בטעם חמוץ מתוק 1:1 לבית״ר י-ם בחוץ מול ייגלאבה

בית"ר ירושלים הגיעה למשחק בלטביה ללא פחד. היא עלתה בהרכב התקפי ופתחה את המשחק בצורה מצוינת, כשכבר בדקה ה25 עלתה ליתרון משער של ורד. בדקה ה70 הגיע שוויון מרגיז מרגליו של הבלם סמירנובס שנבע מקיפאון בהגנה הבית"רית. מצד אחד בית"ר מגיעה למשחק בטדי עם שער חוץ שנותן לה מקדמה משמעותית, אך מי שראה את המשחק יודע שבית"ר הייתה צריכה להוציא קצת יותר ממשחק שהיה בשליטתה.
בית"ר ירושלים של השנה היא פשוט כל כולה עומר אצילי. הקשר הנהדר מלהטט, מבשל, מחלץ כדורים ופשוט לא מפסיק לאיים על השער של היריבה- ממש ערן זהבי החדש. הכוכב, שנמצא בהליך בוררות, גרם לאוהדים לשכוח מפרשת "לה פמיליה" ולהתחיל להתגעגע אליו עוד לפני שהוא עזב. האם אלי טביב הבין כבר את המסר ?
ילגאבה, שהפתיעה בסיבוב הקודם את ברטיסלבה הסלובקית, היא קבוצה צנועה אפילו במונחים לטביים ועד 2009 היא עוד שיחקה בליגה השנייה ועד כה מעולם לא זכתה באליפות. פער התקציבים בין הקבוצות הוא גדול, פער שניתן היה לזהות היטב במהלך המשחק.
מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:
השופט הבולגרי גאורגי קבקוב הוציא את המשחק לדרך.
כבר בדקה ה6 ראינו מהלך התקפי מצוין של בית"ר כאשר עומר אצלי הוציא כדור נהדר מצד שמאל של המגרש אל עבר עידן ורד שבועט מקצה הרחבה קרוב למסגרת.
2 הקבוצות עושות עבירות מיותרות , כשבדקה ה18 כרטיס צהוב נשלף ללידור כהן. דקה לאחר מכן, עבירה דומה של מאלאסנקוס לא פסחה מעיני השופט שהוציא את הצהוב.
בדקה ה25 שער נהדר מתחיל אצל עומר אצילי שמשתחרר בצורה נפלאה בצד ימין של המגרש ומבשל לעידן ורד שכובש שער חוץ יקר לבית"ר. עידן, בשער בכורה, שולף את דגל ישראל בגאווה ורץ לעשרות האוהדים הבית"רים ביציעים. 1:0 לבית"ר ירושלים!
בדקה ה28 חילוף מוקדם אצל הלטבים שמכניסים את המגן השמאלי אוסיפבוס במקום ולריס אחרי שאצילי פשוט משאיר אבק לשחקן היוצא.
בדקה ה37 בית"ר התלהבה ויצאה קדימה כך שהפקירה לחלוטין את ההגנה שלה. התקפה מתפרצת מצוינת של הלטבים הסתיימה בבעיטה חזקה ומדויקת של גריגרביצ'יוס, אך הפעם קליימן היה במקום.
ממש לפני השריקה להפסקה פריצה מצוינת של שכטר, שמוסר בצורה נפלאה לורד נבלמת ע"י ההגנה הלטבית.
מחצית שנייה:
המחצית השנייה נפתחה בעיקר במאבקים פיזיים של 2 הקבוצות שהרבו לעשות עבירות. בדקה ה51 עבירה גסה של עוז ראלי מזכה אותו בכרטיס צהוב. 2 דקות מאוחר יותר, מלשנקוס ורואדה בתיקול במרכז הרחבה של בית"ר, השופט לא מרחם על השניים ומוציא צהוב לכל אחד.
בדקה ה64 פריצה מצוינת של אצילי מצאה את לידור כהן במצב נוח, אך ייקסטנס, השוער הלטבי, היה במקום ועצר את הבעיטה. 2 דקות חלפו, ועוד הכנסת כדור נהדרת של אצילי, הפעם לאיתי שכטר, שמחמיץ בצורה רשלנית מ7 מטרים.
בדקה ה68 טל בנש, שחקן הרכש מהפועל כפר סבא, מחליף את עוז ראלי בעמדת המגן הימני ועולה להופעת בכורה.
בדקה ה70 הקיפאון בהגנת בית"ר עולה לה ביוקר. כדור חופשי נפלא של הלטבים מוצא את הגנת בית"ר קפואה, קליימן משמיט בצורה נוראית את הכדור הראשון, וסמירנובס הבלם מנצל את הערבוביה ברחבה וקובע שוויון. 1:1 בלטביה.
2 דקות חלפו וכמעט מהפך! ההגנה של בית"ר שוב נרדמה, והתקפה מתפרצת של פרפלוטקינס מסתיימת בהדיפה של קליימן לקרן.
רן בן שמעון מבין שהוא זקוק לרענון בהרכב והוא עושה 2 חילופים הגנתיים תוך מספר דקות. שמעון אבוחצירה, גיבור המשחק בטדי מול ניקוסיה, נכנס במקום לידור כהן ומרסל הייסטר,שעולה להופעת בכורה, נכנס במקום איתי שכטר.
בדקה האחרונות זכינו לעוד כמה מהלכים מתוצרת עומר אצילי. עוד פריצה מצוינת של הקשר מצד שמאל מסתיימת בעצירה מצוינת של ייקסטנס. ממש רגע לפני השריקה האחרונה, בפעם המי יודע כמה, אצילי עם עוד הכנסת כדור פשוט נפלאה לעברו של אבוחצירה שמחמיץ מקרוב.
1:1 בסיום, ההכרעה עוברת לטדי.

הרכבים:
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עוז ראלי (טל בנש/68), חסוס רואדה, דן מורי, אורי מגבו, קלאודמיר פריירה, עידן ורד, לידור כהן (אבוחצירה/73), דן איינבינדר, עומר אצילי ואיתי שכטר (מרסל הייסטר/80).

יילגאבה: קספרס ייקסטנס, איגורס אבקנקוס, ויטליס סמירנובס, גינטס פרימאניס, ולריס רדג'קו (אוסיפבוס/28), ריוטרו נקאנו, גלבס קלוסקינס (פרפלוטקינס/55), בוריס בוגדסקינס, ארטיס לזדינס, מינדאוגס גריגרביצ'יוס (קובאלובס/71) ואולגס מאלאסנקוס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (3)

  1. אנונימי

    כתבה מקצועית ביותר!! נוגעת בכל דקה ואירוע במשחק.. מנוסחת במקצועיות, בפירוט ומלאה בעיניין. נהניתי מהכתבה יותר מהמשחק.. כל הכבוד לכתב!!

  2. גדושר שלומי

    אין על הכתבה של בן גדושר מושלם

  3. אנונימית

    בן הגאווןןןן הכתב הכי טוב בJsport!!!

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort