מסעות הגביע הקדוש: לאציו מדיחה את אינטר בסן סירו

לאציו השיגה ניצחון גדול בסן סירו, והעפילה לחצי הגמר. לאחר תשעה ניצחונות רצופים, סטפנו פיולי וחניכיו רושמים הפסד והדחה מהגביע. פליפה אנדרסון העלה את הבינקוסלסטי ליתרון במחצית הראשונה. במחצית השנייה צ'ירו אימובילה הוכשל על ידי מירנדה ברחבה, וכתוצאה מכך הבלם הברזילאי ספג כרטיס אדום. לוקאס בילייה הכפיל את התוצאה מהנקודה הלבנה. 14 דקות לסיום גם סטפן ראדו הורחק, מה שסיפק לנראזורי רוח גבית שהספיקה לשער מצמק בלבד של ברוזוביץ' לקראת הסיום. אינזאגי וחניכיו יחכו למנצחת במשחק שיערך מחר בין צ'זנה ליריבתם העירונית רומא.

הגביע האיטלקי ממשיך לתפוס תאוצה, ולאחר שהתבהרה תמונת חצי הגמר הראשון הגיע הזמן להבין מי תהיינה שתי הקבוצות שימשיכו הלאה. היום זכינו לראות את הקבוצה הראשונה שתעפיל לשלב הבא, במשחק בין אינטר ללאציו. הביאנקוסלסטי הגיעו הערב למילאנו לאחר שני הפסדים רצופים, כולל אחד מפתיע במיוחד לקייבו בשבת האחרונה. מנגד סטפנו פיולי וחניכיו הגיעו בכושר נהדר, לאחר 9 ניצחונות רצופים והתקדמות רציפה במעלה טבלת הליגה, ורק נזכיר שזו הקבוצה שלפני חודשיים נראתה כמו אכזבת העונה ודשדשה באזור המקום ה-10 בליגה, לאחר חילופי מאמנים וצרות מקצועיות.

פיולי נתן הערב מנוחה לקפטן והכוכב שלו, מאורו איקרדי, ועל חשבונו פתח בן ארצו, רודריגו פלאסיו הוותיק. מלבד השינוי הזה, אינטר עלתה בהרכב חזק למדי, וניכר שפיולי לא מקל ראש לגבי התואר השני בחשיבותו בארץ המגף. גם סימונה אינזאגי, שהבין שאליפות הוא כבר לא יקח השנה, פתח בהרכב חזק מאוד עם צ'ירו אימובילה בחוד, שלצדו סנאד לוליץ' ופליפה אנדרסון.

4 דקות מהפתיחה, המארחים הגיעו להזדמנות הראשונה במשחק. אנטוניו קנדראבה הכניס כדור טוב לאיוון פרשיץ' שחדר לרחבה, אך לא הצליח לפגוע במסגרת השער. בדקה ה-13 אבר באנגה ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, אך גם הבעיטה שלו התגלגלה החוצה. הלחץ של הנראזורי המשיך, ובדקה ה-16 ג'ופרי קונדוגביה ניצל טעות בהגנת לאציו, ושחרר בעיטה מ-18 מטרים שגילחה את העמוד ויצאה החוצה.

למרות השליטה במגרש של המארחים, דווקא לאציו עלתה ליתרון בדקה ה-20.  סנאד לוליץ' סובב כדור טוב לתוך הרחבה, אליו הגיע פליפה אנדרסון הלא מכוסה, שנגח את הכדור לרשת. בדקה ה-31 אימובילה היה חייב להכפיל את יתרון קבוצתו, לאחר שניצל איבוד כדור רשלני של מירנדה, החלוץ מצא את עצמו לבד מול השוער, אך הבעיטה שיצאה מרגלו הלכה לעבר היציעים. דקה חולפת ושוב ההגנה של אינטר מפשלת. הפעם כיסוי לקוי של אנסאלדי אפשר לפליפה אנדרסון להיכנס לרחבה ללא מפריע, אך למזלם של אוהדי אינטר סמיר האנדנוביץ' יצא היטב, וחיפה על ההפקרות של חולית ההגנה. בדקה ה-35 מרסלו ברוזוביץ' היה קרוב להשוות את התוצאה, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי מרקאטי. המחצית הסתיימה ביתרון של לאציו בסן סירו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
פליפה אנדרסו כבש את השעיר היחיד במחצית הראשונה (seria a tim)
פליפה אנדרסו כבש את השעיר היחיד במחצית הראשונה (seria a tim)

פיולי לא חיכה יותר מידי על מנת להכניס את הכלים הכבדים, ועם פתיחת המחצית השנייה הכניס את איקרדי וז'ואו מריו על חשבון פלאסיו ואבר באנגה. שלוש דקות מפתיחת המחצית, כדור קרן מוצלח של לאציו פגש את ראשו של אנדרסון שנגח למסגרת, האנדנוביץ' הדף רע, והכדור הגיע לסטפן דה וריי, שמארבעה מטרים הצליח לבעוט גבוה מידי.

בדקה ה-54 לאציו זכתה בפנדל וביתרון מספרי. לוקאס בילייה חטף כדור במרכז המגרש, והעביר כדור עומק מדוד לאימובילה שדהר לעבר השער בעוד מירנדה דולק אחריו. אימוביליה כמעט והגיע למצב בעיטה, אך הבלם הברזילאי דרך על רגלו. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ובנוסף הרחיק את בלמה של אינטר בכרטיס אדום. אל הכדור ניגש לוקאס בילייה שהוציא פנדל פשוט מושלם והכניע את האנדנוביץ' האומלל. גארי מדל נכנס על חשבון אנסאלדי לעמדת הבלם, אך החיסרון המספרי של אינטר הקל מאוד על היציאה להתקפות של לאציו. בדקה ה-65 לוליץ' הכניס כדור טוב לאנדרסון, שמתוך הרחבה בעט כדור שפגש את הרשת מהצד הלא נכון. הקיצוני הברזילאי אומנם הבקיע שער היתרון של קבוצתו, אך במידה והיה קצת יותר מרוכז הוא גם יכל לסיים את המשחק עם שלושער.

בדקה ה-67 פרשיץ' דהר באגף והגביהה כדור טוב לרחבה לעבר מאורו איקרדי, שנגח היטב, אך מרקאטי זינק היטב והדף את הכדור לקרן. ג'ייסון מוריו שכבש שער נהדר בסיבוב הקודם, ניסה את מזלו מחוץ לרחבה בדקה ה-69, אך הבעיטה של הבלם הקולומביאני חלפה ליד העמוד. שחקני אינטר ניסו להציל את המולדת, על חשבון המשחק המסודר, וכתוצאה מכך ניסו לבעוט מרחוק, ופגעו בעיקר באוהדים האומללים ביציעי סן סירו.

בדקה ה-76 גם הביאנקוסלסטי נותרו בעשרה שחקנים. סטפאן ראדו ביצע עבירה על איקרדי, וכתוצאה מכך ספג כרטיס צהוב שני במשחק. שש דקות לסיום חזרה התקווה ליושבי הסן סירו. הרמה מדויקת של אקס קנדרבה מצאה את ראשו של פרשיץ' שהמשיך בנגיחה למרכז. אל הכדור הגיע מרסלו ברוזוביץ' שהמשיך בנגיחה לשער שצימקה את התוצאה.

 למרות השער המצמק, ותוספת זמן בת 4 דקות התוצאה נשמרה עד הסיום. לאציו משיגה ניצחון גדול בסן סירו על חשבון אינטר שכבר שכחה את טעמו של הפסד. חניכיו של אינזאגי מעפילים לחצי הגמר, שם עלול להיות לנו דרבי רומאי, מכיוון שרומא תשחק מחר נגד הסינדרלה של הגביע, צ'זנה מהסריה B, במשחק רבע הגמר האחרון.

לאציו מעפילה לחצי הגמר (seria a tim)
לאציו מעפילה לחצי הגמר (seria a tim)

תוצאות משחקי הערב משלב 32 הגדולות בגביע צרפתי:

ליל-נאנט 0-1

דיז'ון-בורדו 2-1

קוואבילי-מרסיי קונסולאט 0-3

לה פורה סו וייה-שטרסבורג 1-0

סארגמין-ניור 3-0

שאטורו-לוריין 3-2

ברגראק פריגרוד – לאנס 0:2

מארסיי – ליון 1:2 (לאחר הארכה)

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort