שישי ושערים היה לנו כשהשערים לא פסחו על אף משחק היום בלאומית

המחזור ה-19 של הליגה הלאומית בפתח ותאמינו או לא אבל בעוד 11 מחזורים בלבד אנחנו נכנסים לשלבי הפלייאוף.

הפועל ת"א-מכבי הרצליה 0:1

המשחק המרכזי שישודר היום הוא הפועל תל אביב שכבשה את המקום ה-1 לאחר ניצחון דרמטי במחזור הקודם מכדור חופשי של אוסטוינד נגד מי שרשמה ניצחון חשוב בקרב התחתית מהמקום ה-15 מכבי הרצליה משער של יוסי שבחון. בסיבוב הקודם המושבה הפועל תל אביב ניצחה 2:0 משערים של בנש והירש ששניהם אמורים לפתוח היום בהרכב מי יודע אולי נזכה לשחזור.

למרות שליטה של האדומים בפתיחה ההזדמנות הראשונה הייתה של הרצליה מכדור קרן בדקה ה-6 נגיחה מוצלחת של יוסי שבחון אך ינקו במקום. וואו דקה אחרי מצב נוסף להרצליה אך הנגיחה פגשה את המשקוף, זה היה קרוב. מי שידה על העליונה נכון לדקה ה15 במשחק זו הרצליה שמסוכנת הרבה יותר מהתל אביביים. עושה רושם שהפועל תל אביב לא מודעת לעצמה מבחינה טקטית, לא יכול להיות שהיא מניעה כדור באופן כל כך אנמי ללא תנועה בחצי שלה כשהרצליה משחק ללא קישור בכלל אלא על מתפרצות בלבד מה שכן צריך להעשות זה לחץ חזק קדימה ויציאות מהירות קדימה לאגפים ולא להפסיק לעשות תנועה! הנעת הכדור מאחור זה פרץ לטעויות ויציאה למתפרצות קלות בשביל הרצליה. שאלה נוספת שצריכה להשאל היא למה ברשצקי עדיין פותח בהרכב למרות שהוא לא פוגע(לאו דווקא שערים אלא גם מסירות פשוטות) תקופה ארוכה, איזה מסר זה מעביר לשחקני הספסל? הוא לא טוב במשחקים כבר שבועות אבל אתם בכל זאת לא תקבלו את הצ'אנס ובלי קשר אולי ירידה לספסל תוריד לחץ מברשצקי ותאפשר לו לחזור לעצמו, לא ברור למה הוא עדיין פותח ב11 מחזור אחרי מחזור אך ניתן לרפואה את הקרדיט.

הרצליה עדיפה באופן מפתיע בחצי הראשון(הדף הרשמי של הפועל תל אביב).

החמצה איומה להפועל תל אביב בפתיחת החצי השני כשהירש מוצא את עצמו לבד ברחבה עובר את השוער אך הגיע לזווית קשה מאוד ובעט החוצה. התקפה יפה של הפועל תל אביב בדקה ה60 ובעיטה טובה של הרשקוביץ' אך לא חזקה מספיק. הנה הרגע לו הפועל תל אביב חיכתה, הברקה של עגייב מייצרת נגיעת יד ברחבה של הרצליה וזה כדור עונשין מ-11 מטרים. אור אוסטוינד ניגש לבעיטה וכבש בקור רוח את ה1:0 להפועל תל אביב בדקה ה69 שער שהקפיץ את הקהל האדום שעודד מהדקה ה-1 בטירוף, פייר מגיע לו. איזו החמצה פשוט נוראית למוטי ברשצקי בדקה ה79 בדיוק על זה רשמתי לפני, הוא הגיע ל1 על 1 לבד לגמרי ופשוט החמיץ ברשלנות, הוא לא פוגע וזה משהו מנטלי אצלו. החמצה קשה בדקה ה90 גם להרשקוביץ' שמול השוער פשוט בעט עליו והשאלה היא למה הפועל לא תקפה ככה מפתיחת המשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הפועל ר"ג-נצרת עילית 0:1

נצרת עילית באה במומנטום חיובי עם מי שנתן הצגה במחזור הקודם ב4:2 על חדרה גיא דיין מעניין יהיה לראות אם הוא ימשיך את המומנטום הזה. בסיבוב הקודם בין השתיים נצרת עילית ניצחה 3:2 כשר"ג מגיעה למשחק הזה לאחר ארבעה תוצאות תיקו רצופים מפגש מעניין בין קבוצה שמעיטה לספוג ולכבוש לבין קבוצה שמרבה לספוג אך גם לכבוש.

הזדמנות מעולה לנצרת עילית בדקה ה-22' עם כדור עומק מעולה אך הבעיטה הייתה חלשה מדי ופשכצקי לא התבלבל.

1:0 להפועל ר"ג משער נפלא של מוחמד אבו פאני בדקה ה67' בעיטה לפינה הימנית מקצה הרחבה, סוף סוף שער לר"ג אחרי כל כך הרבה תוצאות מאופסות. בדקה ה77 ר"ג כמעט והכפילה אך איבגי באינסטינקט טוב מנע את השער.

בני לוד- הפועל כפ"ס 2:2

בדומה להמשחק של הת"א נגד ההרצליינים גם המפגש הזה פערי הכוחות ברורים שכפ"ס אומנם מגיעה לאחר הפסד צורם בדקות הסיום לראשל"צ כנ"ל לוד מול הפועל תל אביב אך בסיבוב הקודם כפ"ס ניצחה 2:0 מצמד של זיקרי שספק אם הוא בסגל בכלל למפגש הזה עקב החתימה המתוקשרת ביריבה הצמוד של כפ"ס בתחרות על המקום ה-1 הפועל תל אביב.

בדקה ה8 כדור קרן מדויק של כפ"ס הסתיימה בוולה חזק ומדויק אך כרמי הדף ובן כוואז מ2 מטרים הפציץ לשמיים, החמצה איומה לג'ינג'י של כפ"ס. החמצה קשה ללוד לאחר כדור קרן לא הכי מדויק אך יציאה רעה של שוער כפ"ס משאיר ריבאונד מקרוב אך הכדור ניתז לשמיים. וואו שער ענק בדקה ה-25 של אנס דאבור(אח של) עם פצצה אדירה לקורה הימנית פנימה לא הותיר לוייצמן שום סיכוי וזה 1:0 מפתיע ללוד. בדקה ה-36 כפ"ס כמעט השוותה אך נאוורה בהחמצה קשה מקרוב פשוט לא דייק והכדור פגש את הרשת החיצונית.

כפר סבא לוחצת ותוקפת בפתיחת החצי הזה והנה הגיע שער השיוויון בדקה ה60' מיציאה רעה של רז כרמי עידן דוד כובש בריבאונד קליל לשער ריק, 1:1. המהפך של כפ"ס הגיע לאחר התקפה מושלמת והוכבש הוא עידן דוד שנכון לדקה ה67 הוא עם צמד וזה 2:1 כפ"ס, מחצית מושלמת עד כה מבחינתה של כפ"ס. לוד כמעט השוותה בדקה ה77 מטיל אדיר של קאצ'ובה אך וייצמן עם זינוק וירטואוזי מנע את השיוויון. בני לוד משווה בדקה ה89 2:2 משער של חן ראובן שנגח מכדור קרן, איזה נגיחה מושלמת. וואו בני לוד כמעט הכריעה את המשחק בהתקפה האחרונה ממתפרצת של אנס דאבור אך הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה.

שוב שומטת נקודות במאני טיים(דף הפייסבוק הרשמי של הפועל כפר סבא).

הפועל ראשל"צ-הפועל מרמורק 5:0

החניכים של ניר ברקוביץ' מגיעה למשחק הזה במומנטום חיובי לאחר שרשמה תוצאות טובות שכוללות ניצחונות על הפועל ת"א והפועל כפ"ס ויכולת טובה ויציבה נגד מרמורק מתחתית הליגה שממש לא משדרת יציבות אך דווקא בגלל זה עשויה להפתיע. במפגש הקודם בין השתיים ראשל"צ הביסה את מרמורק בדקות הסיום משערים של גיל יצחק, אוגו ומור שקד.

בדקה ה-11 מי שעולה ליתרון מפתיע מהפקרות הגנתית קשה של ראשל"צ זו מרמורק איזה שער נפלא של שריקי שהצטרף מאחור להתקפה וכובש בנגיעה לפינה של השער, 1:0 מרמורק. גאונות של מרמורק שנותנת לראשל"צ לטעות פעם אחר פעם ועושה לה בית ספר למתפרצות ועולה ל2:0 בדקה ה-31 מכדור מדויק לפינה של דיולגרוב ובישול שני של מחפוד הנפלא, איזו הפתעה נעימה מרמורק היום. התפרקות טוטאלית עכשיו של ראשל"צ כי זה 3:0 להפועל מרמורק משער של לידור כהן וההגנה של ראשון נראית כמו טיילת מביכה כדור רוחב מעולה של רובין שבר את ההגנה של ראשל"צ.

זה כבר נהיה מביך כי זה 4:0 לזכותה של מרמורק בדקה ה-57 משער של רובין ובישול מבריק של לידור כהן, לא נעים בכלל. טוב זה כבר נהיה פארסה 5:0 למרמורק על ראשל"צ בהברפלד בדקה ה73 משער קליל באופן בזוי של עובדיה מבישול שלישי של מחפוד שמככב היום.

הפועל עפולה-עירוני נשר 0:2

למרות שלא מדובר בפייבורטיט ברורה במשחק הזה, זה כנראה המשחק בעל החשיבות הגדולה ביותר היום כשעפולה רוצה להכנס לשמנייה הראשונה שמובילה לפלייאוף העליון והיא בהחלט יכולה לעשות את זה אם תנצח היום ונשר מנגד רוצה לצמצם פערים בתחתית שכן מצבה בכי רע לאחר ההפסד להרצליה שהכי קרובה אליה.

עפולה עולה ל1:0 חשוב בדקה ה-19 משער של עומר צלישר הנפלא בבעיטה מדוייקת וחזקה מרחוק ועולה זמנית למקום ה6 בטבלה. מאז השער עפולה בשליטה מוחלטת במשחק מנגד נשר פשוט לא מצליחה לייצר מצבים. עפולה בהתקפה יפה וסבלנית כבשה את ה2:0 בדקה ה86 משער של טויטו שדייק לפינה השמאלית

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort