לא שגרתי: 4:4 משוגע בין הפועל חיפה להפועל באר שבע

במסגרת מחזור אמצע השבוע בליגת ג'אפניקה, מחזור 12 לאחר פגרת השזרוע נפגשו בסמי עופר הפועל חיפה המארחת והפועל באר שבע האורחת. הפועל חיפה לאחר הזעזוע בעל כורחם בעמדת המאמן השיגה ניצחון הירואי בשבת האחרונה בדרבי החיפאי ואילו הפועל באר שבע שלאחר שני נצחונות רצופים על נמושות הליגה(הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים) נצמד לפסגה אך התיקו במחזור האחרון מול הפועל חדרה בלם את המומנטום של הבאר שבעיים שקיוו להשיג ניצחון חוץ יוקרתי הערב. ב-5 המפגשים האחרונים בין הקבוצות יש לנו מאזן שווה להפליא כאשר הפועל חיפה עם ניצחון אחד, הפועל באר שבע עם ניצחון אחד ושלוש תוצאות תיקו(התיקו האחרון היה במסגרת אלוף האלופים שם הפועל חיפה זכתה בזכות הכרעה מבעיטות עונשין).

ה-11 של הפועל חיפה: ארניסטאס שטקוס; דור מלול, גיא משפתי, ריסטו מיטרבסקי, שון גולדברג; גילי ורמוט (גיא חדידה 70'), מקסים פלוקשצ'נקו (אלי אלבז 81'), רסמוס סיוסטד (גל אראל 54'), ראדו גינסארי, נס זמיר; בן אז'ובל

ה-11 של הפועל חיפה(דף הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה)

ה-11 של הפועל באר שבע: אריאל הרוש, בן ביטון, לואי טאהא, שיר צדק, אלחמיד; מרוואן קאבהא, אריק סאבו (מתן אוחיון 52'); מאור מליקסון, נייג'ל האסלביינק, דיא סבע (יונתן אליאס 76'); בן שהר (עדן בן בסט 83')

ה-11 של הפועל באר שבע(דף הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע)

בדקה ה-4': כדור חופשי מכ-25 מטרים של דיא סבע נבעט אל עבר השער, עבר את החומה אך שטקוס באינסטינקט מעולה הדף את הכדור לחוץ.

בדקה ה-5': וואו! הזדמנות קטלנית של הפועל באר שבע לאחר הרמה של מאור מליקסון אל כיוון הרחבה מצא את דיא סבע חופשי שנגח לאחור והנגיחה שלו פגשה את המשקוף והחוצה, זה היה קרוב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-7': התקפה מתפרצת מעולה של הפועל חיפה בהובלתו של גילי ורמוט ששלח את נס זמיר שהיה חופשי באגף, פרץ למרכז אך בעט מעט חזק מדי ולא מדויק מעט מעל החיבורים, יופי של יציאה מהירה קדימה של הפועל חיפה.

בדקה ה-8': הזדמנות ענק של גילי ורמוט להעלות את הפועל חיפה על לוח התוצאות לאחר פריצה מעולה שלו ששברה את התנועה של שיר צדק והותירה את גילי ורמוט לבד לגמרי ברחבה אך הבעיטה שלו לא מצאה את המסגרת, איזו הזדמנות!

בדקה ה-9': לאחר הכנסת כדור גדולה של בן ביטון ,שטייל ברחבה של הפועל חיפה, אל עבר נייג'ל הסלביינק ששיחרר בעיטה מעט רשלנית אך הדיפה לא טובה של שטקוס איפשרה לדיא סבע לנגוח את הריבאונד אל הרשת וזה 1:0 להפועל באר שבע.

(דף הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע)

בדקה ה-17': הרמה גדולה של מאור מליקסון למרכז הרחבה מצאה את ההגנה החולמנית של הפועל חיפה לא מוכנה וחאתם עבד אלחמיד העניש, 2:0 הפועל באר שבע.

בדקה ה-20': שוב הכדור טייל בהגנת הפועל חיפה כאשר הפעם דיא סבע ניסה להבקיע אך הבעיטה שלו הייתה חלשה מדי ושטקוס קלט את הכדור בלי בעיה.

בדקה ה-23': תרגיל מבעיטה חופשית של ורמוט את פלקושצ'נקו כשהאחרון הגביה לרחבה ומצא את הראש של שון גולדברג שלא פגש טוב את הכדור ונגח החוצה.

בדקה ה-27': זה הגיע, התקפה מתפרצת מושלמת של הפועל חיפה הסתיימה בהגבהה מצוינת של דור מלול לרחבה שם מצא את נס זמיר חופשי לחלוטין שבנגיחה נעץ את הכדור בפינה השמאלית של השער וזה 2:1 בלבד.

בדקה ה-30': זה היה קל מדי, כדור עומק של נייג'ל הסלביינק מצא את דיא סבע חופשי ברחבה, בין שניים והוא הוריד פס רוחב אל בן שהר שנותר מול שער ריק וכבש את ה3:1 של הפועל באר שבע.

בדקה ה-32': הגבהה מושלמת של גילי ורמוט מצאה את הראש של מקסים פלקושצ'נקו שהיה חופשי לחלוטין ונגח את הכדור לפינה השמאלית של הרוש, 3:2 להפועל באר שבע.

משחק ללא הגנות בכלל כפי שניתן לראות 5 שערים ב32 דקות של כדורגל זה ממוצע של שער כל 6 דקות בערך, את הפועל חיפה ניתן להבין שחסרה הערב את תמאש בגלל צהובים וקפילוטו בגלל פציעה אך מה התירוץ של באר שבע?

בדקה ה-38': דיא סבע נותר שוב חופשי אך היה לבד לגמרי בחוד ללא עזרה מחבריו, ניסה להתחכם ולהקשיט מעל שטקוס שיצא מהשער אך הכדור שלו פגש רק את החלק העליון של הרשת החיצונית.

בדקה ה-39': זה לא נתפס, שוב ההגנה של הפועל חיפה נפרצה בקלילות כאשר בן שהר נשלח לחלק השמאלי של הרחבה והגביה למרכז הרחבה שם נייג'ל הסלביינק הקדים את כולם ושלח את הכדור לרשת בנגיחה, 4:2 הפועל באר שבע.

תוצאת מחצית: 4:2 להפועל באר שבע במחצית ללא הגנות כאשר ההגנה של הפועל חיפה הייתה פריצה ביותר בעוד שההגנה של הפועל באר שבע ספגה ממתפרצות עקב ירידה איטית להגנה וחוסר סדר במצבים נייחים.

בדקה ה-49': ניסיון של לואי טאהא, שהצטרף להתקפה להבקיע אך הבעיטה שלו עפה לשמיים.

שתי הקבוצות הורידו רגל מהגז במחצית הזו כאשר הפועל באר שבע הסתגרה יותר ושלחה פחות שחקנים קדימה כדי למנוע מהפועל חיפה לצאת למתפרצות.

בדקה ה-65': פנדל לזכות הפועל חיפה לאחר דריבל מצוין של גילי ורמוט שפרץ לתוך הרחבה הוא הוכשל מאחור ולאוראל גרינפלד לא הייתה התלבטות. גל אראל ניגש לבעיטה ועל אף שראה שהרוש הולך לזנק לפינה השמאלית(ימין של הרוש) הוא בעט לשם בדיוק וכבש את ה4:3.

בדקה ה-70': התקפה מעולה של הפועל באר שבע עם כדור רוחב מעולה של בן ביטון למרכז הרחבה שם תוך כדי תנועה הגיע לכדור חאתם עבד אלחמיד שבעט טוב אך הבעיטה שלו לצערו פגעה בשחקן הגנה של הפועל חיפה והאטה את הכדור מה שאיפשר לשטקוס לקלוט את הכדור בקלות.

בדקה ה-84': משום מקום זה הגיע, נס זמיר עבר מצד שמאל לימין הכדור שם נחת לו על הרגל מהכנסת כדור של גיא חדידה וזמיר שלח את הכדור לרשת של הרוש, 4:4 משוגע בסמי עופר.

תוצאת סיום: 4:4 חצי שני שכולו הפועל חיפה, הפועל באר שבע עלתה כדי להסתגר ולשמור על התוצאה ונענשה על כך

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort