"כישרון עולה" מאת שי חדד. השחקן הבולט: חן יעדן

שלום לכל קוראי אתר jsport, אחרי היעדרות של כמעט חודש עם הפינה שלי, פינת "כישרון עולה" חוזרת לאוויר השבוע עם שחקן כשרוני במיוחד ששמו חן ידען שמשחק בקבוצת עירוני טבריה בליגה א' צפון.

 חן ידען: " בסופו של דבר אני שואף להגיע הכי גבוה שאפשר להגיע".

RELATED POSTS

מי כמוכם יודע כמה קשה להצליח אצלנו בכדורגל הישראלי, כמה צריך התמדה, השקעה ולהיות רציני ואם יש משהו שבאמת קשה זה לצמוח  מהליגות הנמוכות למרות שמדי פעם באים אנשים מסוימים כדי לגלות את אותם כישרונות שמתבזבזים בליגות האלה.

בפינה שלי הפעם אני מארח שחקן מוכשר מאוד בליגה א' שלדעתי האישית צריך להיות לפחות כבר בשנה הבאה בליגה הלאומית, אז קבלו את חן ידען שנוחת כאן אצלנו באתר jsport לראיון מיוחד ומסקרן ובו הוא מדבר על התחלת הדרך בקרית שמונה והימים היפים ששיחק בקבוצת כרמיאל צפת, העונה הקצרה ששיחק בליגה הלאומית והמעבר לקריית אתא, העונה הנוכחית בטבריה המטרות של המועדון השמועות על זה שאין משכורות וכמובן השאיפות לעתיד.

 למי שלא יודע, חן ידען התחיל את דרכו בכדורגל הישראלי במועדון של קריית שמונה אבל משום מה לא הצליח להגיע לקבוצה הבוגרת ועם הזמן פילס את דרכו לקבוצת כרמיאל צפת שהייתה בליגה א' צפון ובהמשך לצערנו הגיעה הקבוצה לפירוק: "מה שקרה לי אישית קורה ללא מעט שחקנים ואפשר לומר שבתחילת הדרך אצלי היה חסר לי את ההכוונה הנכונה ולא כל כך ידעתי איך להתמודד עם העולם הזה של מעבר חד מקבוצת נוער לקבוצה בוגרת ובסופו של דבר נפלתי בין הכיסאות אבל אתה יודע בחיים לומדים מטעויות ואני מאמין שגם אם טעיתי זה חישל אותי להמשך הדרך. אני יכול להגיד לך שמאוד נהניתי לשחק בכרמיאל צפת וצר לי מאוד שהקבוצה שם התפרקה כי באמת מאוד נהניתי לשחק שם, האווירה הייתה נהדרת עם אנשים טובים וכולי תקווה שיום אחד בקרוב מאוד תהיה שם שוב קבוצת כדורגל בכרמיאל כי זה מגיע לעיר ולאוהדים בעיקר".

אחרי ששיחק ידען בקבוצת כרמיאל הוא הצליח להגיע לליגה הלאומית לקבוצת בית"ר ת"א רמלה אומנם לתקופה קצרה ושנה לאחר מכן סגר את תנאיו במועדון קריית אתא שבאותה עונה בנתה קבוצה לעלייה:" אין ספק שברגע שהגעתי לליגה הלאומית זה היה קידום עבורי אך עם הזמן הבנתי שהייתי במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון כי עם הגעתי לבית"ר רמלה  נחתם הסכם לשיתוף פעולה עם מכבי תל אביב ובאופן טבעי מי שקיבל את הקידום זה השחקנים המושאלים ממכבי אז הבנתי את המצב, לא כעסתי החלטתי לעזוב והמשכתי הלאה והגעתי לאחר מכן לשחק בקריית אתא שזה מועדון מצוין עם תנאים מעולים ובאותה עונה הם באמת בנו קבוצה לעלייה אבל אני יכול לומר שהגעתי לאתא במצב לא טוב ובכדורגל אין ניסים ואחרי חצי עונה שלא שיחקתי הייתי רחוק מלהיות במיטבי שם, באופן כללי אני לא מצטער על שום דבר שעשיתי".

נהנה מכל רגע (עודד חסין)
נהנה מכל רגע (עודד חסין)

אחרי העונה המאכזבת מבחינתו של הקשר הצעיר בקריית אתא אפשר לומר שהוא מצא בית חדש בקבוצת עירוני טבריה וכמו שזה נראה עכשיו טבריה השנה הולכת בכל הכוח על הפליאוף העליון וגם מדבר על האם באמת יש בעיות עם המשכורות במועדון מהכנרת: "אני נהנה מכל רגע בטבריה וכל עוד אנחנו משחקים טוב ומשיגים תוצאות טובות ההנאה היא כפולה.

מכוונים רק לפלייאוף העליון (עודד חסין)
מכוונים רק לפלייאוף העליון (עודד חסין)

אני יכול לומר לך שהתאקלמתי מצוין במועדון ולא הייתה סיבה שאני לא אתאקלם בצורה טובה, המאמן אילן מכיר אותי היטב עוד מהתקופה ששיחקנו יחד בכרמיאל וגם ההנהלה והקהל מכבדים אותי מאוד ככה שבאמת כיף לי פה בטבריה וההתאקלמות הייתה קלה מבחינתי. לא אשקר לך שלא היו לי הצעות מקבוצות אחרות אבל ברגע שהגיעה ההצעה מטבריה הבנתי לעצמי שזה המקום שבו אעשה את הקפיצה המשמעותית שלי קדימה. לגבי השמועות שצצות שאין משכורות לשחקנים אז אני חושב שזה לא הוגן שאני אענה על השאלה הזו מהסיבה שאני עדיין צעיר ואצלי המשכורת אינה משחקת תפקיד קיומי כמו שחקנים אחרים בקבוצה שעבורם הכסף הרבה יותר משמעותי. באופן כללי המיקום שלנו בטבלה הוא מיקום שמשקף את הרמה הטובה שלנו בקבוצה כי אנחנו יחסית במאבק על הצמרת וקטונתי מלהגדיר את העונה כרגע כהצלחה או כישלון, התחושה האישית שלי היא שאנחנו משחקים טוב נראים טוב ואנחנו רעבים מאוד על המגרש ולא רואים שום מטרה אחרת מאשר להגיע לפליאוף העליון ומשם אלוהים גדול".

אנחנו נראים טוב והתוצאות בהתאם (עודד חסין)
אנחנו נראים טוב והתוצאות בהתאם (עודד חסין)

כמו לכל כדורגלן ישראלי בכל ליגה יש מטרה מסוימת להמשך הדרך וכך גם לקשר הצעיר: "השאיפות שלי בסופו של דבר הן כמובן להגיע הכי גבוה שאפשר להגיע אבל לפני שאני מדבר על העתיד אני חייב לדאוג להווה. אני מאוד לא מרוצה מהסטטיסטיקה האישית שלי עד עכשיו, מקווה לשפר אותה עד לסיום העונה וכמובן לעזור בכך לקבוצה שלי ואלו המחשבות שלי כרגע לא שום דבר אחר בשלב זה".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments 1

  1. נוף גבאי says:

    שחקן אגדי בליגה שקטנה עליו ברצלונה מחכה לך חבר

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?