עירוני קריית שמונה מנצחת 0:1 בביתה את הפועל באר שבע ועולה לחצי הגמר

משחק הגומלין השני במסגרת רבע גמר גביע המדינה יצא לדרך לאחר שרעננה אמש הבטיחה את מקומה בחצי הגמר (ראה: https://www.jsport.co.il/לראשונה-בתולדותי…ננה-גברה-בפנדלים/) כאשר עירוני ק"ש תארח את הפועל ב"ש בביתה לאחר התיקו 1 בטרנר משערים של הסלביינק שהעלה את ק"ש ליתרון מפתיע ומאור מליקסון שאיזן את התוצאה. למרות הפערים בין הקבוצות במסגרת הליגה שכן ב"ש נאבקת על האליפות בפלייאוף העליון ואילו הפסדה של ק"ש לבני יהודה חתם סופית את היותה בפלייאוף התחתון אך הערב הכל אפשרי ופתוח וק"ש עם יתרון של שער חוץ ככה שתיקו ללא שערים וק"ש תהיה בחצי הגמר

ה-11 של ק"ש: זועבי;דיניז(וויסמן 63'),לקאו,קוויאר;אבו עביד, רדיבוייביץ'(מנחם 27'),טאיירה,יחזקאל(ברוסו 84'),נחמיאס;שכר, הסלביינק.

ה-11 של ב"ש: גורש;ב.ביטון,טאהא,אלחמיד,א.ביטון(זריהן 79');קוואנקה(מליקסון 46'),ראדי(ממן 58'),אוגו,וואקמה;מלמד,שהר.

ההרכבים(דף הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע)

בדקה ה-2': התקפה ראשונה מסוכנת לאחר מהלך אישי גדול של הסלביינק שהכניס כדור עומק נפלא למוחמד שכר אך גורש למרות שפספס את הכדור הפריע לשכר להגיע לכדור גם כן והכדור יצא החוצה, יופי של פתיחה למשחק.

בדקה ה-9': בעיטה ראשונה במשחק של ק"ש אך הבעיטה נבלמה ויצאה לקרן, אם מישהו תהה ק"ש ממש לא באה לשחק פה על ה0:0.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-11': כמו במשחק הראשון גם הפעם הסלביינק כובש את הראשון לאחר פריצה יפה שלו ומסירה הצידה לשכר שהחזיר כדור רוחב מושלם לרחבה והסלביינק דחק פנימה את ה1:0 של ק"ש, יופי של שער.

שער מצוין של נייג'ל הסלביינק(דף הפייסבוק הרשמי של קריית שמונה)

מיעוט מצבים אך משחק מעבר מהיר של ק"ש כל הזמן שומר את הגנת ב"ש לחוצה כאשר ההגנה של ק"ש יציבה וב"ש, למרות כישרון רב בחלק הקדמי מתקשה מאוד לייצר מצבים מסוכנים.

מחצית ראשונה נטולת מצבים(דף הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע)

בדקה ה-36': הסלביינק היה כל כך קרוב ל2:0 לאחר מתפרצת ממסירה רעה קדימה של אלחמיד אך דודו גורש מנע באינסטינקט מוצלח את השער ה-2 של ק"ש, ב"ש עד כה ללא איום משמעותי במשחק וזה נראה רע מבחינת האלופה.

תוצאת מחצית: 1:0 לעירוני קריית שמונה שבצדק עלתה ליתרון, היא באה חדה יותר וחדורת מוטיבציה יותר מאשר ב"ש שנראית כמו הצל של עצמה עד כה ואם בכר לא יבצע שינויים שיוסיפו אנגריות בקבוצה אז ב"ש תיפרד מוקדם מהצפוי מגביע המדינה.

(דף הפייסבוק הרשמי של קריית שמונה)

בדקה ה-46': טעות הגנתית קשה של ב"ש השאירה את שגיב יחזקאל מול השער שבעט טוב אך השתטחות טובה של גורש מנעה את השני של ק"ש, ב"ש פותחת רע גם את החצי השני.

בדקה ה-53': כדור חופשי נפלא של הסלביינק לרחבה של ב"ש ונחמיאס הגיעה חופשי לגמרי לכדור אך נגח בעוצמה חזקה מדי ולא דייק והכדור מחוץ למסגרת, קריית שמונה ממשיכה את היכולת מהמחצית הראשונה.

בדקה ה-57': מזל טוב, התקפה ראשונה לבאר שבע לאחר הגבהה מעולה של בן ביטון הגיעה עד לאורן ביטון שמקרוב ממש דחק את הכדור אך אבו עביד הציל מקו השער, כמעט שער בניגוד לכל מהלך המשחק עד כה.

בדקה ה-65': חנן ממן החליט לבחון את יכולת מתיחת האיברים של זועבי עם בעיטה מדויקת וקשה מקצה הרחבה אך זועבי הגיב מצוין ושמר על שער נקי.

בדקה ה-69': החילופים של בכר הביאו את המפנה במשחק שכן חנן ממן ומאור מליקסון נמצאים בכושר הטוב ביותר במועדון לא מפסיקים לתקוף את שערו של זועבי אך ההתקפה האחרונה עלתה בלא כלום לאחר כדור רוחב של מליקסון ישירות לידיים של זועבי, המשחק התעורר לחיים וב"ש ממש לא הרימה ידיים.

ק"ש התחילה לשחק אגרסיבי מאוד ובבהלה לאור המגמת שיפור של ב"ש בעקבות כניסתם של ממן ומליקסון אך השעון רץ וזה משחק לטובתה של המארחת.

בדקה ה-74': החמצת ענק לקריית שמונה לגמור את המשחק לאחר לחימה אדירה של סאן מנחם שהעביר את הכדור לשגיב יחזקאל שבחיתוך מושלם לרחבה שיחרר בעיטה אדירה שגורש הדף אך הכדור החוזר נחת אצל שון וויסמן שהחטיא ברשלנות מקרוב, איזה פספוס של קריית שמונה.

בדקה ה-76': מחלוקת קשה לאחר מתפרצת נוספת של ק"ש והסלביינק מעד מול טאהא שהכשיל אותו בקצה הרחבה אך זיו אדלר פסק שלא היה כלום, טעות של השופט.

בדקה ה-92': כדור ארוך של מליקסון הגיע עד לניב זריהן שבעט טוב אך זועבי סגר את הפינה כמו שצריך.

תוצאת סיום: 1:0 לעירוני קריית שמונה שעולה לחצי גמר גביע המדינה לאחר צמד משחקים אנמיים של באר שבע, חיים סילבס וחניכיו עולים בצדק לשלב הבא והיא מצטרפת להפועל רעננה שם מנגד העונה של ב"ש נראית כמו מראה שחורה שכן רק הקרב על האליפות נותר אך ביכולת הזו קשה להאמין שהיא תעשה את זה.

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort