לקראת המחזור ה-24 בליגת העל: אפשר כבר להריח את הפלייאוף

המחזור הקרוב בליגת העל שלנו יפתח עם משחקי תחתית והישרדות לוהטים וימשיך עם משחקי אמצע טבלה ומשחקי צמרת שאולי ינסו

לשנות את מקומות הצמרת שאולי יכריעו את תמונת הקרב על האליפות, אז בואו נתחיל עם המשחקים המעניינים ביותר.

המשחקים המעניינים

הפועל באר שבע נגד בית"ר ירושלים:  המשחק המעניין ביותר של המחזור יהיה ביום ראשון באצטדיון טוטו טרנר, באר שבע. שבו ייפגשו שני הקבוצות שנמצאות בשני המקומות הראשונים שבליגה למשחק סופר מעניין שאולי יראה לנו את המעומדת הבכירה לאליפות. אז בואו נציג את הקבוצות. הפועל באר שבע: האלופה בשנתיים האחרונות ממוקמת במקום ה-1 בליגה עם 50 נקודות ויחס שערים שעומד על 22+ ויכולת טובה ברוב המקרים, היתרונות: ברק בכר שהוא מאמן ענק והצירופים בינואר של חנן ממן שנחשב כבינגו, מרואן קבהא שחזר מאירופה וואדים מנזון שעדיין לא קיבל דקות, חסרונות: שיר צדק- הבלם שנעדר בגלל הרחקה מתחילת העונה שמשפיע על ההגנה שלא תמיד יציבה, מאור מליקסון שכנראה יחסר בגלל כיווץ שקרה לו במשחק מול אשדוד והשבית אותו מול פתח תקווה. ה-X פקטור: חד משמעית הוא טוני וואקמה שבמשחקים החשובים הוא מראה מה הוא מסוגל עם יכולת אדירה ברגליים עד כה העונה הוא כבש 7 שערים ובישל 5.                                                                                             בית"ר ירושלים: הקבוצה שמשחקת העונה את הכדורגל המרשים ביותר בישראל ממוקמת במקום ה-2 בליגה עם 49 נקודות ויחס שערים שעומד על 25+ ושחקנים עם נשמה שירצו לנצח את המשחק מול באר שבע שההשלכות שלו יהיו מקום 1 בליגה.         היתרונות: היתרון הבולט ביותר הוא ההתקפה שכבשה העונה 54 שערים ב- 23 משחקים ממוצע של:2.347 שערים למשחק.         החסרונות: ההגנה הלא טובה של בית"ר היא אחת הסיבות למה בית"ר לא במקום ה-1 ועם לפחות 6-10 נקודות הפרש מהמקום השני, מיקי סירושטיין הוא לא  היה צריך להחליף את חסוס רואדה שעזב בקיץ לאפואל ניקוסיה הקפריסאית ובלי מחליפים שמתאימים למרכז ההגנה דוד קלטינס פחות טוב מהעונה שעברה וקונט לא הכי מתאים כבלם ובינואר במקום לחזק את ההגנה היא החתימה שני חלוצים (בויסן היהודי- דני ויאקוב סילבסטר הסלובקי).                                                                                         ה-X פקטור: הקשר הברזילאי קלאודמיר שהעונה פשוט מציג עונה מדהימה עם 9 שערים ליגה (8 מבעיטות חופשיות) ו-5 בישולים.   הימור שלי: משחק קצבי, בית"ר תנצח את באר שבע בטוטו טרנר שנחשב למבצר.

מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה: משחק הצמרת השני שנדבר הוא על זה של הצהובה מתל אביב והאדומה מחיפה(איך פעם המשחק המרכזי של תל אביב-חיפה- היו זמנים) שעד כה מציגות כדורגל טוב וזו שבולטת בניהם היא הפועל חיפה שנחשבת עד כה להפתעת העונה עם סגל שחקנים מצוין שמתמודד בצורה נהדרת עם כל העניין התקשורתי, כגון: עזיבתו של חנן ממן לב"ש ודיבורים על עזיבה אפשרית של שמואל שיימן ובואו של גילי ורמוט שהגיע מהיריבה העירונית. לעומת זאת מכבי תל אביב תגיע למשחק אחרי שהפסידה במשחק "בית"(אצטדיון נתניה הוא גם ביתה של רעננה בדומה למכבי תל אביב אבל את אותו משחק אירחו המכבים) 0:1 קצת מביש ל- הפועל רעננה שנלחמת על החיים שלה בליגה על מנת לשרוד את העונה הזאת בסוף עם  מקום בליגת העל גם לעונה שאחריה. אחת הסיבות לאיבוד הנקודות העונה היא חסרונו של אלי דסה שבתחילת העונה היה פצוע,חזר והכניס את מכבי למומנטום חיובי ולמשחקים טובים ויצרתיים אבל שוב נפצע בשמינית גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה, אותו משחק שחיפה הביסה 3:0 את מכבי תל אביב וחזר שוב פעם במשחק מול רעננה כאשר החליף בדקה ה-60 את אופיר דוידזאדה וככל הנראה יפתח בהרכב מול הפועל חיפה, עכשיו מכבי בניסיונות להכשיר את שרן ייני ואייל גולסה למשחק אחרי שנפגעו במשחק מול ב"ש ולא שותפו מאז. אחת מהסיבות להמשך היכולת החלשה של מכבי היא הכושר החלש בתקופה האחרונה של בלאקמן וקיארטינסון  שמממעטים ליצור מצבים להבקעה מכאן יוצרים ממוצע של: 3 שערי זכות ב-5 המשחקים האחרונים שלה!!! שזה נתון לא טוב לקבוצה כמו מכבי תל אביב שנותנת לעצמה רף כל כך גבוה. המיקום שלהם בטבלה הוא כך: מקום 3: מכבי תל אביב ועם 48 נקודות, מקום 4: הפועל חיפה עם 46 נקודות. הפועל חיפה ניצחה 2:0 את מכבי נתניה בסמי עופר במשחק משערים של גילי ורמוט שכבש שער בכורה בקדנציה הזאת בקבוצה הישנה- חדשה ואלון תורג'מן שהוכיח עוד יותר את הטעויות של מכבי חיפה לגבי שחקניה. הימור שלי: למרות הדיבורים על עזיבות נוספות בגזרת השחקנים, הפועל חיפה תנצח.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי חיפה נגד מכבי נתניה: שני הקבוצות הללו ייפגשו ביום שבת באצטדיון סמי עופר בחיפה למשחק מעניין כאשר לכל אחת מהקבוצות העונה הזאת העירה פנים בצורה שונה: על מכבי חיפה היא אפשר יותר מדי לפרט היא מציגה העונה כדורגל איום ונורא למעט משחקים בודדים שהציגה כדורגל שלא היינו חושבים שהיא יכולה להציג בעונה כה רעה, אפילו המצביעים קבעו שזו הקבוצה הגרועה ביותר בעידן יעקב שחר, חילוף המאמנים שהיה עד כה לא עבד והבאתם של רוב הזרים מתבררת ככישלון ונקודת האור היחידית בקבוצה הזאת היא סנטיהו סלליך שהם יכולים לבנות עליו בעונה הבאה ובקיצור, מכבי חיפה לא תוכל להגיע לפלייאוף העליון בשום צורה אפשרית אבל היא עדיין יכולה לסיים את העונה בטעם מתוק אם אכן תזכה בגביע המדינה שיוכל להבטיח לה מקום באירופה. מהצד השני תגיע מכבי נתניה אחרי שהפסידה 0:2 להפועל חיפה באותו אצטדיון שהיא תגיע עליו שוב בשבת אחרי שחסרה את דיע סבע שהורחק משחק לפני מול סכנין יחזור לסגל וככל הנראה יפתח בהרכב.                                                       הימור שלי: מכבי חיפה תנצח.

הפועל רעננה נגד מ.ס. אשדוד: שני הקבוצות הללו ייפגשו לקרב תחתית לוהט כאשר שניהם מגיעות במומנטום טוב, אחרי שרעננה ניצחה במפתיעה 1:0 את מכבי  תל אביב משער של רועי זיקרי שבאה בהשאלה עד סוף העונה מהפועל תל אביב ועד עכשיו נחשב כ-בינגו בקבוצה, ועם שחקנים טובים כגון: הבלם הצעיר מוחמד עלי קמארה, כארם ארשיד, שלומי ארביטימן הוותיק, עמנואל אמבולה ואור דסה  שהגיע בהשאלה בינואר ממכבי תל אביב אבל לא שיחק נגדה מהסיבה שמשחק לפני מול הפועל חיפה שהסתיים ב- 1:1 הוא הורחק ולמשחק הזה ככל הנראה ייכלל בסגל. מהצד השני תגיע מ.ס. אשדוד שהשיגה ניצחון ביתי יקר על הפועל עכו שנמצאת במקום האחרון בתוצאה 3:2 אחרי מהפך ושער ניצחון של אור אינברום בדקה ה-92.בינואר אשדוד חיזקה את הקבוצה בצורה משמעותית עם צירופים כגון: וובה בראון (השאלה עד סוף העונה מב"ש), איגור פיליפנקה (השאלה עד סוף העונה ממכבי תל אביב), אור אינברום (השאלה עד סוף העונה מגנט הבלגית) ועוד רבים וטובים שיצטרפו למאמן עמיר תורג'מן שמדריך את הקבוצה בצורה נהדרת מאז שצורף למועדון. ההפרש בין השניים עומד על נקודה אחת לטבת רעננה אבל עם אותו יחס שערים לשניהם. הימור שלי: אשדוד מנצחת, יהיה משחק טוב.

משחקים נוספים

הפועל אשקלון נגד בני סכנין: אשקלון תנסה להשיג נקודות ראשונות תחת הדרכתו של מסאיי דגו שהחליף את יובל נעים ועד כה רשם הפסד 0:1 לקריית שמונה, ותנסה לנצח על מנת להשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה ומהצד השני תגיע סכנין שהשיגה בשבוע שעבר ניצחון 1:0 על מכבי חיפה שהוא בעצם היה הניצחון הראשון שלה תחת הדרכתו של טל בנין.                                     הימור שלי: תיקו.

מכבי פתח תקווה נגד הפועל עכו: שני הקבוצות ינסו לנצח אחרי המפלה במחזור שעבר ובמיוחד עכו שרוצה לשרוד בליגה למרות שהסיכוים נמוכים ביחס לקבוצות התחתית האחרות. הימור שלי: פתח תקווה מנצחת.

בני יהודה נגד עירוני קריית שמונה:  הממוקמת 6- בני יהודה תיפגש מול הממוקמת 7- קריית שמונה, שייפגשו למשחק אמצע טבלה די טוב. קריי שמונה עדיין יכולה להיכנס לפלייאוף אבל היא תצטרך נס. ההפרש בניהם עומד על 7 נקודות, ויחס שערים עודף לטובת בני יהודה שעומד על 6+ לעומת קריית שמונה שעומד על  3- , קריית שמונה תצטרך לנצח את שלושת המשחקים הקרובים בליגה( כולל המשחק מול בני יהודה) ולקוות שבני יהודה לא שיג יותר מנקודה אחת. מהצד השני תגיע בני יהודה שרוצה לחזור לעצמה אחרי ההפסד מול בית"ר והרחקתו של מאור קנדיל.                                                                                                   הימור שלי: למרות הרצון של קריית שמונה, בני יהודה תנצח.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort