נתראה בגומלין

אחרי שליגת האלופות נתנה לנו שואו שאי אפשר שלא להתפעל ממנו (למרות כמות דלה של שערים), גם המפעל המשני של אירופה רצה לייצר מספיק דרמה סביבו.

אבודים בלונדון

נאפולי הגיעה לאצטדיון האמירויו תשל ארסנל במטרה ברורה להשיג תוצאה טובה ועל הנייר היה נראה שיחסי הכוחות ממש שווים. קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי בהחלט הייתה אמורה להיות שוות כוחות לזו של אונאי אמרי אבל בפועל, זה יכול היה להיגמר הרבע יותר גרוע עבור נאפולי והם צריכים להגיד תודה שיש להם עוד סיכוי כלשהו לקראת הגומלין בסן פאולו.

כבר אחרי רבע שעה של משחק אארון ראמזי סיים התרפה נהדרת של התותחינים שביטלה את כל מרכז השדה של נאפולי ובקושי חלפו 10 דקות וכדור של לוקאס טוריירה פגע בקאלידו קוליבאלי והטעה את אלכס מרט כדי לחדור לרשת.

ארסנל לחצה עוד אבל לא הצליחה להבקיע מעבר לשני השערים הללו כשנאפולי בקושי מאיימת על השער של פטר צ'ך.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דמעות של אושר

קרב בין שתי קבוצות מאוד התקפיות הכרע בעיקר על ידי השופט. לא שהאיש עם המשרוקית טעה, ההרחקה של אוון נדיקה הייתה מוצדקת, אבל היא זו שסידרה כאן את התוצאה האדירה הזו לקראת הגומלין בקומרצבאנק ארנה בשבוע הבא. הכרטיס האדום לבלמה של המארחת הגיע כבר בדקה ה-20' וז'ואו פליקס, ילד הפלא של בנפיקה, דיק מהנקודה הלבנה. אבל הגרמנים לא הרימו ידיים ולוקה יוביץ' שמושאל מבנפיקה איזן ל-1:1 לא לפני שפליקס כבש את השני שלו רגע לפני ההפסקה. המקומיים פתחו את המחצית השניה בבליץ כשרובן דיאס כבש שער משלו וסידר לפליקס את השלישי שלו, מה שגרם לכוכב הצעיר לבכות דמעות של אושר אבל שער של גונסאלו פסיינסיה הפורטוגלי שמשחק בפרנקפורט הותיר סיכוי לגומלין, אם כי מצבם של הגרמנים די זהה לנאפולי.

סיר הלחץ

לא שקט בצד הכחול של לונדון, אבל שער בודד של מרקוס אלונסו שחרר לא מעט עצבים ומתח למרות שהיריבה הייתה הקבוצה החלשה ביותר שנותרה בין שמונה הגדולות. כעת שחקניו של מאוריציו סארי יהיו חייבים לתת הצגה בגומלין כדי לנער מעצמם לחלוטין את כל הוייבים הרעים שנדבקו אליהם.

נקודת המפנה

הדרבי בין שתי השכנות ולנסיה וויאריאל הוכרע בעיקר בגלל שהעטלפים רצו את זה יותר והיו מוכנים יותר מנטלית לקרב הזה. דני פארחו אמנם החמיץ פנדל בתחילת המשחק (גונסאלו דגש כבש מהריבאונד) וסאנטי קאסורלה דייק בבעיטה שלו רק 4 ימים אחרי שהחמיץ פנדל במשחק הליגה של הצוללת הצהובה אבל כפי שאמרנו, הכל בראש, ובמחצית השניה מרסלינו עשה שחמט למקבילו בצהוב. הוא התיש את שחקני ויאריאל שנלחצו מזה שיש לולנסיה שער חוץ, לאט לאט המערך של חאבי קאייחה נפתח והאורחים ניצלו זאת בשביל שני שערים בתוספת הזמן מרגלי דניאל ואס ואותו גדש שהשלים צמד.

הסיכויים

אחרי התוצאות הללו, זה ברור שארסנל פייבוריטית מול נאפולי גם בזכות יתרון 2 השערים וגם בזכות העובדה שלאיטלקים אין שער חוץ והתותחנים שווים גול בכל מגרש. אם צריך לדבר במספרים, הסיכויים הם 75%-25% לטובת ארסנל לעלות לחצי הגמר. בנפיקה אמנם גם ניצחה בשני שערים אבל להבדיל משחקניו של אמרי, ספגה פעמיים ואם פרנקפורט תצליח לסדר את העניינים לפי הצרכים שלה, היא תדיח את הפורטוגלים. הסיכויים כאן הם 60%-40% לטובת בנפיקה. צ'לסי ככל הנראה ניערה ממנה סופית את ענן הדיכאון ועם שער החוץ בפראג, היא תסיים את העבודה בבית עם סיכויים שבאיזור ה-85% לטובתה ורק 15% לטובת סלאביה. הדרבי הספרדי די גמור עם שלושת שערי החוץ של ולנסיה, סיכוי של 90% שהיא עוברת, אבל אם אתם חיים על סנסציות, אתם שייכים כנראה ל-10% שיפנטזו על ויאריאל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort