הגזרה מתחממת

נותרו קצת יותר מ-24 שעות לקראת הקלאסיקו, בברצלונה ובריאל מדריד מתכוננים למשחק הכי חם של העונה. כמה משחקני ההווה וסמלי עבר סיפרו על ההשקפה שלהם על המצב הנוכחי של הקבוצות רגע לפני שריקת הפתיחה בקאמפ נואו.

גארת בייל

"אנחנו באים לקלאסיקו עם אמונה מלאה בעצמינו. אנחנו מלאי תקווה, וניתן מעצמנו 100% כדי לחזור למדריד עם ניצחון. בכדורגל הכול אפשרי, על אף שהפער מברצלונה הוא עשר נקודות. אנחנו נמשיך להאמין בעצמנו כל זמן שזה אפשרי מתמטית".

"אני מרגיש טוב עם עצמי, בחדר ההלבשה ועל המגרש. הייתי פצוע וזה לא היה פשוט, עבדתי קשה כדי לחזור. אני מרגיש טוב גם באגף וגם באמצע, ואשחק איפה שהמאמן רוצה אותי".

"זידאן הוא מאמן מצוין, והוא מתקדם בצורה נהדרת. הוא שואף שנשחק בצורה קבוצתית, גם בהגנה וגם בהתקפה. משולש הBBC בתקופה טובה, הקבוצה מאוחדת ואנחנו עובדים קשה. אנו מאמינים בעצמנו שנוכל לזכות בתואר העונה."בייל לקראת קלאסיקו 31.3

סרחיו ראמוס

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

"הכדורגל תמיד נותן לך הזדמנות לנצח במשחק הבא. הקבוצה נראית מצוין. בכדורגל הכל יכול לקרות, והקבוצה נמצאת בכושר מנטלי נהדר לקראת שלבי השיא של העונה."
"אחרי התוצאה הגרועה בקלאסיקו הקודם, יש לנו הזדמנות נוספת להתמודד מול קבוצה מצוינת, ברצלונה, במשחק חוץ. ריאל בכושר טוב מאוד, ואנו מגיעים עם גישה חיובית לקראת המשחק בכוונה לכווץ את הפער מהמובילה".

סרחיו ראמוס וחבר (צילום: יח"צ)
סרחיו ראמוס וחבר (צילום: יח"צ)

אלייש וידאל:

"כולם היו רוצים להיות במצבינו מבחינת הטבלה אבל במשחק כזה הנקודות וההפרש נשארות בצד".

"יש לנו את הכוח ההתקפי הטוב ביותר בעולם וזה יתרון לקראת המשחק".

"למרות הלו"ז הצפוף יחד עם המשחקים הבינלאומיים, משחקים מהסוג הזה משכיחים את העובדה שאתה עייף וגורמים לך לעלות למגרש עם אקסטרה כוחות".

קלאסיקו בכורה (צילום: יח"צ)
קלאסיקו בכורה (צילום: יח"צ)

קיילור נבאס

"זהו משחק סופר חשוב, ונצא למגרש במטרה לנצח. אסור לנו לוותר, זאת לא הרוח של ריאל מדריד. אנו נעשה את כל מה שצריך, מתוך האמונה שאנו מסוגלים לנצח".

"המצב לא פשוט, זה דבר ידוע. עם זאת, אנו ניתן הכול על המגרש עבור החולצה שאנו לובשים. אנשים בכל העולם יצפו במשחק הזה. מלבד שלוש הנקודות שבקופה, חשוב שננצח דווקא את הקלאסיקו".

חומת בטון בין הקורות (צילום: יח"צ)
חומת בטון בין הקורות (צילום: יח"צ)

אנדראס אינייסטה
"הקלאסיקו תמיד משחק שמשוחק אחרת" אומר הקשר הספרדי. "ריאל קבוצה מאוד מסוכנת". אינייסטה סבל מפציעה קלה אבל צפוי להתאושש. "נחתי מספיק לדעתי ואני מוכן להיות ב100% לקרב, זה סוג של משחק שאתה לא יכול להרשות לעצמך לפספס". "יש לנו את הרצון להוציא את המקסימום מהעונה הזאת וניצחון בקלאסיקו יקרב אותנו עוד יותר לאליפות".

קאסמירו

"אנחנו יודעים שזהו שבוע מיוחד עבור כל השחקנים, האוהדים וכל מי שקשור למועדון. אנו מצפים לקלאסיקו בכיליון עיניים. נקווה שכבר יגיע, ושננצח את המשחק."

"אני מרגיש יותר ויותר נוח בכל יום שעובר עם כל השחקנים שאיתי בקבוצה. אני מרגיש טוב יותר עם המאמן, וגם עם האוהדים. כולם יודעים שאני פה בשביל לעזור לקבוצה."

"אנו ניתן את הלב והנשמה על הדשא בקאמפ נואו בשבת. אנו חדורי אמונה, בזכות העבודה הקשה שאנו משקיעים ובזכות ההתמדה שלנו".

יפתח? קאסמירו. (צילום: יח"צ)
יפתח? קאסמירו. (צילום: יח"צ)

גם כוכבי העבר הביעו תמיכה וסולידריות לקראת המשחק הקשה שצפוי לבלאנקוס ולבלאוגראנה . כזכור, ריאל הפסידה 4-0 בקלאסיקו הביתי בחודש נובמבר. אבל מאז התחלף המאמן, ובשבת ב-21:30, יחד עם זידאן בקלאסיקו ראשון על הקווים, יפגשו שוב הבלאנקוס את הקבוצה שנמצאת כרגע בכושר הכי טוב ביבשת. שחקן העבר ראול הביע תמיכה בחסה, אחרי העונה הלא פשוטה שעוברת על החלוץ הצעיר. "אתה תשחק תפקיד חשוב בריאל", אמר הקפטן הנצחי. "אתה בפורמה חיובית". מוריינטס והלגיירה, מי ששיחקו שנים רבות לצידו של מלך ההופעות של המרנגס בכל הזמנים,  התראיינו לתקשורת הספרדית לקראת המשחק הקשה בשבת מול היריבה המרה.

הלגיירה (שיחק בריאל – 1999-2007)

"זידאן בנוי מהחומר הנכון להיות מאמן ענק", אמר הספרדי ששיחק עם הפליימייקר הצרפתי במשך 5 שנותיו של זידאן בריאל. "נכון שברצלונה בכושר טוב, אבל ריאל מדריד יכולה לנצח את הקלאסיקו."

מוריינטס (שיחק בריאל – 1997-2005)

"קשה לשחק כדורגל בסיטואציה כזו, כשבראש יושבת המחשבה שברצלונה נמצאת בפער כמעט בלתי מחיק. הידיעה שאפילו אם תיקח שלוש נקודות בקלאסיקו, זה לא יספיק כדי להיאבק על האליפות. אבל המטרות שרירות וקיימות בכל הנוגע לליגת האלופות. ניצחון בקלאסיקו עשוי להיות מרכיב קריטי בשיפור מצב הרוח הכללי ובהעלאת הביטחון של הקבוצה לקראת המשך הדרך בצ'מפיונס."

חלק מההתקפה הקטלנים שהייתה יחד עם ראול. פרננדו מוריינטס (צילום: יח"צ)
חלק מההתקפה הקטלנים שהייתה יחד עם ראול. פרננדו מוריינטס (צילום: יח"צ)

"ריאל מדריד נראית מצויין, היא בכושר שיא. הבחורים מנצחים בכל משחק, והם יעלו בשבת לקאמפ נואו עם כל הכלים ההתקפיים שלה במטרה אחת – לנצח את הקלאסיקו. לדעתי יש להם סיכוי נהדר לעשות זאת. זה יהיה צעד חשוב בדרך להבטיח את המקום השני בסוף העונה."

גם לרונאלד קומאן (שחקן עבר של ברצלונה בין 1989-1995) היה מה להוסיף על המשחק ועל היריבות בין המועדונים :

"ברצלונה פייבוריטית בזכות השלישייה הקדמית אבל לא רק הם. שחקני הנשמה, דוגמת בוסקטס, אינייסטה ופיקה יהיו ההבדל לטובת בארסה"

"כשחקן אני זוכר את היריבות שהייתה לנו, הכי זכור לי כמובן משחק הבכורה שלי בקלאסיקו. ניצחנו 3:1 וכבשתי צמד פנדלים כשאת אחד מהם נאלצתי לבעוט שוב ככה שאפשר לומר שכבשתי 3 פנדלים, לא כל אחד יכול לומר זאת (צוחק) "

קומאן במדי ברצלונה (צילום: יח"צ)
קומאן במדי ברצלונה (צילום: יח"צ)

"למרות ההפרש בליגה, מעמד בו ריאל כן יכולה לעקוף את בארסה השנה היא ליגת האלופות. בטורניר האירופאי הם (ריאל) שונים לגמרי, וגם יש להם הצלחה רבה יותר מבארסה. המשחקים שונים לגמרי והכל שונה" אומר מאמנה של סאות'המפטון כיום.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort