חגיגה אירופאית

הליגה האירופית גם נכנסת לשלב רבע הגמר (כל המשחקים יחלו בשעה 22:05). 3 נציגות מספרד, ו1 מאנגליה, גרמניה, צ'כיה, פורטוגל ואוקראינה מתחילות את המסע שלהן לעבר התואר המשני באירופה.

בילבאו-סביליה
נציגת חבל הבאסקים פוגשת בדרבי ספרדי לוהט את הנציגה האנדלוסית, מחזיקת התואר מאשתקד להזכירכם.
בליגה הן ממוקמות אחת אחרי השנייה במקומות 6-7 עם כמות נקודות זהה אבל על הנייר הנציגה הבאסקית באה למפגש הזה כפייבוריטית. ראול גרסיה (השעייה), איימריק לאפורט וסאבין מרינו (פציעות) אמנם ייעדרו אבל בילבאו תסתמך כרגיל על הרנאסנס שחווה אריץ אדוריץ ועל היכולת של איקר מוניאין.

עונת שיא בגיל 35, אדוריץ (צילום: יח"צ)
עונת שיא בגיל 35, אדוריץ (צילום: יח"צ)

סביליה גם היא לא בטוח שתגיע למפגש עם סגל מלא כשקרבן הנשיקה בפה של ראקיטיץ', דניאל קאריסו, בספק בגלל פציעה בשריר הירך. מצד האנדלוסים האיש המסוכן הוא אקס-בילבאו פרננדו יורנטה שללא ספק יתרגש לשחק מול קבוצתו לשעבר כשעיקר הכלים החזקים של קבוצתו נמצאים בעורף בראשות השוער הצעיר הנפלא, סרחיו ריקו. כאמור בילבאו מגיעה למפגש הזה כפייבוריטית אבל זה יהיה קרב צמוד מאוד. הסיכויים הם 55-45 לטובת הבאסקים.

יתרגש מהחזרה לבילבאו, יורנטה (צילום: יח"צ)
יתרגש מהחזרה לבילבאו, יורנטה (צילום: יח"צ)

דורטמונד-ליברפול
עוד אקס שחוזר לבית הוא יורגן קלופ שיפגוש לראשונה את דורטמונד מהצד היריב עם ליברפול. זה, כמו המפגש הקודם שסוקר, יכל על הנייר להיות הגמר של המפעל אבל ההגרלה לא התחשבה באוהדי בכדורגל וקיבלנו קרב נהדר כבר בשלב הזה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
חלוץ לוהט, אובאמיאנג חוגג עוד שער (צילום: יח"צ)
חלוץ לוהט, אובאמיאנג חוגג עוד שער (צילום: יח"צ)

ה"חיילים" שייעדרו ממנו הם נבן סובוטיץ' (דורטמונד), כריסטיאן בנטקה, רוברטו פירמינו, ג'ו גומז, דני אינגז, לוקאס לייבה וג'ורדאן רוסיטר (ליברפול) כשגם אילקאי גונדוגאן (דורטמונד) ומרטין שקרטל (ליברפול) בספק. הסגל של המארחת נשאר די זהה מה שאולי יקל על קלופ להתכונן למשחק אבל אולי אפילו לו לא תהיה תשובה ליכולת המצויינת של פייר-אמריק אובאמיאנג שנעזר במרקו רויס ושינג'י קגאווה בחלק הקדמי. ליברפול תסתמך בעיקר על דניאל סטארידג' שבהיעדרותו של בנטקה אמור להיות חלוץ החוד ועזרה מצידו של פליפה קוטיניו תתקבל בברכה. גם כאן הסיכויים הם 55-45, לטובת דורטמונד.

ינסה להוביל, קוטיניו. (צילום: יח"צ)
ינסה להוביל, קוטיניו. (צילום: יח"צ)

בראגה-שחטאר דונייצק
אחת מהן תהיה בחצי הגמר ולזה אף אחד לא ציפה. בראגה אמנם הייתה גם במעמד הגמר לפני 5 שנים והיריבה המקומית של שחטאר, דנייפרו (כן לא רק דינאמו קייב נמצאת שם) הייתה שם שנה שעברה אבל שתי הקבוצות שנפגשות כאן הערב לא בדיוק ראויות למעמד חצי הגמר. בזמן שבראגה פשוט לא ברמה, אצל שחטאר יש נסיבות מקלות בגלל הסכסוך האוקראיני-רוסי שגבה המון מההכנות המקצועיות של המועדון ששוב רואה את דינאמו בראש הטבלה, אם כי רק עם 3 נק' יתרון. האוקראינים מציגים סוללת שחקנים ברזילאים נהדרת עליהם הם נשענים אם כי חלקם יחמיץ את המפגש מסיבות כאלה ואחרות.

קטן אבל מסוכן, ברנארד מלהטט מול ריאל סוסיאדד לפני 3 שנים SERGEI SUPINSKY/AFP/Getty Images)
קטן אבל מסוכן, ברנארד מלהטט מול ריאל סוסיאדד לפני 3 שנים
SERGEI SUPINSKY/AFP/Getty Images)

הקשר פרד נתפס משתמש בחומרים אסורים והושעה לחצי שנה בזמן שטאיסון ייעדר ככל הנראה בגלל פציעה. גם אולקסנדר קוצ'ר (הרחקה), אסאוודו וראקיצקי (פציעות) יהיו ברשימת הנעדרים אם כי שני האחרונים עוד יכולים ברגע האחרון להירשם בטופס המשחק. אצל הפורטוגלים ייעדרו כרישטיאן ורוי פונטה בגלל פציעה כשגם מצבו של ז'ושואה לא ברור. שחטאר אם כך, תפנה לברנארד, ולינגטון נם ופקונדו פריירה כדי לצלוח את צמד המפגשים כשבראגה תקווה להברקה של הכוכב והקפטן שלה, אלאן. שחטאר פייבוריטית כאמור עם סיכויים של 65-35 לצלוח את המפגש הכפול

ינסה לעקוץ ,אלאן (צילום: יח"צ)
ינסה לעקוץ ,אלאן (צילום: יח"צ)

 

ויאריאל-ספרטה פראג

אם לשתי הקבוצות הקודמות לא היה קייס לטעון למה מגיע להן להיות בחצי אז בטח ובטח שלתי אלה גם לא. בעיקר לצ'כים החביבים שיכולים כבר לסמן וי ענק על עצם הגעתם לרבע הגמר. את המשחק הזה יהיה כיף לראות בגלל הביצועים של דניס סוארס במדי ויאריאל וינסה לסחוף את הצוללת הצהובה מעבר למשוכה הלא מוכרת ממזרח אירופה.

דניס סוארס, היהלום של ויאריאל (צילום: יח"צ)
דניס סוארס, היהלום של ויאריאל (צילום: יח"צ)

משורות המארחת ייעדרו בוודאות אנטה ריקאבינה (הרחקה) ודניאלה בונרה, ג'ונתן דוס סנטוס ומתאו מוסאקיו הפצועים אבל גם בלעדיהם הספרדים פייבוריטיים במשחק, בעיקר כשאצל הצ'כים הולאק, וואכה וזאהוסטל לא צפויים ליטול חלק במשחק בגלל פציעות. הכל יוטל על הכתפיים של הקפטן דויד לפאטה שינסה להציק להגנת הספרדים. הסיכויים כאן בבירור לטובת ויאריאל, 70-30.

דויד לפאטה, האיש המסוכן של ספקטה (צילום: יח"צ)
דויד לפאטה, האיש המסוכן של ספקטה (צילום: יח"צ)

בצילה של ליגת האלופות, גם למפעל המשני יש מה לתת.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort