לקראת המחזור הקרוב בליגת העל: הפלייאוף מגיע, ואיתו גם הקרבות החמים

העונה הסדירה בליגת העל הסתיימה במחזור האחרון עם הניצחון של מכבי ת"א על מכבי פ"ת, ובשבת הקרובה המאני טיים של הליגה יצא לדרך, מקרבות הירידה החמים, ועד המאבק המרובע והלוהט על האליפות. המשחק המרכזי של הליגה במחזור הקרוב יפגיש בין מכבי ת"א השלישית לבין הפועל חיפה המפתיעה שממוקמת שלב אחד מתחתיה בטבלה.

הפלייאוף העליון:

בית"ר ירושלים – מכבי נתניה (שבת, 20:30)

המשחק בטדי יוציא לדרך את הפלייאוף העליון לעונת 2017-18 בליגת העל. המארחת תגיע ללא איתי שכטר הפצוע ותיאלץ להסתדר עם וארן וסילבסטר. בית"ר, כמו ב"ש, מקבלת הזדמנות ליצור פער מהמקום השלישי ובנוסף לניצחון שלה, היא צריכה לקוות שמכבי ת"א תאבד נקודות. מכבי נתניה עוד חולמת על מקום באירופה, במידה ויתאפשר לה למרות תקנת אופ"א שלא מותירה לה בשל הפירוק שעברה. בכל מקרה בנתניה רוצים לנצח את המשחק ולהתקרב למקום הרביעי.

הפועל ב"ש – בני יהודה ת"א (ראשון, 20:00)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האלופה הפועל ב"ש, שמגיעה אף מהמקום הראשון לאחר ניצחון על סכנין, תנסה להמשיך במומנטום החיובי ולעשות את הצעדים החשובים לקראת אליפות שלישית ברציפות כשתארח את בני יהודה בטרנר, איפה שמעולם לא הפסידה בליגה. הגמלים קיבלו לאחרונה בשורות רעות בדמות פציעת ברך נוספת של הבלם המעולה מיגל ויטור שייעדר חצי שנה. מהצד השני, בשכונה כנראה כבר יכולים לשכוח ממקום באירופה לאחר ההפסד מול נתניה וזאת למרות עונה פנטסטית, אך בכל מקרה הם כנראה לא אמרו את המילה האחרונה שלהם בליגה.

לוח המשחקים למחזור הקרוב (מנהלת הליגות לכדורגל)

מכבי ת"א – הפועל חיפה (ראשון, 21:00)

המשחק המרכזי של המחזור הראשון בפלייאוף יפגיש בין סגנית האלופה לבין ההפתעה של הליגה. הצהובים חייבים ניצחון שישאיר אותם חזק במאבק האליפות, ואולי אף יעלה אותם מקום, מה שלא תלוי בהם. מולה ניצבת הפועל חיפה שרוצה להמשיך בעונה המופלאה שלה ובטח שהיא לא מתכוונת לשמש כתפאורה. אם האדומים ינצחו את המשחק הזה הם יכולים לצמצם את הפער מהצמרת ולהתקרב למקום הראשון על מנת להמשיך לרוץ לאליפות העונה. בכל מקרה, ניצחון של מכבי ת"א  על הפועל חיפה מוציא ככל הנראה את האורחת מהמירוץ.

הפלייאוף התחתון:

מכבי חיפה – הפועל עכו (שבת, 16:00)

מה עוד אפשר להגיד על מכבי חיפה? הכל כבר נאמר ואוי ואבוי לה אם לא תנצח את המשחק הזה, כי בסוף היא עלולה למצוא עצמה שוב נאבקת נגד ירידה. ארגון האוהדים של חיפה אמנם הודיע שיגיע לצפות במשחק, אך בכל זאת הקהל צפוי להמשיך במחאה כנגד השחקנים וההנהלה. בהפועל עכו עוד לא השלימו עם העובדה שכנראה הם ירדו ליגה, וזאת מכיוון שיפגשו את הקבוצה שהניבה להם שני ניצחונות למאזן הצנוע במטרה למצוא גם את השלישי.

הפועל ק"ש – הפועל אשקלון (שבת, 18:00)

במה שמהווה מעין קרב קצוות בפלייאוף התחתון, קריית שמונה מקווה לדלג מעל המשחק הזה ולהתרכז בחצי הגמר הקשה שמחכה לה מול בית"ר. אגב, מעל 1,000 אוהדים כחולים הבטיחו את מקומם בסמי עופר, ובקבוצה הצפונית מקווים שהאוהדים יבואו בכמויות גם למשחק הליגה הקרוב. באשקלון ינסו לנצח ולטפס מעל הקו האדום במטרה לשרוד עונה נוספת בליגה, מה שנראה כרגע קשה מאוד.

בני סכנין – מ.ס אשדוד (שבת, 18:15)

לראשונה העונה בני סכנין תארח באצטדיון דוחא המשופץ שאושר השבוע לפעילות. בין השדרוגים ניתן למנות את קורות ההכנה לגג מעל היציע המרכזי, עמדת שידור חדשה מהצד השני פלוס עמדות צילום נוספות ושטיפת הכיסאות שתמיד היו מאובקים. הפתיחה המחודשת כמובן מול אשדוד וככל הנראה אין שום דאגות לגבי ירידת ליגה בקבוצה. לעומת זאת האשדודים חייבים לברוח מהתחתית הלוהטת כי כרגע הם נמצאים בסכנה ממשית של ירידה.

מכבי פ"ת – הפועל רעננה (ראשון, 19:00)

הראשונה בטבלת הפלייאוף התחתון מארחת עוד קבוצה שצריכה לברוח מהתחתית. יוסי בניון ינסה להמשיך בכושר הנהדר שלו, ואילו רעננה צריכה גם להתרכז במאבקי הירידה, וגם להתכונן להופעה ההיסטורית בחצי גמר הגביע מול הפועל חיפה בקרוב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort