חם פה

עכשיו רישמית, ברוכה השבה לליגה הלאומית, הפועל עכו. אמנם משחק נטול שערים, אבל משעמם לא היה. מי שלא צפה במשחק ורק ראה את התוצאה הסופית, יכול היה בקלות לחשוב שנחסכו ממנו קצת יותר משעה וחצי של שיעמום. אך לא כך חלפו להן כמעט שעתיים – לאחר שני משחקי ליגה בהם רשמה עכו תיקו אפס במשחק נגד הפועל רמה"ש והפסד מוחץ למכבי נתניה, סוף סוף ראינו קבוצה מתפקדת, מחוברת ואפילו מאיימת על השער.

גד עמוס - שמר על שערה של אחי נצרת נקי
גד עמוס – שמר על שערה של אחי נצרת נקי (אבי רביבו)

לאחר שני משחקי ליגה שלומי דורה כבר הבין שחייב שינוי בהרכב, "כשאתה עושה נקודה אחת מתוך שש אפשריות, אתה חייב לעשות שינוי, אתה לא יכול ללכת עם הראש בקיר." השינויים התבטאו בעיקר בכך שאליאור סיידר, לראשונה מצא את עצמו מחוץ להרכב כמו גם דיא לבאבידי. במקומם מי שפתחו את 90 הדקות על המגרש היו אדריאן רוצ'ט וקוין ריינשטיין. מי שצפה במשחק מהיציע הוא ציון צמח שספג אדום ישיר במשחק נגד מכבי נתניה.

אך לא רק על המגרש היה חם, כבר במחצית הראשונה נרשם עימות בין אוהדי הפועל עכו והצוות המקצועי של אחי נצרת, צוותי המג"ב שהיו נוכחים באירוע נאלצו להפריד ולכמעט חצי שעה הייתה רגיעה באיזור. התקרית החמורה במשחק נרשמה כאשר ניסן יחזקאל, מאמן אחי נצרת, ביקש לעשות חילוף ולהוציא את עלי חטיב. אותו חטיב סירב לרדת מכר הדשא ולכן מטיאס מרטין מצא את עצמו יורד אל הספסל. מרטין שכעס על החילוף זרק בקבוק מים לכיוון הקהל של הפועל עכו וכתוצאה מכך ספג אדום ישיר והוצא מהמגרש.

שלושה משחקי ליגה שהפועל עכו לא מצליחה למצוא את השער, אם במשחק הראשון שלומי דורה יכול היה להסביר שזה בעקבות שוערה המצויין של הפועל רמה"ש, גולן אלקסלסי, עכשיו זה כנראה כבר לא מספיק. "נראנו טוב ברוב דקות המשחק, הקבוצה שלטה, הגיעה ויצרה מצבים כדי להבקיע. סובלים כרגע מחוסר מזל, מרגל מסיימת – זה הכל ביחד. בעיקר לחץ מהגול הראשון והציפיות מהניצחון הראשון. ברגע שזה יגיע, הכל ישתחרר." אין ספק שעל הנייר הפועל עכו היא פייבוריטית לעלייה ועם סגל מצויין שכולל את אליאור סיידר, רוצ'ט, אבו ענזה, מחמוד עבאס, דניאל בורחל, ציון צמח ועוד רבים וטובים – כמו ששלומי דורה אומר, כשיגיע השער הראשון והלחץ ישתחרר, אנחנו עוד נראה את איכויות הקבוצה.

שחקני הפועל עכו - עדיין לא מצאו את השער העונה
שחקני הפועל עכו – עדיין לא מצאו את השער העונה(אבי רביבו)

ארבעה משחקים נוספים התקיימו אתמול במסגרת המחזור השלישי של הליגה הלאומית.
עירוני נשר ומכבי הרצליה נפרדו בניצחון מרשים של עירוני נשר, העולה החדשה אל הליגה הלאומית מוכיחה כל מחזור מחדש שבליגה הזו הם הולכים להשאיר חותם העונה. את השער מצא סמיר באירקטרביץ' מבעיטת פנדל שנשרקה לטובת נשר בתוספת הזמן והעלה את הקבוצה ליתרון 1-0. שלושה משחקים שעירוני נשר לא רשמו ולו הפסד אחד, אין ספק שעד כה הקבוצה מוכיחה היטב שהייתה ראויה לעלות אל הלאומית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מקבוצה ללא הפסד אחד, ישר למשחק של קבוצה ללא ניצחון הפועל נצרת עילית, שאירחה את בית"ר ת"א/רמלה. כבר בדקה ה7' מצא את השער עדן שרם ובדקה ה83' היה זה דור ז'אן שהכפיל את התוצאה וכך נרשם הניצחון הראשון העונה לאורחת בית"ר ת"א/רמלה.

משחק שלישי שהתקיים אתמול היה מפגש בין שתי קבוצות התיקו הפועל פ"ת – הפועל קטמון. שתי אלו נפרדו בתוצאת תיקו 1. עבור שתי הקבוצות זהו המשחק השלישי בתוצאת סיום תיקו – אף ניצחון או הפסד לא נרשמו. כבר בדקה ה6' היה זה מור שקד שהעלה את הפועל פ"ת ליתרון מבישול של יובל יוסיפוביץ' שהגיע העונה אל הפועל פתח תקווה מליגת העל, אחרי עונה ביציע של מכבי חיפה. בדקה ה70' הפועל קטמון השוו את התוצאה ממהלך מבריק שסיים אותו מיקו ממן. אסף נמני, שבעונה הקודמת אימן את הפועל קטמון, סיכם בסיום המשחק "עכשיו אני יכול להגיד שהתרגשתי אולי בהתחלה, קטמון זה המקום שנתן לי את הבמה הראשונה לפני שנתיים ועלינו ביחד ללאומית. אמנם בשנה שעברה זה נגמר באמצע, אך עדיין יש לי מקום בלב למועדון הזה, אבל היה ונגמר."

את המשחק המרשים ביותר רשמו הפועל ירושלים ובני לוד שנפרדו בתוצאת 2-3. אמנם הפועל ירושלים עלתה אל כר הדשא ללא מאמנם יוסי מזרחי, שנעדר בעקבות אירוע אבל משפחתי, אך זה לא הפריע להם לרשום ניצחון מדהים. את המשחק החלו שתי הקבוצות כאשר בני לוד מצאו את השער פעמיים בדקה אחת כבר בתחילת המשחק. בדקה ה4' מירוסלב אנטונוב מצא את השער בנגיחה ובדקה ה5' אותו אנטונוב הכפיל את התוצאה בשנית עבור בני לוד. קבוצה אחרת ככל הנראה הייתה בדעיכה מנטלית בעקבות שני שערים בתחילת המשחק אך ממש בדקה ה41' החל צמצום הפער ע"י גיא כהן שהכניע את סתיו פלזנטל. הפועל ירושלים חזרו "רעבים" מהמחצית וכבר בדקה ה58' הגיע השווין. אנטוני ורן היה השני שמצא את השער מבעיטת עונשין מ11 מטרים. המהפך הגיע דקה לפני סיום הזמן הסדיר של המשחק, שער נוסף נכבש ע"י גיא כהן שמסיים את המשחק עם צמד מדהים ומהפך שאפשר לזקוף לזכותו.

המחזור השלישי ינעל רק ביום שני עם שלושה משחקים מרתקים בפני עצמם; הפועל ראשל"צ – הפועל עפולה, מכבי שעריים – מכבי נתניה והפועל ר"ג – הפועל ניר רמה"ש.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort