ירושלים של זהב

בית"ר ירושלים אירחה הערב במושבה את מ.ס אשדוד לסגירת המחזור השני בליגת העל. חניכיו של לבנדה, המאמן הזמני של הירושלמים, נתנו הצגת ענק בשבוע שעבר בנתניה מול הצהובים של קרויף. השלישייה המדהימה שבית"ר הרשיתה, בניצוחו של הקפטן איתי שכטר, גרמה לאוהדים סיפוק רב והתנפלות חסרת תקדים על הכרטיסים למשחק הערב. אמנם עדיין אין מאמן קבוע, אבל ברקע יש דיבורים על חזרתו של אלי כהן (השריף) לבית וגן. מי יודע, אולי עוד הצגה של ירושלים תוביל למינוי קבוע של גילי לבנדה? בכל מקרה, הוא הערב עורך שינוי אחד בלבד משבוע שעבר, כאשר יוסי בניון יפתח ב-11 על חשבון חן עזרא. מולה, מגיעה לפתח תקווה היישר מהדרום מ.ס אשדוד של רובן עטר שתרצה לשכוח את המחזור הראשון שלה. האשדודים כבר הוליכו על מכבי פ"ת בבית, אך ספגו שני שערים והפסידו את המשחק. אשדוד לא נחה על זרי הדפנה השבוע, והחתימה שני שחקנים שכבר בסגל, כאשר בלמה החדש ויקטור גנב, כבר זכה לפגוש את בית"ר באירופה במסגרת טראומת פלובדיב. בלסינג אלקה, החלוץ החדש של הדרומיים, יחכה לצ'אנס שלו בספסל. אלקה נולד בניגריה והוא רק בן 21, נרכש מלובליאנה הסלובנית בעסקה המוערכת באזור המיליון יורו. רכש סופר מסקרן של אשדוד, שכנראה נזכה לראות את ביצועיו כבר הערב. המושבה נצבעת בצהוב-שחור הבית"רי, ולנו נותר לקוות למשחק מהנה עם אירועים מצד לצד.

הרכבים:

בית”ר ירושלים: בוריס קליימן, אריק סאבו, מיקי סירושטיין, אנטואן קונטה, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה, יוסי בניון, ז’אורז’יניו, עידן ורד ואיתי שכטר.

מ.ס. אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ויקטור גנב, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, יובל יעקובוביץ', דן ביטון, גדי קינדה, אדילסון בהייה ודין דוד.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

דקה 1: השופט רועי ריינשרייבר מוציא את המשחק לדרך!

דקה 6: וואוו איזה החמצה של דין דוד! החלוץ של אשדוד מתמקם טוב ברחבה ומקבל כדור נהדר מדן ביטון, ואיכשהו מצליח מ-4 מטרים להעיף את הכדור מעל המסגרת של קליימן. פספוס ענק לאשדודים כבר בפתיחה.

דקה 8: ז'אורז'יניו עם הזדמנות ראשונה לירושלמים. הוא מקבל מהייסטר מסירה בצד שמאל של הרחבה ובועט לרשת החיצונית של קרישטול. קרן לבית"ר מהמהלך הזה.

דקה 15: שער!!! אשדוד ראשונה על הלוח! טעות קשה של קליינמן שקרן של ביטון עוברת כולם, נגיחה המשך מגיעה צמוד לתיבת החמש, וקליינמן פשוט לוקח למיקי סירושטיין את הכדור מהראש, היישר לבלם ויקטור גנב, שמגלגל בקלילות את הראשון לערב זה.

דקה 17: הייסטר מזעזע את המשקוף! בעיטה מופלאה של הגרמני מ-30 מטר כמעט ומחזירה את הצהובים לעניינים, עדיין יתרון לאשדוד.

דקה 23: אדום לניר ברדע! הבלם האשדודי עוצר בידו את הכדור ומונע משכטר לדהור אל עבר השער. אבל שכטר היה בנבדל ברור וחוסר עירנות של הקוון גורמת לאשדוד להישאר ב-10 שחקנים למחצית וחצי. השפעת הרת גורל על המשחק מצד צוות השיפוט.

דקה 34: שער!!! בית"ר משווה! כדור קרן של קלטינס מגיע לשכטר שמוריד לז'אורז'יניו, שמתוך הרחבה מבקיע ומקפיץ את האוהדים במושבה.

דקה 40: עידן ורד סוחט הצלה נהדרת מקרישטול. הוא מקבל את הכדור מז'אורז'יניו, ובנגיעה אחת כמעט והופך את התוצאה. בית"ר רוקדת על המגרש, השער השני באוויר.

דקה 45+2: מחצית במושבה. 1-1 סוער בין בית"ר למ.ס אשדוד. אחרי יתרון ראשון מפתיע של הדרומיים, הגיעה החלטה שגויה של צוות השיפוט, כשהרחיק את ברדע, כשנגע בכדור בידו מעמדת נבדל של שכטר. בית"ר אמרה תודה על זה והחלה לתקוף בחמת זעם את שערו של קרישטול. ז'אורז'יניו, הפעיל של המחצית, השווה וגרם לטירוף מצד הקהל הצהוב-שחור. אשדוד הצליחה לשרוד עד המחצית, אבל לרובן עטר יש הרבה עבודה כדי לעבור את המחצית השנייה בשלום.

מחצית מלאה באירועים מסתיימת בשוויון.
קרדיט: (FACEBOOK-מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים – F.C. Beitar Jerusalem).

מחצית שנייה: 

דקה 55: שער!!! יוסי בניון עם הראשון שלו בליגה במדים הצהובים-שחורים! כדור קרן מגיע לפינה הקרובה, בניון מגיע ראשון ועם הראש כובש את שער הליגה ה-85 שלו בליגת העל. מהפך במושבה.

דקה 63: חילוף ראשון של מ.ס אשדוד: יעקובוביץ' מפנה את מקומו לבלסינג אלקה שעורך הופעת בכורה במדים של אשדוד.

דקה 67: חילוף גם בבית"ר ירושלים: איתי שכטר מוחלף באנתוני וראן. לפי תגובת הקפטן הירושלמי, הוא מאד מאוכזב מהחילוף.

דקה 68: חילוף שני במ.ס אשדוד: דין דוד מפנה את מקומו למאוריסיו.

דקה 74: כובש השער השני, יוסי בניון, מפנה את מקומו ליעקב בריהון.

דקה 76: ז’אורז’יניו קרוב קרוב לגמור את הסיפור. הוא מקבל את הכדור עשרה מטרים מהשער, חופשי ומאושר מול קרישטול, אך בועט ברשלנות מעל המסגרת.

דקה 79: שער!!! יעקב בריהון גומר את המשחק! עידן ורד בפריצה טובה, עובר שחקן אחד, סוחט הדיפה מקרישטול, בריהון עט על הריבאונד, וקובר את השלישי של הירושלמים.

דקה 85: שער!!! חגיגה ירושלמית! עוד מחליף, הפעם אנתוני וראן, עולה ראשון לנגיחה מכדור קרן של ורד, וגם הוא עם שער בכורה העונה בליגת העל.

דקה 86: חילוף אחרון בבית"ר: עידן ורד יוצא, חן עזרא נכנס.

דקה 90: זהו זה! בית"ר ירושלים עולה למקום הראשון בטבלה לאחר שני מחזורים. רביעיה מוחצת של הירושלמים הערב על אשדוד המסכנה. ההרחקה של ברנע שהגיעה דקות לאחר היתרון המפתיע שלה, שינתה את כל תמונת המשחק, שהחל מרגע זה בית"ר תקפה ללא הפסקה והצליחה להשוות לפני ההפסקה. במחצית השנייה הקצב הגבוה של הירושלמים נמשך, ויוסי בניון כבש את הראשון שלו בליגה במדי הצהוב-שחור. הקצב נרגע לו, ורק ברבע שעה האחרונה בית"ר החלה להעלות הילוך, ועם עוד שני שערי בכורה של המחליפים בריהון ו-וראן, הירושלמים מסיימים ערב מהנה מאד עבורם ועבור 8,500 האוהדים שהגיעו לתמוך. בית"ר ירושלים יוצאת לפגרת הנבחרות כשהיא במקום הראשון בטבלה. סימן לבאות?

חגיגה ירושלמית ומקום ראשון בטבלה. בית"ר ירושלים עם ניצחון משכנע.
קרדיט: (FACEBOOK-מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים – F.C. Beitar Jerusalem).

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort