אל קפיטנו :טוטי מעלה את רומא לחצי הגמר מול לאציו

לאחר שכבר היה נראה שהמשחק הולך להארכה, רומא זכתה בפנדל, אותו תרגם מי עם לא פרנצ'סקו טוטי הניצחי, לשער ניצחון דרמטי עמוק בתוספת הזמן. דז'קו כבש ראשון לזכות הרומאים, לפני שגרטיאנו השווה והפיח תקוות באוהדי הקבוצה מהסריה B. מצפה לנו דרבי רומאי בחצי הגמר

צ'זנה הצנועה הגיעה היום לאצטדיון האולימפיקו רווי ההיסטוריה, על מנת לנסות ולהמשיך את מסע הקסם שלה בטורניר הקופה איטליה, לאחר שכבר הדיחה שתי קבוצות מהליגה הבכירה. מולם התייצבה הערב חבורת הגלדיאטורים של לוצ'יאנו ספלאטי, שרוצים להביא לאוהדים גביע ראשון מזה תשע שנים. פרנצ'סקו טוטי המלך של רומא, פתח הערב בהרכב הג'יאלורוסי. אוהדי ה-"לופי" ידעו שיריבתם העירונית השנואה מחכה בחצי הגמר, לאחר ש-לאציו גברה על אינטר בסן סירו, במשחק שנערך אמש.

RELATED POSTS

תשע דקות מפתיחת המשחק, אנטוניו רודיגר הכניס כדור עומק נהדר לסטפן אל שרעוואי, אך החלוץ הגיע לכדור תוך כדי ריצה, והבעיטה שלו נעצרה ללא קושי אצל השוער האורח. בדקה ה-14, קוסטאס מנולאס השתלט היטב על הכדור על קצה הרחבה, הבלם היווני שחרר בעיטה חזקה, אך הכדור חלף ליד עמוד השער. בדקה ה-21, ספלאטי נאלץ לעשות חילוף כפוי לאחר שדייגו פרוטי ספג מכה, במקומו נכנס אדין דז'קו מלך השערים של הסריה A (לצד איקרדי והיגוואין).

בדקה ה-24 האורחים כמעט וכבשו, לאחר שמוסא קונה הגיע לכדור עומק מוצלח, אך הבעיטה שלו פגשה את העמוד מהצד הלא נכון. דקה חולפת ושוב הזדמנות ל-"קאבלוצ'י מריני" (סוסוני הים) הפעם תורו של אלחנדרו רודריגז, שחטף כדור מהקישור, ושחרר בעיטה מ-20 מטרים שלא הייתה רחוקה מהקורה. צ'זנה לא הראתה רגשי נחיתות בדקות האלו, ובדקה ה-28 הרמה מוצלחת של פרנצ'סקו רנזאטי פגשה את ראשו של רודריגז, שסחט הצלה נאה מאליסון, שפתח בשער על חשבון וישצ'ק שצ'ני.

בדקה ה-39 רודריגז היה חייב לעלות את האורחים ליתרון. החלוץ הספרדי שוב מצא את עצמו לבד מול אליסון לאחר טעות בהגנת רומא, אך שוב השוער הברזילאי מציל ממבוכה את הקבוצה מצמרת הסריה A. המחצית הסתיימה ללא שערים. אנדראה קאמפלונה בהחלט יכול להיות שבע רצון מיכולת שחקניו שלא מתרגשים מהמעמד ומהקבוצה עתירת הכוכבים. מנגד רומא נראתה אנמית למדי, בעיקר ביציאה להתקפות.

מחצית נטולת שערים באולימפיקו (seria a tim)
מחצית נטולת שערים באולימפיקו (seria a tim)

ספלאטי לא התמהמה, ועם פתיחת המחצית הכניס חזר למערך של שני בלמים, והכניס את נאינגולאן במקומן של חואן חסוס. הג'יאלורוסי פתחו את המחצית בשליטה מוחלטת, אבל כל שחקני צ'זנה נטלו חלק במאמץ ההגנתי והרחבה הייתה צפופה מהרגיל. בדקה ה-60, אדין דז'קו ניער מעליו מגן וחדר לרחבה, והוציא מרגלו בעיטה מסובבת שחלפה ליד העמוד. בדקה ה-63 אדין דז'קו היה חייב להבקיע לאחר שמצא את עצמו לבד מול השוער, אך הבעיטה של הבוסני נעצרה אצל פדריקו אגילארדי. דקה חלפה ושוב החלוץ הבכיר של רומא פספס מקרוב.  פרנצ'סקו טוטי הכניס כדור טוב מהאגף, דז'קו הכניס רגל והגיע לכדור, אך הוא לא פגע במסגרת.

פעם שלישית גלידה. ארבע דקות לאחר שפספס פעמיים ברשלנות, אדין דז'קו העלה את הרומאים ללוח התוצאות. נאינגולאן הכניס כדור עומק מצוין ל-אל שרעוואי שיישר למרכז הרחבה, שם חיכה דז'קו שגלגל את הכדור לרשת. 

שש דקות בלבד היתרון הרומאי החזיק. בדקה ה-74, אליסון היה אמור לקלוט הגבה פשוטה ללא כתובת, אך חוסר תיאום בין השוער הברזילאי לבלם שלו מנולאס, גרם להתנגשות חזיתית ביניהם ולהשמטת הכדור, לוקה גריטאנו זכה מן ההפקר, שם את הכדור ברשת, ורץ לחגוג עם האוהדים שנסעו 320 ק"מ עד לבירת איטליה. שתי דקות חלפו ורומא זכתה בבעיטה חופשית מטווח קורץ. נאינגולאן הסיט לטוטי שבעט היטב, אך אגילארדי הדף היטב.

11 דקות לסיום ברונו פרז ניסה את מזלו מרחוק, אך שוב השוער האורח היה ערני. גם השופט קיווה להימנע מהארכה, וכראיה לכך הוסיף חמש דקות תוספת לזמן החוקי. 40 שניות לסיום הזמן שהוסיף השופט נאינגולאן הכניס מסירה נפלאה לקווין סטרוטמן, שספק הוכשל על ידי אגילארדי, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. פרנצ'סקו טוטי ניגש לכדור והעלה את הקבוצה שהוא כל כך אוהב לחצי הגמר מול הקבוצה שהוא כל כך שונא. צ'זנה נשארת עם המחמאות והטענות לשופט, אך גולת הכותרת היא:

דרבי דלה'קפיטלה בחצי הגמר!!!!

שער ניצחון דרמטי של הקפטן הבלתי נגמר (seria a tim)
שער ניצחון דרמטי של הקפטן הבלתי נגמר (seria a tim)

במשחק השלמה בסריה A, פיורנטינה ניצחה בפסקארה. 

המארחים היו הראשונים לעלות ליתרון לאחר שער של ג'יאנלוקה קפרארי בדקה ה-15. העולה החדשה שמרה על היתרון עד הדקה ה-68, אז כריסטיאן טייו השווה בבעיטה מסובבת מושלמת מ-20 מטרים. כבר היה נראה שהמשחק יסתיים בחלוקת נקודות, אך עמוק בתוספת הזמן, טייו הכניס כדור לרחבה, שעבר את כולם, כולל השוער,ונעצר ברשת. מהפך דרמטי לפאולו סוזה וחניכיו שמתקרבים למרחק שלוש נקודות מהמקום שמוביל לליגה האירופית.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?