לביאת אויב עכשיו היכונו: נאפולי מעפילה לחצי הגמר, תפגוש את המנצחת במפגש בין יובה למילאן

נאפולי העפילה הערב לחצי הגמר לאחר ניצחון על פיורנטינה בסן פאולו. חוסה קייחון עשה את ההבדל בשער נאה בדקה ה-70 לאחר מבצע קבוצתי. המשחק התחמם בתוךתוספת הזמן, ושתי הקבוצות נשארו בעשרה שחקנים, לאחר הרחקות של אלסיד היסאיי ומקסי אוליביירה. סארי וחניכיו יפגשו את המנצחת במפגש בין יובנטוס למילאן, שישחקו מחר 

פיורנטינה הדרימה הערב עד לנאפולי, על מנת להתארח אצל הקבוצה המקומית במסגרת רבע גמר הקופה דה'איטליה. שתי הקבוצות נמצאות בתקופה מצוינת בליגה, קיוו להמשיך את המגמה גם בגביע.

דריס מרטנס שנמצא בכושר נפלא, פתח על הספסל. לאונרדו פאבלוטי שהגיע בחלון העברות מגנואה, ערך הופעת בכורה בחוד ההתקפה של האזורי.  מאוריסיו סארי לא עמד הערב על הקווים, עקב עונש הרחקה שספג.

לאחר 6 דקות של כדורגל, אמאדו דיווארה ניסה בעיטה מרחוק שהייתה הולכת למסגרת, אלמלא ננאד טומוביץ' שם את גופו כחומה. בדקה ה-12 ניסיון בעיטה ראשון של הויולה, לאחר שפדריקו ברנדסקי הנפלא סידר לעצמו מצב בעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו הלך שטוח ופפה ריינה ירד לרצפה וקלט את הכדור.

בדקה ה-16 טעות בהגנת הויולה, אפשרה למרקו האמשיק לחטוף את הכדור, אך הבעיטה של הקפטן של נאפולי הייתה חלשה וטטרושאנו קלט את הכדור. דקה לאחר מכן ובצד השני של המגרש, פדריקו קייזה חדר לרחבה, ושחרר בעיטה חזקה ומפתיעה, שנהדפה היטב על ידי פפה ריינה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-21 זכינו לראות הצלה פנטסטית של ריינה. מילאן באדל הרים כדור מצוין לעבר ראשו של דוידה אסטורי, שהתרומם נהדר ונגח היטב , אך השוער הספרדי סיפק אינסטינקט חתולי ומנע ממנו את הכיבוש. מנגד, האזורי יצאו למתפרצת אדירה, בסיומה לורנזו אינסינייה הכניס כדור עומק מדוד לפאבלוטי, שהשתלט על הכדור היטב, אך הבעיטה של החלוץ שכנראה עדיין מוריד חלודה, הלכה מעל השער.

ההגנה של הויולה המשיכה לחוות קשיים מול הזריזות של שחקני הכנף של נאפולי. בדקה ה-29, לורנזו אינסינייה היתל בקרלוס סאנצז', שביצע עליו עבירה אלכסונית לשער, מהאגף השמאלי, ממש על קצה הרחבה. אינסינייה עצמו לקח את הבעיטה החופשית, שעברה את החומה ואילצה את טטרושאנו למתוח את איבריו, ולהדוף את הכדור למשקוף.

מחצית נטולת שערים בסאן פאולו (seria a tim)
מחצית נטולת שערים בסאן פאולו (seria a tim)

עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, ברדק בהגנת נאפולי השאיר את פדריקו קייזה מול ריינה, אך השוער הספרדי בן ה-34 יצא מצוין, חסם את הכדור והציל את חוליית ההגנה שלו.

בדקה ה-62 זכינו לראות את הרוטינה הקבועה מהמחיצת הראשונה, אינסינייה הוכשל על קצה הרחבה, הפעם העבריין היה ננאד טומוביץ'. החלוץ האיטלקי של נאפולי, סובב כדור נהדר שננעץ במשקוף. מיד לאחר המהלך, דריס מרטנס נכנס במקומו של פאבלוטי, במטרה להכריע את ההתמודדות

בדקה ה-70 זה הגיע. כדור עומק מצוין של אינסינייה למראק האמשיק, שהמשיך בנגיעה מסירת רוחב מדודה, שפגשה את ראשו של חוסה קייחון, שמחמישה מטרים הכניע את טטרושאנו.

בדקה ה-77 קרן של נאפולי הורחקה על ידי הגנת פיורנטינה, עד דיווארה שהמשיך בנגיעה מפתיעה בעוצמתה מ-20 מטרים וכמעט הכניע את טטרושאנו, שהתעשת בזמן.

ממש בתחילת תוספת הזמן אלסייד היסאי ספג כרטיס צהוב שני והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים, לחמש דקות זמן פציעות. לאחר ההרחקה של המגן האלבני המשחק החל להתחמם, בעקבות הלחץ של האורחים להשוות את התוצאה, בעוד שחקני נאפולי משכו זמן. ארבע דקות בתוספת הזמן גם הויולה נשארה בעשרה שחקנים, לאחר שגם מקסי אוליביירה הורחק. בסיום נאפולי מנצחת בזכות השער של קייחון, וחשוב מכל מעפילה לחצי הגמר, שם תפגוש את המנצחת במשחק שיערך מחר, בין יובנטוס למילאן.

נאפולי בחצי הגמר בזכות השער של קייחון (seria a tim)
נאפולי בחצי הגמר בזכות השער של קייחון (seria a tim)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

במסגרת חצי גמר גביע הליגה הצרפתי, ניצחה פ.ס.ז'. את בורדו 1:4 מצמדים של אדינסון קבאני ואנחל די מאריה. דייגו רולאן עוד השווה ל-1:1 במהלך המשחק אך הפריזאים הראו את עליונותם בסיום.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort