב מהמקום ה-12 עם 21 נק' את הפועל באר שבע מהמקום ה-7 עם 29 נק'. המשחק הזה הוא למעשה נקודת ציון בדרך החדשה אליה יצאה הפועל באר שבע לאחר 12 שנים מאז הפיכתה של אלונה ברקת לבעלים של הפועל באר שבע המועדון עבר מאין מהפכה ניהולית בעקבות עזיבתה של אלונה לפוליטיקה וזו תהיה הפעם הראשונה שהמועדון ישחק במתכונת הניהולית החדשה שלו כאשר אסי רחמים שהיה מנכ"ל המועדון הפך כעת לבעל זכויות הניהול ואלונה ברקת רק לבעלת הנכס ומזרימת הכספים הראשית. הפועל תל אביב הגיעה למשחק הערב לאחר שני משחקים מול קבוצות צמרת(בני יהודה ומכבי חיפה) כשנכבשו בתום 180 הדקות 10 שערים כש-5 מהם לזכות הפועל תל אביב אחת מקבוצות ההתקפה החלשות בליגה סוף סוף מצאה את הרשת אך מצד שני גם ספגה 5 שערים כשהיא עד לא מזמן נחשב לאחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה. מנגד, הפועל באר שבע הוציאה 4 נק' מתוך 15 אפשריות ב-5 המחזורים האחרונים וטרם המחזור היא מחוץ לתמונת הפלייאוף אך הפערים בין מקום 2 עד למקום 7 שם הפועל באר שבע נמצאת עומד על 4 נק' בלבד ולכן המאבק על הפלייאוף והסגנות עוד פתוח מבחינתה. בסיבוב הקודם בטרנר הפועל באר שבע הפכה יתרון של התל אביביים משער עצמי של לואי טאהא בדקה ה-64' בזכות צמד של בן שהר (72', 80').

ה-11 של הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ'; עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן; ניר לקס (שי אליאס 61'), קלאודימיר פריירה, עמנואל בואטנג; ג'וזף גנדה (שחר הירש 83'), נריוס ואלסקיס, אחמד עאבד (רועי זיקרי 71')

ה-11 של הפועל באר שבע: אוהד לויטה; בן ביטון, לואי טאהא, חאתם עבד אלחמיד, אורן ביטון; קווין טאפוקו (בן שהר 46'), מרוואן קבהא, אריק סאבו; חנן ממן, נייג'ל הסלביינק (עדן בן בסט 83'), ניב זריהן (חן עזרא 64')

בדקה ה-1': כבר איום ראשון לשער במתפרצת של המארחת, אחמד עאבד קיבל שליחה טובה לאגף, חתך למרכז ובעט אך הבעיטה שלו לצערו לא מצאה את המסגרת.

בדקה ה-2': כדור גדול נשלח להסלביינק שניצל חוסר מוכנות של אדי גוטליב והגיע לאחד על אחד מול רובי לבקוביץ' אך יציאה גדולה של השוער מנעה שער בטוח, איזה קצב בפתיחת המשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-3': טעות קשה של חאתם עבד אלחמיד שאותה כמעט וניצל ג'וזף גנדה שספק אם הוכשל ברחבה אך ריינשרייבר פסק על כדור קרן לזכות הפועל תל אביב, זה היה כל כך קרוב לשער יתרון מוקדם של האדומים.

בדקה ה-9': בהתקפה מתפרצת מושלמת של הפועל תל אביב לאחר עוד טעות במרכז השדה של הבאר שבעיים ואלסקיס מסר לבואטנג שהגביה למרכז הרחבה שם מצא את עאבד חופשי לגמרי שבעט מהאוויר החוצה מול חצי שער ריק, איזו החמצה ענקית של עאבד שלא בפעם הראשונה העונה מחמיץ ממצב קורץ.

בדקה ה-13': עוד איום של הפועל תל אביב הפעם ג'וזף גנדה מאגף ימין חתך למרכז ובעט אך חלש מדי ולמרכז מה שלא הקשה על לויטה להדוף את הכדור.

בדקה ה-19': כדור גדול של אחמד עאבד לרחבה מצא שם את ואלסקיס שנגד כיוון התנועה שלו עצר את הכדור על החזה, הסתובב ובעט למשקוף, זה היה קרוב מאוד ל0:1 להפועל תל אביב שללא ספק ראויה לשער.

בדקה ה-27': קלאודימיר פריירה בלחימה עיקשת על הכדור זכה בו והגביה טוב לרחבה שם מצא את ראשו של ואלסקיס שבמקום להכניס את כל הראש רק שיפשף את הכדור ופספס הזדמנות טובה להעלות את התל אביביים ליתרון.

בדקה ה-37': טעות ענקית של אדי גוטליב כמעט עלתה ביוקר כאשר חנן ממן חטף ממנו את הכדור אך שוב רובי לבקוביץ' ביציאה גדולה ובעיטה לא חכמה של חנן ממן הצילו את הפועל תל אביב מפיגור.

טעות קשה של אדי גוטליב(דף הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע)

בדקה ה-41': עמנואל בואטנג ניסה את מזלו מכ-20 מטרים אך אוהד לויטה באינסטינקט והתמקמות טובה הדף את הפצצה של בואטנג לקרן.

בדקה ה-44': בלאגן ענק ברחבה של באר שבע ולבסוף הכשלה על אחמד עאבד זיכתה את הפועל תל אביב בכדור עונשין מ-11 מטרים. קלאודימיר פריירה ניגש לבעיטה והפציץ את הרשת של לויטה וזה 0:1 מוצדק להפועל תל אביב.

תוצאת מחצית: 0:1 להפועל תל אביב באחת מהמחציות הכי טובות של העונה אך סביר להניח שהיא עוד תתחרט שהיא כבשה רק שער אחד כי הייתה שווה הרבה יותר. מנגד באר שבע לא ניצלה מתנות של הפועל תל אביב בהגנה וחייבת למצוא פתרונות למרכז השדה הפרוץ שלה.

בדקה ה-51': מהלך פזיז ושטותי של אחמד עאבד שקיבל כדור בין שני שחקנים ובמקום להמשיך עם עוד מסירה לשחקן פנוי בזווית ונוחה יותר ניסה לסובב מכ-25 מטרים אך לא מצא את המסגרת.

בדקה ה-53': שריקה בזיונית של ריינשרייבר לפנדל לאחר שקודם לקרן הייתה עבירה ברורה של שחקן הפועל באר שבע ברחבה שהפיל עם הידיים שחקן של הפועל תל אביב לדשא. והצדק נעשה בן שהר שרץ לבעוט את הפנדל בעט לצד שמאל ורובי לבקוביץ' ממשיך להיות האיש מספר אחת של הפועל תל אביב, הפועל באר שבע בהחלטה רעה לשלוח לנקודת העונשין שחקן קר ועוד אל הריבאונד שני שחקני הפועל באר שבע התנגשו זה בזה במאבק להגיע לכדור.

בדקה ה-70': הפועל תל אביב בשילוב של פירסמן ונריוס ולאסקיס חירבו התקפה מטעות של הגנת באר שבע שהייתה חייבת להיות שער, זחיחות אצל המארחים?

בדקה ה-73': הגבהה של אורן ביטון מצאה את ראשו של חנן ממן אך שוב רובי לבקוביץ' באינסטינקט גדול הדף את הכדור, הכל עוד פתוח והפועל תל אביב נראית כאילו היא מבחינתה כבר ניצחה.

בדקה ה-75': טעות קשה בהגנת הפועל ובן שהר כמעט וניצל אותה אך רובי לבקוביץ' עם קצה הנעל מנע מהכדור להתגלגל לרשת, זה היה קרוב מאוד לשער שיוויון.

בדקה ה-76': עוד הזדמנות ענקית של הפועל באר שבע הפעם הקורה היא זו שהצילה את הפועל תל אביב, המשחק הפך ללא ההגנות עם התקפות מצד לצד ועד כה באר שבע היא זו שהייתה מסוכנת יותר.

בדקה ה-78': הפועל תל אביב פשוט פראיירית, הכדור טייל לו ברחבה והגיע לואלסקיס שבמקום לבעוט המשיך בעוד מסירה אל זיקרי שהגיע לכדור אך מזווית קשה מאוד נהדף אצל לויטה.

בדקה ה-85': טעות ענקיתת של פריירה שמסר כדור רע לאחור והגיע חן עזרא לחטוף את הכדור לשער אך בעיטה חלשה אותה רובי לבקוביץ' לקח, יש תחושה כאילו בכל רגע יפול שער רק לא ברור לאיזה צד.

בדקה ה-87': התקפה מתפרצת של הפועל תל אביב שוב הלכה לאיבוד בחסות זיקרי שרץ לאט ושחר הירש שבעט רע החוצה.

בדקה ה-89': בלאגן ברחבת הפועל לאחר כדור גדול שנשלח לבן ביטון באגף שהגביה לרחבה ולכדור הגיע חן עזרא בצד השני שהפציץ וקיווה לטוב וכמעט מצא את ראשו של בן שהר על מנת להשיג את השיוויון אך הכדור פוספס בסנטימטרים בודדים ויצא החוצה.

בדקה ה-90': שי אליאס בגלישה מסוכנת מאחור ללא סיכוי להגיע לכדור הייתה אמורה לזכות אותו בכרטיס אדום אך ריינשרייבר החליט להיו רחמן ושלף רק את הצהוב.

תוצאת סיום:0:1 להפועל תל אביב במשחק באמת רווי מצבים לשתי הקבוצות אך בסוף מי שרצתה יותר יצאה עם שלוש הנקודות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית