לקראת המחזור השישי בליגה הלאומית

המחזור השישי יפתח ביום שני עם שלושה משחקים וחמישה משחקים נוספים יתקיימו ביום שלישי, המחזור נדחה בעקבות חופשת ראש השנה.

הפועל מרמורק – בית"ר תל אביב/רמלה (יום שני, 19:00, אצטדיון רמלה)
לאחר שהשיגה ניצחון חשוב בחוץ נגד בני לוד יגיעו חניכיו של ניסן יחזקאל למגרשם הביתי בכדי ליצור רצף ניצחונות ראשון בליגת המשנה.
מולם תתמודד בית"ר תל אביב/רמלה שהפעם תגיע למגרש הביתי כאורחת, כשהיא המומנטום שלי לאחר שחניכיו של עמיר תורג'מן לא ניצחו מאז מחזור הפתיחה ובכדי להתברג בפסגה יצטרכו להשתפר ביכולות בכדי לא לשחזר את התבוסה 2:4 נגד מרמורק בגביע הטוטו.
הימור: ניצחון של מרמורק.

הפועל רמת גן – הפועל פתח תקווה (יום שני, 19:00, אצטדיון רמת גן)
שתי הקבוצות שהיו צפויות להתברג בפסגה נבלמו במחזור הקודם לאחר שסיימו את משחקן ללא הכרעה. חניכיו של אריק בנאדו ינסו להתעלות על עצמם לאחר שהידרדרו עד לחלק התחתון בטבלה. מן העבר השני הפועל פתח תקווה למרות שכאמור נעצרה במחזור הקודם מתמקמת חזק בחלק העליון אך השבוע נמצאת במרכז הסערה לאחר שהחלוץ ג'ייקוב נג'וקו שהיה ביצע תאונת דרכים ולא דיווח לאף אחד מן האחראים הרלוונטים במועדון, ובעקבות כך נזרק מן הקבוצה. יש לציין מיד כי השחקן שהושאל מקרית שמונה להפועל רמת גן ולאחר עימות עם בנאדו הושאל שוב לפתח תקווה,ובעקבות כך יצטרכו בהפועל רמת גן לבחון האם החלוץ, שכבש עד כה שער בכל אחת מן הקבוצות, בשל האירועים יקבל הזדמנות מכיוון שמאז שיחרורו האחרונים לא השכילו לנצח.
הימור: תיקו רווי שערים.

היה אמור להיות ה-X פקטור של שתי הקבוצות אבל מה שהחל ברמת גן עם עימות עם בנאדו, המשיך לפארסה עם תאונה לא מדווחת להפועל פתח תקווה שגם היא מוותרת על השחקן. (עמוד הפייסבוק של הפועל פתח תקווה)

עירוני ניר רמת השרון – הפועל בני לוד (יום שני, 19:00, גרוסמן)
המארחים יגיעו להתמודדות לאחר פתחו את העונה עם צמד ניצחונות אך לא השכילו להמשיך את הרצף ולא השיגו ניצחון בשלושת המחזורים הקודמים, דווקא בעקבות הגעת הקשר בן ה 34 משה משאלוף לקבוצה מן השרון בסיום חלון העברות היה נראה כרכש שיעזור לקבוצה להימנע מהידרדרות, כמי שעלה עם הפועל עכו לליגת העל, אך לא מצא את מקומו בהרכב וכך גם הקבוצה הידרדרה לאמצע הטבלה לאחר שנגעה בפסגה.
בני לוד מנגד לא הצליחה להשיג נצחונות בארבעת המחזורים האחרונים ומחפשת ניצחון שיחזור אותה למסלול אם בכוונת הקבוצה להגיע לפלייאוף העליון.
הימור: תיקו מאופס.

הפועל תל אביב – מכבי אח"י נצרת (יום שלישי, 19:15, המושבה)
לאחר שניצחו בדקה ה-95 בעפולה, יגיעו חניכיו של מוטי איווניר למגרשם הביתי כשהם עדיין מושלמים אך ספגו לראשונה במחזור הקודם שני שערים. מולם יגיעו חניכיו של אדהם האדיה שנמצאים צמודים אליהם בפער של 3 נקודות בלבד כשלא הפסידו בארבעת המשחקים הראשונים ונראים כמי שירוצו בחלק העליון עם סגל חזק אך המבחן האמיתי יהיה בהחלט מול המשוכה מול הפועל תל אביב.
הימור: ניצחון דחוק של הפועל תל אביב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מוטי איווניר ישאר מושלם גם לאחר ההתמודדות מול חניכיו של אדהם האדייה (עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב)

הפועל כפר סבא – מכבי הרצליה (יום שלישי 19:15, לויטה)
דרבי השרון במגמת מפגש קצוות מובהק. הירוקים מן השרון ביצעו מהפך אדיר לאחר שנקבעו לפיגור מול בית"ר תל אביב/רמלה שהסתיים בתוצאה 4:3, וישובו למגרש הביתי במטרה להמשיך ולהישאר בפסגה כדאי"י נצרת נמצאת במרחק נקודה בלבד תחתיה. מולה מכבי הרצליה שביצעה בשבוע שעבר שינוי בעמדת המאמן בעקבות פתיחת העונה הרעה כשהיא עם נקודה בודדת בלבד כאשר אייל לחמן פוטר ובמקומו מונה משה סיני, דמות חדשה-ישנה לאחר שאימן בפעם האחרונה את מכבי פתח תקווה בעונת 2013/2014 בעונת העלייה של מכבי פתח תקווה בליגת העל. יש לציין מיד כי זו הקדנציה השנייה של סיני שאימן את הקבוצה בעונת 2010/2011 והיה רחוק נקודה אחת בלבד מעלייה לליגת העל עם הרצליה. לא יהיה פשוט להצליח להשיג ניצחון בכורה למאמן ולקבוצה, דווקא מול חניכיו של מסאי דגו.
הימור: ניצחו של הפועל כפר סבא.

משה סיני, הגיע למכבי הרצליה להחזיר עטרה ליושנה (עמוד הפייסבוק של מכבי הרצליה)

הפועל חדרה – עירוני נשר (יום שלישי, 19:15, עפולה)
מפגש ראשון בין הקבוצות שהתמודדו רבות לפני שתי עונות בליגה א' צפון. שתי הקבוצות מחפשות ניצחון שיפתח את השנה החדשה וישנה את הדרך להתמודדות כנגד הירידה בחזרה לליגה השלישית. חניכיו של ניסו אביטן ספגו הפסד טכני בעקבות שיתופו של משה בן לולו, למרות שסיימו בשוויון, ואיבדה נקודה חשובה שיכולה לעזור לה לשרוד בליגה, וירדה מתחת לקו האדום. נשר נמצאת גם כן בתחתית אך עדיין ללא ניצחון בכורה בליגה כשהנהלת הקבוצה עושה כל שביכולתה במסגרת תקציבה הנמוך וכבר השבוע סיכמה עם השוער ניב אנטמן ששב לארץ לאחר ששיחק בדורדרכט מהליגה השנייה בהולנד.
הימור: ניצחון ראשון של נשר.

קטמון ירושלים – הפועל עפולה (יום שלישי, 19:15, טדי)
לראשונה העונה חוזרת קטמון למגרש הביתי באצטדיון טדי, וזאת לאחר שהפסידה פעם אחת בלבד העונה ומתברגת בחלק העליון בטבלה. מולה תצא הפועל עפולה למשחק חוץ לאחר שאומנם הפסידה להפועל תל אביב בדקה האחרונה, אך למרות התוצאה הציגו כדורגל מרשים בכדי לכוון גבוהה. יש לציין מיד כי זהו מפגש פינקטי מאוד למאמן עפולה, בני בן זקן שיפגוש את קבוצתו לשעבר שהחליטה לסיים את ההתקשרות עם בן זקן.
הימור: ניצחון של עפולה.

הפועל נצרת עילית – עירוני ראשון לציון (יום שלישי, 19:15, גרין)
נצרת עילית אומנם נעצרה בשבוע שעבר לאחר תוצאה מאופסת אך נמצאת המומנטום חיובי לאחר שלא הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים ובהחלט תרצה לנצל את הביתיות בכדי להמשך להתרחק מהתחתית המוכרת בשנים האחרונות מולה תצא הפועל ראשון לציון שהתגברה על פתיחת עונה מהוססת עם שני ניצחונות רצופים, חניכיו של ניר ברקוביץ' בהחלט ילחמו על המשך רצף הניצחונות. יש לציין מיד כי הקשר ירדן כהן שהיה מזוהה במשך שנים רבות במדי נצרת עילית יתמודד לראשונה העונה כנגד קבוצתו הישנה.
הימור: ניצחון של הפועל ראשון לציון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. נצרת עילית לא מפסידה !!!

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort