הדרבי של גלאזגו ראונד 3, משחקי צמרת בליגה האיטלקית וקונטה נגד מוריניו בגביע האנגלי.

משחקים נפלאים צפויים לנו בראשון-שני, לפספס אותם ממש לא כדאי!

סלטיק-גלאזגו ריינגרס (ראשון 14:00)

אחרי שבשנת 2012 גלאזגו ריינג'רס הורדה לליגה הרביעית בסקוטלנד עקב פשיטת רגל והפרידו לנו את אחת היריבויות הגדולות בכדורגל, האולד פירם חוזר לפריימרליג הסקוטי.

המארחת סלטיק, לה יש פשוט עונה מופלאה בליגה שמתוך 27 מחזורים היא ניצחה 26 ועשתה תיקו אחד. 79 נקודות מתוך 81 אפשריות ופער של 27 נקודות מאברדין הממוקמת שניה כש-33 נקודות נשארו בקופה עד לסיום העונה. כנראה שעד שלב הפלייאוף, שיתחיל בעוד 6 מחזורים משחקיה של סלטיק בליגה כבר יהיו לפרוטוקול בלבד.

סלטיק שרצתה להצליח יותר בליגת האלופות התחמשה בחלון העברות של הקיץ בברנדן רוג'רס המאמן ובקולו טורה, סקוט סיינקליר, אריק סביאצ'נקו, מוסא דמבלה, כריסטיאן גמבואה ועוד מספר שחקנים בסכום שהגיע לכמעט 8.5 מיליון יורו, הביא אותה לשלב הבתים של ליגת האלופות והפך אותה לבלתי מנוצחת בליגה ולקבוצה נהדרת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גלאזגו ריינג'רס, העולה החדשה שטיפסה ב-4 שנים 3 ליגות לא התחזקה באופן משמעותי העונה אך בכל זאת ממוקמת במקום השלישי בליגה. למרות שהיא רק שתי מקומות מסלטיק ההפרש ממנה הוא 33 נקודות, בדיוק כמות הנקודות שנשארו בקופה לסיום העונה והמטרה שלה העונה תהיה להדביק את אברדין ממנה יש פער של 8 נקודות ולברוח להארטס המדוגת רביעית.

בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות בין הקבוצות סלטיק ניצחה 6 פעמים, ריינג'רס ניצחה 3 פעמים פעם אחת ומשחק הסתיים בתיקו, משחק שנערך אי שם באפריל 2011.

כדאי לשים לב ל: סטיוארט ארמסטרונג הסקוטי. אומנם לא נוצץ כמו סיינקליר ודמבלה אבל כדאי לשים לב למלך הבישולים של סלטיק עם 6 בישולים ועוד 9 שערים.

הימור: ניצחון חד וחלק לסלטיק שהעונה היא פשוט בליגה משלה.

(The Scottish Sun)
 יריבות רבת שנים. האולד פירם. (The Scottish Sun)

אינטר-אטאלנטה (ראשון 16:00)

הקרב על מקומות 4 ו-5 שמהן מעפילים לליגה האירופאית חם מאוד וכולל 4 קבוצות. אינטר ואטאלנטה הן 2 מתוך הארבע.

אינטר בחמשת המשחקים האחרונים ניצחה את קילארי, אמפולי ובולוניה אבל הפסידה לרומא ויובנטוס והוכיחה שגם אחרי פתיחה צולעת, החלפת פרנק דה בור בסטפאנו פיולי בחודש נובמבר והשתפרות תוך כדי תנועה. אך היא עדיין לא ברמה של הטופ 3 בליגה העונה.

אטאלנטה, לה יש נקודה אחת יותר מאינטר, שנבלמה במחזור האחרון עם תיקו מאופס נגד פיורנטינה אחרי 4 ניצחנות רצופים והפסידה פעם אחרונה בינואר, מגיעה למשוכה מאוד קשה בדמות אינטר בסן סירו ואם היא רוצה מקום באירופה לעונה הבאה כדאי לה לצאת עם נקודות גם אם זה נקודה אחת. אטלנטה תחסר במשחק הקרוב את סגן מלך השערים שלה פרנק קסי האיבורייני ותנסה להתסדר בלעדיו.

כדאי לשים לב ל: כולם כבר מכירים את מאורו איקרדי הלוהט אז אני אציין את אלחנדרו גומז הארגנטינאי של אטאלנטה שכבש העונה 9 שערים ובישל עוד 5 וגם לנו הצופים וגם להגנת אינטר כדאי לשים לב אליו.

הימור: אני אלך על תיקו עם שערים.

(Juventus.com)
כדאי לשים לב אליו. אלחנדרו גומז (האתר הרשמי של יובנטוס)

לאציו-טורינו (שני 21:45)

לאציו, עוד קבוצה מדבוקת הקרב על הכרטיס לליגה האירופאית, נמצאת בפורמה טובה בליגה עם 4 ניצחנות ברציפות עם ניצחון בדרבי על רומא, לא יכולה להרשות לעצמה איבוד נקודות בבית אם היא רוצה כרטיס לליגה האירופאית ותקווה שצ'ירו אימובילה החלוץ הלוהט שלה שכבש 5 שערים בארבעת המשחקים האחרונים ימשיך להפציץ.

טורינו לעומת זאת, גמרה את העונה והיא מדורגת במקום ה-9. טורינו ניצחה במשחק האחרון את פאלרמו החלשה 3-1 ונהנתה משלושער של אנדראה בלוטי, מלך שערי הליגה שכבש יותר משליש מסך שערי הקבוצה העונה ורוב משחק ההתקפה שלה בנוי על פעולות שלו. טורינו רחוקה 3 נקודות מפיורנטינה שממוקמת מקום אחד מעליה ו-11 נקודות מאינטר ששתי מקומות מעליה אבל היא צריכה לשים לסמפדוריה שנקודה מתחתיה ולקייבו שרחוקה 4 נקודות ממנה.

כדאי לשים לב ל: שתי סקוררים מחוננים יש לקבוצות האלה אבל אני אשים דגש על מבשל מחונן שקוראים לו פליפה אנדרסון. הברזילאי בן ה 23 של לאציו בהחלט מסוכן שהוא קרוב לשער וכדאי לשים לב אליו.

הימור: לאציו בכושר מצוין בליגה ומשחקת בבית נגד קבוצה פחות טובה ממנה. לדעתי לאציו תנצח.

(zimbio)
השחקן הלוהט בליגה. אנדראה בלוטי. (zimbio)

צלסי-מנצ'סטר יונייטד (שני 21:45)

צלסי שלמזלה מארחת את המשחק ותנסה לנצח אותו כבר במשחק אחד מכיוון שמשחק חוזר באולד טראפורד יהיה כבר הרבה יותר קשה, הבלוז ימשיכו להנות מסגל מלא ללא פציעות וינסו להמשיך לרוץ בגביע למרות משחק קשה נגד מחזיקת גביע הליגה לעונה הנוכחית. בסיבוב הקודם ניצחה צ'לסי את וולבס בחוץ ושיחקה עם מחליפים רבים, כנראה שבמשחק הקרוב נראה כבר שחקני הרכב שלא שיחקו בסיבוב הקודם כמו טיבו קורטואה, דויד לואיז, סזאר אזפיליקואטה, אנגולו קאנטה ועוד.

מנצ'סטר יונייטד קיבלה כנראה את ההגרלה הכי קשה שיכולה להיות, מוליכת הליגה בחוץ, כאשר הראש שלה גם בצמד המשחקים מול רוסטוב בליגה האירופית, כאשר ממשחק החוץ ברוסיה יונייטד הגיעה עם 1:1 מאכזב.

מנצסטר יונייטד בסיבוב הקודם חלפה על פני בלקבורן מתחתית הצ'מפיונסשיפ בחוץ 2-1 וגם היא כנראה תשתף מספר שחקנים שנחו בסיבוב הקודם כמו מאטה, דה חאה, אריק באיי ועוד. עוד שחקן שלגמרי יכול לעזור לשדים האדומים הוא הנריק מיקיטריאן שחוזר מפציעה ולמרות שכבש רק 3 שערים ובישל 1, התרומה שלו למשחק ההתקפה של מנצ'סטר יונייטד גדולה מאוד.

כדאי לשים לב ל: זלאטן איברהימוביץ. השוודי הענק קיבל הרחקה ל3 משחקים ויחמיץ את המשחק וזה נתון שצריך לשים לב אליו. איברהימוביץ כבש העונה בליגה 15 שערים, בליגה האירופאית 5 ובגביע הליגה כבש צמד שניצח את סאות’המפטון בגמר גביע הליגה ועוד שער ניצחון בגביע האנגלי נגד בלקבורן. בהחלט שחקן שמנצסטר יונייטד תתקשה להתסדר בלעדיו.

הימור: החיסרון של זלאטן יקשה מאוד על הקבוצה של מוריניו מול צ'לסי היעילה של קונטה ולדעתי צ'לסי תעבור את מנצ'סטר יונייטד במשחק אחד.

(Manchester United)
יפגשו שוב בשני. אדן האזר ודיילי בלינד. (האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. כתבה מצוינת, כותב מוכשר

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort