מהיר ועצבני: יובה עולה לחצי הגמר על חשבון מילאן בזכות שני שערים מוקדמים

שוב יובנטוס הורגת את המשחק שהוא עוד בחיתוליו. תוך עשרים דקות הגברת הזקנה עלתה ליתרון כפול, בזכות שערים של דיבאלה ופיאניץ'. מילאן חזרה למשחק במחצית השנייה, בזכות שער אדיר של קרלוס באקה, אך דקה לאחר מכן נשארה בעשרה שחקנים, לאחר שלוקטאלי הורחק. הדאבליסטית תפגוש את נאפולי בחצי הגמר

הרכבי הקבוצות ( seria a tim)
הרכבי הקבוצות ( seria a tim)

שתי יריבות וותיקות נפגשו הערב בטורינו, במסגרת רבע גמר הקופה דה'איטליה. יובנטוס, שכזכור היא גם מחזיקת הגביע אירחה את מילאן במשחק יוקרתי במיוחד. חניכיו של אלגרי שכבר הפסידו העונה למילאנזים בליגה, ואף הפסידו להם בבעיטות הכרעה בסופר קופה, קיוו לנקום. וינצ'נזו מונטלה וחניכיו הגיעו למשחק לאחר תקופה לא טובה במיוחד בליגה, במטרה להתאושש על חשבון הדאבליסטית,  ולהמשיך לחצי הגמר שם מחכה נאפולי, שניצחה אתמול את פיורנטינה..

10 דקות מהפתיחה המארחים עלו ליתרון מהיר. קוואדו אסמואה הרים כדור לעבר חואן קוואדראדו שערב על קצה הרחבה, הקולמוביאני הכניס כדור חכם עם העקב לפאולו דיבאלה, שמתוך הרחבה הכניע את דונארומה.  בדקה ה-20, אסמואה הוכשל על 18 מטרים מהשער, על ידי פוצ'קה. מירלם פיאניץ' ניגש לבעיטה, וסיפק ביצוע מושלם, סובב את הכדור מעל החומה והשאיר את שוערה הצעיר של מילאן חסר אונים. דקה למחצית סוסו הכניס כדור חופשי לרחבה  ויצר ערבוביה, בסיומה הכדור הגיע לקרלוס באקה, שנגח אך הכדור נהדף על ידי שחקן בחולצת פסים. יובה ירדה למחצית ביתרון מבטיח, אומנם לא ביכולת גדולה, בעוד מילאן החזיקה בכדור ברוב שלבי המחצית, אך התכליתיות של הביאנקונרי שוב עשתה את ההבדל.

דיבאלה חוגג, יתרון כפול לגברת הזקנה במחצית (juventus-the curva)
דיבאלה חוגג, יתרון כפול לגברת הזקנה במחצית (juventus-the curva)

חמש דקות מפתיחת המחצית הרמה נהדרת קווארדראדו כבר הייתה בדרך לראשו של גונזאלו היגוואין, אך רגע לפני שהחלוץ הארגנטינאי הניח את הראש, דונארומה הדף את הכדור מטווח הסכנה. בדקה ה-53 מילאן חזרה למשחק בשער נהדר. הגנת יובה כשלה בהרחקת הכדור, שהגיע לקרלוס באקה, שמ-12 מטרים הוציא מרגלו בעיטת יעף נהדרת שנעצרה ברשת.

אך בעוד מונטלה וחניכיו ספגו עידוד מהשער האדיר של הקולומביאני, מנואל לוקטלי החזיר אותם לקרקע. דקה לאחר השער המצמק, הקשר המילאנזי הצעיר ביצע עבירה טיפשית  על דיבאלה בחלק המגרש של יובה, וראה את הכרטיס הצהוב השני ואחריו את האדום. בדקה ה-58, הרמה טובה של פיאניץ' מצאה את ראשו של מריו מנדז'וקיץ' , שנגח סנטימטרים ספורים מקורת השער. בדקה ה-60 עוד החמצה ענקית של החלוץ הקרואטי של יובה. שוב הגבהה טובה של קווארדראדו מצאה את ראשו של החלוץ הגבוה, שמארבעה מטרים החמיץ ברשלנות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-66 מילאן זכתה בכדור חופשי מ-20 מטרים. הכדור הוסט לרומאניולי ששחרר בעיטה חזקה, אך נטו שוער המשנה של יובה, הדף היטב. בדקה ה-83 שוב קוורדראדו מספק רגע גדול. הפעם הקולומביאני הקפיץ באומנות לפיאניץ' שמתוך הרחבה המשיך מהאוויר, וסחט מדונארומה הצלה נהדרת. בדקה ה-85 ג'רארד דאולפאו, שהחליף את באקה , וערך הופעת בכורה ברוסונארי, הסתנן לרחבה מתחת לאפם של בלמי יובה, אך מזווית קשה הספרדי התקשה לשחרר בעיטה טובה ונטו קלט את הכדור. לחזור למשחק כבר היה יותר מידי למילאן, שהייתה בחיסרון מספרי לאורך רוב המחצית. יובה  מנצחת את מילאן לראשונה העונה וממשיכה לחצי הגמר, שם תפגוש את היריבה השנואה מהדרום- נאפולי.

קרלוס באקה סיפק שער נהדר, אך הרוסונרי עדיין נפרדים מהמפעל (הפייסבוק הרשמי-מילאן)
קרלוס באקה סיפק שער נהדר, אך הרוסונרי עדיין נפרדים מהמפעל (הפייסבוק הרשמי-מילאן)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort