הערב האחות הקטנה במרכז הבמה

אחרי שאתמול נקבעו 4 הגדולות של המפעל הבכיר ביבשת: טוטנהאם, אייאקס, ברצלונה וליברפול. הערב, תמונת 4 הגדולות של המפעל השני בחשיבותו ביבשת תקבע.

נאפולי-ארסנל (תוצאה מהמשחק הראשון- 2:0 לארסנל)

במשחק הראשון בין השתיים באצטדיון האמירויות בלונדון ארסנל עשתה לנאפולי בדיוק מה שהיא עשתה למילאן בשנה שעברה במעמד שמינית הגמר שכן, גם אז המשחק הראשון הסתיים בתוצאה 2:0 אך להבדיל מפה אז זה היה במשחק חוץ של ארסנל. ארסנל פתחה בבליץ את המשחק עם שער מהיר של ארון ראמזי בדקה ה-14' לאחר רצף טעויות בהגנה ראמזי מצא את עצמו חופשי ברחבה וגלגל את הכדור לפינה השמאלית של השער. השער השני הגיע לאחר שטוריירה היטל בפביאן רואיז והבעיטה שלו פגעה בקוליבאלי, שינתה כיוון ונחתה ברשת, לאחר מכן נאפולי אומנם שלטה יותר בכדור אך ארסנל זו שהייתה מסוכנת יותר והייתה קרובה גם למצוא את השלישי. נאפולי במקום ה-2 בליגה במרחק ביטחון יחסי מאינטר ה-3 בעוד ארסנל בליגה נאבקת על הכרטיס לצ'מפיונס בעונה הבאה. הפעם האחרונה היחידה בה נאפולי הפסידה העונה משחק בית היה במרץ במסגרת הליגה ליובנטוס 2:1 מלבד זה היא לא הפסידה שום משחק בית כאשר המאזן של בבית עומד על 16 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו והפסד 1 בכל המסגרות העונה. ההימור שלי תיקו 1 שיעלה את ארסנל לשלב חצי הגמר.

בליץ של חצי ראשון הספיק (הטוויטר הרשמי של ארסנל)

ולנסיה-ויאריאל (תוצאה מהמשחק הראשון- 1:3 לולנסיה)

הדרבי ספרדיות עם יתרון מובהק לולנסיה כשהיא תשחק במסטאייה עם יתרון של 3 שערי חוץ ככה שכל תוצאה אפילו הפסד 2:0 יעלה את העטלפים לחצי הגמר. שתי הקבוצות כבר נפגשו פעמיים העונה במסגרת הליגה כאשר בביקור האחרון של ויאריאל במסטאייה היא ספגה 3:0 מוחץ ואילו בסיבוב הראשון השתיים נפרדו בתיקו ללא שערים. בליגה המצב של שתיהן שונה לחלוטין כאשר ולנסיה נאבקת על מקום בליגת האלופות בעוד ויאריאל נאבקת כנגד המקום ה-18 המוביל למשחקי פלייאוף ירידה. המשחק הראשון נפתח בסערה עם פנדל לזכות ולנסיה שנהדף על ידי שוערה של ויאריאל, פרננדז אך, לריבאונד הגיע גונזאלו גדש ששלח את הכדור לרשת. לאחר ההיתרון המוקדם ויאריאל דווקא הגיע ללא מעט הזדמנויות קורצות ובדקה ה-36' זכתה גם היא בפנדל אותו שלח בחדות סנטי קאזורלה לרשת אך, ויאריאל לא השכילה לנצל את המומנטום וההזדמנויות אליהן הגיעה ובתוספת הזמן, ברגע של חולמנות היא ספגה שער מרגליו של דניאל וואס ששיחרר פצצה לבין החיבורים ומיד לאחר מכן בהתקפה מתפרצת רגע לפני שריקת הסיום כדור רוחב ענק של צ'רישב מצא את גדש ששלח את השני שלו לרשת. הימור שלי 2:1 ולנסיה עם שער ראשון של ויאריאל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רגל וחצי בחצי הגמר (הטוויטר הרשמי של ולנסיה)

איינטרכט פרנקפורט-בנפיקה ליסבון (תוצאה מהמשחק הראשון- 4:2 בנפיקה)

המשחק אולי הכי פתוח בגומלין הזה הוא בין שתי הקבוצות הללו לאור התוצאה מהמשחק הראש פרנקפורט תגיע לביתה בפיגור שני שערים אך עם שני שערי חוץ ככה שקומבינציה של 0:2 פרנקפורט או 1:3 יעלה אותה לשלב חצי הגמר. פרנקפורט נכון להיום נמצאת במקום ה-4 בגרמניה שמוביל לליגת האלופות אך היא עדיין רחוקה מלהבטיח את הכרטיס שלה לשם בעוד שבנפיקה, במאבק ראש בראש על האליפות מול פורטו כאשר כרגע היא בראש הטבלה. בדקה ה-20' של המשחק בליסבון הכשיל איוון אנדיקה את ז'ואאו פליקס ברחבה וראה את הכרטיס האדום כאשר את הפנדל על אף שטראפ נגע בכדור הוא עדיין מצא את דרכו לרשת. בדקה ה-40 של המשחק מהלך נהדר של אנטה רביץ' שסידר שער למלך שערי הקבוצה ואחד הנאבקים על התואר מלך השערים של המפעל לוקה יוביץ' שלח את הכדור לרשת וזה 1:1. שתי דקות לפני הירידה למחצית שוב זה היה ז'ואאו פליקס ששלח פצצה לפינה השמאלית של השער כאשר גם הפעם טראפ נגע בכדור בידו אך היד לא הייתה מספיק חזקה והכדור נחת ברשת. בדקה ה-50 לאחר קרן שהגיע לראשו של ז'ואאו פליקס שנגח למרכז הגיע מאחור רובן דיאס שהמשיך בנגיעה לרשת. בדקה ה-54' שוב פליקס הביך את טראפ כאשר הפעם הוא בעט לו בין הרגליים וזה 4:1 שנראה שחתם את הסיפור אך, בדקה ה-72' לאחר כדור קרן של גוזמן נגח בקשתיות לפינה הרחוקה פצ'אנסיה את ה4:2 והותיר שביב של תקווה אצל הגרמנים.

האיש של הסיבוב הראשון ברבע הגמר (הטוויטר הרשמי של בנפיקה)

צ'לסי-סלאביה פראג (תוצאה מהמשחק הראשון- 0:1 לצ'לסי)

על פניו זה נראה כמו ההתמודדות הכי קלה על הנייר שכן צ'לסי מועדון הפאר מהליגה האנגלית שהיא בטופ 4 ליגות באירופה תארח בביתה את סלאביה פראג מהליגה הצ'כית אך סלאביה פראג כבר הדיחה קבוצה בעלת קאדר מכובד במפעל הלוא היא סביליה שזכתה בו 5 פעמים ובמשחק בשבוע שעבר בפראג היא ממש לא עשתה לצ'לסי חיים קלים שמצאה את השער רק בדקה ה-86' לאחר הגבהה חכמה מאוד של וויליאן למרכז שמצאה את הראש של מרקוס אלונסו. ההימור שלי 0:0.

זה לא הולך להיות טיול לבלוז (הטוויטר הרשמי של סלביה פראג)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית