לקראת המחזור ה-22 של הליגה הספרדית

המחזור הקרוב בספרד יביא לנו משחקי תחתית ומשחקי צמרת, שהשגת נקודות שם תהיה קריטית בשביל לדעת מי תרד ליגה ומי תציב עצמה כסגנית לברצלונה שעד כה לא נראה שהיו הפתעות בנוגע לזהות האלופה.                                                               זה יהיה מחזור מעניין עם הרבה משחקים טובים ובקיצור יהיה שווה לצפות, ובמיוחד הדרבי הקטלאני שבו ייפגשו ברצלונה ואספניול.

המשחקים המרכזיים

אספניול נגד ברצלונה: המשחק המרתק של המחזור וזה שיקבל את אחוזי הרייטינג הגבוהים הוא הדרבי הקטלאני, הדרבי השני בחשיבותו בספרד אחרי הדרבי של מדריד, יפגיש את ברצלונה ואת אספניול. שני הקבוצות יגיעו במצב שונה: ברצלונה תגיע למשחק כאשר היא מציגה עונה נפלאה בליגה שככל הנראה תסתיים באליפות לזכותה ואחרי שהביאה את קוטיניו הברזילאי הנפלא מליברפול שעל הדרך יפגוש את האקסית מספרד ומהצד השני מגיע אספניול שממוקמת במקום ה-14 בליגה ואחרי שבתקופה האחרונה חלה ירידה בכושר המשחק אחרי שניצחה את אתלטיקו מדריד, מלאגה, לבאנטה(בגביע) וברצלונה ( במשחק ה-1 בגביע, אבל בסופו של דבר הודחה אחרי הפסד במשחק הגומלין) עם הפסדים בליגה לסביליה(3-0) וללגאנס(3-2).                                   הימור המאסטרו: יהיה משחק טוב, ברצלונה תרבה להתקיף ובלי יותר מדי חפירות שלי ברצלונה תנצח.

אתלטיקו מדריד נגד ולנסיה:  שני הקבוצות שמתחילת העונה מציגות יכולת טובה לרוב בליגה ייפגשו ביום ראשון באצטדיונה הביתי של אתלטיקו, והמטרה שלהם תהיה שונה: אתלטיקו רוצה להתרחק ו- ולנסיה רוצה להתקרב  ההפרש בין שני הקבוצות הללו עומד על 6 נקודות, אתלטיקו במקום ה-2 עם 46 נקודות ו- ולנסיה במקום ה-3 ועם 40 נקודות. מאז שנפתחה השנה החדשה שני הקבוצות השתנו במידה שונה אחת מן השנייה והינה הנתונים, מאז תחילת 2018(בליגה): אתלטיקו השיגה 10 נקודות מ-4 המחזורים האחרונים(10 מתוך 12) ו- ולנסיה השיגה 6 נקודות ב-4 המחזורים האחרונים (6 מתוך 12) ועוד נתון שאפשר להוסיף שולסיה הפסידה בשני המחזורים האחרונים(ללאס פאלמס וריאל מדריד), אחת הסיבות לשיפורה של אתלטיקו היא השחקנים שקיבלה והם ויטולו שמשחק בכנף ודייגו קוסטה החלוץ האדיר ששב הביתה מצ'לסי בקיץ אבל עד עכשיו לא שיחק בגלל עונש שהוטל על אתלטיקו. החזרה של קוסטה החזירה את אתלטיקו לעניינים אחרי שההתקפה שלה עד בואו של קוסטה לא סיפקה את הסחורה מלבד גריזמן שעוד ניסה לעזור והסיבה  לכך היא שקווין גמיירו לא סיפק את המספרים שציפו ממנו ופרננדו טורס שנמצא מעבר לשיאו, ולעומת זאת היריבה מציגה התקפה אדירה שמציגה ממוצע של 2 שערים למשחק בליגה ולא הביאה שינוי למעט פרנסיס קוקלין שהגיע מארסנל.                                                                                                                                        הימור המאסטרו: משחק סביר, שימו תיקו.

ג'ירונה נגד אתלטיק בילבאו: אחרי שמכרה את בלמה הצרפתי לאפורט למנצ'סטר סיטי בסכום אסטרונומי שמעורך ב- 65 מיליון יורו ורכשה את בלמה של סוסיאדד שהוא גם הקפטן שלה איניגו מרטינס תמורת 32 מיליון יורו תנסה לנצח את ג'ירונה שעד כה נחשבת לאחת מהפתעות העונה ואחרי שרכשה את חלוצה של ברצלונה ב' אנתוני לוסאנו תמורת 1.75 מיליון יורו. ההפרש בניהם עומד על נקודה לטובת ג'ירונה כך שניצחון של בילבאו והם יחליפו מקומות בטבלה, הדבר הטוב שעומד לזכותה של בילבאו הוא שהיא לא הפסידה אפילו פעם אחת ב-10 המחזורים האחרונים, לעומת ג'ירונה שהיגה ניצחון אחד ב-10 המחזורים האחרונים(6-0 על לאס פאלמס במשחק ענק).                                                                                                                                         הימור המאסטרו: תיקו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאס פאלמס נגד מלאגה: שני הקבוצות החלשות בלה ליגה ייפגשו לקרב הישרדות שנקודות בו יעזרו להם במאבקי התחתית בהמשך העונה אז בואו נדבר על הקבוצות. לאס פאלמס: השאילה את החלוץ עמנואל אמניקה מפנרבחצ'ה  ואיבדה את ויטולו שחזר לאתלטיקו לאחר השאלה. מלאגה: הקשר מקסים לסטיין בהשאלה מרובין קאזאן הרוסית ואת אייזיק סקסס בהשאלה מווטפורד.        אין יותר מדי מה לפרט שני הקבוצות ממשיכות את היכולת הרעה מפתיחת העונה ומדי פעם מראים מלחמה במשחק בקיצור שניהם יקוו לטוב.                                                                                                                                                           הימור המאסטרו: מלאגה תנצח.

לבאנטה נגד ריאל מדריד: אחרי הניצחון המוחץ במסטאייה ריאל מדריד תנסה להמשיך את השיפור ביכולת המשופרת של הזמן האחרון מול לבאנטה שנמצאת כעת בקרבות התחתית במפגש שאמור להיות די קל. ריאל בחרה שלא להתחזר ברכש בינואר לעומת לבאנטה שסגרה כמה עסקאות כגון: ארמנדו סאדיקו האלבני( אותו חלוץ שהשפיל את ההגנה של הנבחרת שלנו במשחק מול אלבניה) הגיע מלגיה ורשה הפולנית מהסיבה שלא הרשים שם, הקשר האיטלקי ג'אמפאולו פאציני שהגיע מוורונה האיטלקית ובנוסף עליהם הגיע רובן רוצ'ינה הספרדי שחזר לספרד אחרי נדודים ברובין קאזאן הרוסית. לבאנטה השיגה ב-10 המחזורים האחרונים 7 נקודת בלבד וזו אחת הסיבות לחיזוקים הרבים שביצע בחלון העברות.                                                                                     הימור המאסטרו: קל, ריאל מנצחת.

משחקים נוספים: עם הימורים

סוסיאדד נגד לה קרוניה: ניצחון לסוסיאדד שרכשה את הקטור מורנו בלמה המקסיקני של רומא תמורת 6 מיליון יורו כמחליפו של איניגו מרטינס

אייבר נגד סביליה: תיקו

בטיס נגד ויאריאל:  ניצחון לבטיס, שהחזירה את מארק בארטרה לספרד

אלאבס נגד סלטה ויגו: ניצחון לסלטה ויגו

חטאפה נגד לגאנס:   תיקו

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort