0:0 בדרבי הלוהט של תל אביב

אחרי שנה שלא(למעט גביע הטוטו), הדרבי התל אביבי חזר אלינו כבר במחוזר ה-5 של ליגת ג'פניקה. למעשה מעונת 12/13 הפועל תל אביב לא ניצחה בדרבי התל אביבי, 5 שנים! בכל ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות מכבי תל אביב ניצחה ואילו רק בתחילת 2016 הפועל הצליחה לסחוט נקודה משער של ארון שוינפלד שהיום הוא שחקנה של מכבי תל אביב אך הוא לא בסגל הצהובים מי שכן ישחק היום בצד הצהוב והיה פעם בצד האדום של העיר הוא איתי שכטר. פערי הכוחות בין הקבוצות ברורים גם היום, הפועל היא קבוצה טרייה ששבה לליגת העל לאחר שנה בלאומית ואילו מכבי תל אביב מועמדת ברורה לתואר האליפות השנה אך לדרבי חוקים משלו.

ה-11 של מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, ז'איר אמאדור, שרן ייני, אנריק סאבוריט (יונתן כהן 80'); דן גלזר, אייל גולסה, דור מיכה (אבי ריקן 85'); עומר אצילי, איתי שכטר, אלירן עטר (צ'יקו אופואדו 62')

ה-11 של הפועל ת"א: רובי לבקוביץ'; עידן כהן (רז שלמה 70'), אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן; שי אליאס (רוג'ר ברנרדו 74'), רמזי ספורי, ניר לקס; אחמד עאבד, עומר דמארי (פייסל מוליץ' 66'), רועי זיקרי

הפועל פתחה את המשחק ללא רגשי נחיתות וניסתה לשלוט בקצב המשחק ולתקוף את השער של מכבי

בדקה ה-5': כדור גדול אל עבר דמארי שהעביר רוחב שמצא את עידן כהן שהיה חופשי לגמרי ובעט לקורה השמאלית של ראיקוביץ', וואו כמה שזה היה קרוב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הפועל תל אביב הגיעה מאוד אגרסיבית לדרבי הזה עם כמה תיקולים קשים אך יפת לא שלף את הכרטיס הצהוב עדיין, מי שדווקא בהלם היא מכבי אולי הפייבוריטות הברורה שלה היא זו שמכבידה עליה.

בדקה ה-16': הזדמנות ראשונה למכבי לאחר טעות קשה של גוטליב הותירה את שכטר לבד אך מזווית קשה ולבסוף גלישה גדולה של פירסמן מנעה מהבעיטה של שכטר למצוא את המסגרת.

בדקה ה-17': דהירה של אייל גולסה הסתיימה בבעיטה מסובבת אך חלשה מדי ולבקוביץ' הדף ללא בעיה

מכבי סוף סוף התעשטה על עצמה והשתלטה על המשחק והחלה לאיים על השער של הפועל ללא הפסקה

בדקה ה-23': אלירן עטר קיבל כדור מצוין על קו שמאל ובעט בעוצמה אך על עידן כהן והכדור יצא לקרן שממנה הכדור מצא את ז'איר אמאדור שניסה עקב מתחכם אך חלש מדי ולבקוביץ' תפס את הכדור מהדשא ללא קושי

בדקה ה-29': דאבלים מרשימים של ספורי ועאבד לאורך כ40 מטרים ולבסוף מסירת רוחב של זיקרי אל עבר עאבד שמהמקום בעט לשערו של ראיקוביץ' אך הכדור שלו פגע בשחקן הגנה צהוב והטעה את ראיקוביץ', שינה כיוון וכמעט נכנס אך לבסוף ראיקוביץ' הצילח להדוף את הכדור, יופי של התקפה.

בדקה ה-30': וואו זה היה קרוב מסירה רעה של פירסמן לגוטליב שמסר תחת לחץ לאצילי שהעביר כדור גדול לשכטר שניסה להקשיט מעל היד של לבקוביץ' אך החמיץ את המסגרת, איזו טעות בהגנת הפועל ואיזה פספוס בהתקפת מכבי שהייתה חייבת להעניש.

בדקה ה-44': התקפה מתפרצת של הפועל עם זיקרי ששלח את פירסמן שהרים מעולה לדמארי אך דמארי לא פגש את הכדור טוב ונגש חלש לראיקוביץ' שהדף ללא בעיה, זאת הייתה הזדמנות מעולה להפועל לעלות על לוח התוצאות.

תוצאת מחצית:0:0 לא משחק גדול של שתי הקבוצות אך שתיהן הגיעו למצבים מצויינים ויש לנו דרבי חםםם.

ההזדמנות של המחצית(האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

שתי הקבוצות עלו מאוד סגורות בחצי השני בעיקר הפועל ולא איימו יותר מדי על השער אחת של השנייה, פתיחה מאכזבת למחצית השנייה.

בדקה ה-60': התקפה טובה מאוד של הפועל עם אחמד עאבד שאיחר במסירה לזיקרי שהיה בנבדל ממצב קורץ, חבל שההתקפה כל כך טובה הסתיימה בגלל טיימיינג רע.

בדקה ה-66': הכנסת כדור טובה של אופואדו מצאה את סאבוריט חופשי ברחבה שניסה מאין הרמה/הקשתה אך הכדור שלו פגש את הרשת העליונה של השער, ניסיון מעניין של סאבוריט.

בדקה ה-68': כדור ענק נשלח אל עבר אופאדו אך פעולת חילוץ גדולה של עידן כהן הצילה את הפועל

בדקה ה-69': כדור קורן מעולה של אצילי מצא את איתי שכטר שנגח מקרוב בעוצמה אך הצלה גדולה של לבקוביץ' הצילה את הפועל מספיגה, וואו איזו הצלה.

הפועל ביזבזה המון זמן במחצית השנייה מה שעיצבן מאוד את שחקני מכבי והוציא אותם מריכוז וגרם להם לשחק מהר מדי עם כדורים ארוכים ללא כתובת בגלל רצון לצאת מהר להתקפות כשהפועל ניסתה לצאת למתפרצות ללא הצלחה.

בדקה ה-88': צ'יקו אופואדו ניסה להגביה לרחבה מזווית קשה אך רז שלמה היה במקום להרחיק את הסכנה, הפועל כבר ויתרה על החלום לכבוש ורק התגוננה כשמנגד מכבי שלחה את כל מה שיש לה על מנת לכבוש.

בדקה ה-90': כדור חופשי מעולה של עומר אצילי מצא את הראש של שרן ייני במצב נוח שנגח מחוץ למסגרת, איזה פספוס.

תוצאת סיום: 0:0 בדרבי התל אביבי שכולו "ניצחון" אדום עם לחימה אדירה של הפועל בהגנה כשכבר לא היה להם אוויר לצאת להתקפה הם סגרו עם כל הלב כשמנגד למכבי לא היה מספיק יצירתיות בהתקפה בשביל להכריע את הדרבי הזה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort