פרנקפורט הדיחה את אינטר, טוואטחה לא שותף

הליגה האירופית הולכת ומתקרבת לקראת שלבי ההכרעה והיום הגיעו משחקי הגומלין של שלב שמינית הגמר. אינטר אירחה את איינטרכט פרנקפורט בסן סירו לאחר שהמשחק הראשון הסתיים בתיקו 0:0. שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר ניצחונות קלים בליגה המקומית ובתנופה חיובית לקראת השלבים המכריעים של העונה.

טאלב טוואטחה פתח על הספסל במדיה של הקבוצה הגרמנית.

הרכבים:

אינטר: הנדנוביץ', דאמברוסיו, דה וריי, סקרינייר, סדריק (רנוקיה '62), קנדרווה, וסיניו, ואלרו (אספוסיטו '73), פרישיץ', בלדה ופוליטאנו (מרולה '80).

פרנקפורט: טראפ, נ'דיקה, היינטרגר, הסבה, דה קוסטה, גצ'ינוביץ' (גוזמן '59), קוסטיץ', וילהאמס (סטנדרה '73), רודה (פאצ'נצ'ייה '89), הלר ויוביץ'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה : 

כבר בדקה ה-3 מצב גדול לפרנקפורט. קוסטיץ' בעט מצויין והנדנוביץ' הגיב נהדר ועל הריבאונד הלר בעט למשקוף, כמעט שער חוץ חשוב מאוד לאורחים. בדקה ה-6 גם המשקוף לא עוצר את פרנקפורט! טעות איומה ונוראה של דה וריי ההולנדי שנגח אחרונית בצורה גרועה, יוביץ' השתלט על הכדור, נכנס לתוך הרחבה ועם קור רוח יוצא דופן הקפיץ מעל הנדנוביץ' כדי לקבוע 1:0 ולהעניק שער חוץ יקר לגרמנים. פרנקפורט לא עצרה ובדקה ה-13 עוד איום על השער והפעם מצידו של וילהאמס מ-20 מטרים חלפה בסמוך לקורה. דקה לאחר מכן מגיעה ההזדמנות הראשונה של אינטר במשחק שפרישיץ' בעט חצי יעף מתוך הרחבה מעל השער. בדקה ה-19 פספוס נוסף של אינטר שבלדה הצליח לקבל כדור בחצי המגרש ורץ חופשי לעבר השער אך נתן לעצמו מקדמה גדולה מדי וטראפ לקח את הכדור. בדקה ה-17 התקפה מצוינת של פרנקפורט מסתיימת בכדור ברשת של הנדנוביץ' אך הלר היה בעמדת נבדל והשער נפסל בצדק. בדקה ה-38 אינטר שוב טעתה בגדול, גצ'ינוביץ' חטף כדור במרכז המגרש ורץ לתוך הרחבה האיטלקית ורק הנדנוביץ' בהצלה כפולה גדולה מנע את השער השני שהיה יכול להציב את אינטר במצב לא פשוט כלל. שתי דקות לאחר מכן שוב פרנקפורט חטפה כדור במרכז המגרש ויוביץ' בעט כדור מסוכן מעל השער. במחצית הראשונה ראינו בעיקר טעויות קשות בהגנה האיטלקית שגם הולידו את שער היתרון שקבע את תוצאת המחצית, 1:0 לפרנקפורט. 

מחצית שנייה : 

המחצית השנייה נפתחה בהזדמנות נוספת של פרנקפורט שיוביץ' קיבל כדור בתוך הרחבה אך לא הצליח לייצר בעיטה והכדור הורחק לקרן. בדקה ה-55 מתפרצת נוספת של הקבוצה האורחת, הכדור הגיע להלר שבעט מצד שמאל אך הכדור נהדף בצורה טובה על ידי הנדנוביץ'. דקה לאחר מכן שוב פרנקפורט הגיעה למצב קורץ בתוך הרחבה של אינטר אך גצ'ינוביץ' לא הצליח לייצר בעיטה מסוכנת. הקצב הנהדר נמשך ובעיטה של פוליטאנו מרחוק חלפה סמוך לחיבורי הקורות של טראפ. יוביץ' המשיך להיות האיש המסוכן של הגרמנים שבעיטה נוספת שלו מתוך הרחבה נקלטה על ידי הנדנוביץ'. בדקה ה-65 פרנקפורט שוב התקרבה להכריע את המשחק שכדור מסוכן מאוד שבעט קוסטיץ' נהדף בצורה נהדרת על ידי הנדנוביץ'. בהתקפה הנגדית פוליטאנו בעט כדור מקצה הרחבה שנקלט בידיו הבטוחות של טראפ. בדקה ה-68 יוביץ' הוסיף החמצה נוספת לרפטואר שמצא את עצמו חופשי בתוך הרחבה המילאנזית אך בעט כדור לא מספיק מדויק שחלף ליד השער. הקצב במחצית השנייה המשיך להיות מסחרר שבעיטה של וסינו שוב מצאה במקום את טראפ. אינטר התקרבה לשוויון בדקה ה-71 שכדור שבעט סריינר פגע בשחקן הגנה גרמני וחלף סנטימטרים ליד הקורה. אינטר זרקה למערכה בדקה ה-73 את אספוסיטו, ילד בן 16.5, יליד שנת 2002 כדי להיות זה שאולי יעשה את השינוי המיוחל. דקה לאחר מכן יכל הילד לקנות את עולמו אך לא הגיע טוב להרמה והנגיחה שלו חולצה לקרן. 13 דקות לסיום פרנקפורט הגיעה למתפרצת עם ארבעה שחקנים מול שני שחקני הגנה בלבד אך קוסטיץ' לא הצליח לייצר מצב מסוכן ולסיים את סיפור ההתמודדות. בדקה ה-91 גוזמן הוביל מתפרצת של פרנקפורט והניח כדור על מגש לראש של יוביץ' אך הנדנוביץ' הנפלא עצר את הכדור. בדקה ה-94 שוב הנדנוביץ', אולי המצטיין במשחק לקח כדור מסוכן מאוד שבעט קוסטיץ'. שריקת הסיום מבשרת על ניצחון של פרנקפורט 1:0 שמעלה את הקבוצה מהבונדסליגה לרבע גמר הליגה האירופית וזו בעצם הנציגה הגרמנית היחידה ברבע גמר אירופי השנה ואת אינטר למאבקים בליגה האיטלקית. 

דאבור כבש אך זלצבורג הודחה

במשחק נוסף שהתקיים היום במסגרת שמינית גמר הליגה האירופית נפגשו זלצבורג ונאפולי. האיטלקים שניצחו 3:0 במשחק הראשון עלו ליתרון משער של מיליק בדקה ה-14. דאבור נתן תקווה קטנטנה לקבוצה האוסטרית שכבש שער שוויון נהדר בדקה ה-25 וגולברדסן הפך את התוצאה וקבע 2:1 בדקה ה-65. תוצאת הסיום נקבע שתי דקות בתוספת הזמן שלייטגב קבע 3:1 לזלצבורג. ניצחון נאה לדאבור וחבריו אך התוצאה בסיכום שני המשחקים שלחה את נאפולי לשלב רבע הגמר ואת דאבור לחלומות על סביליה שנה הבאה באחד מהמפעלים האירופאיים. השער של דאבור הישווה את מספר שעריו לזה של ערן זהבי (21 כ"א) והציב את שניהם בראשות מלך השערים הישראלי במפעלים האירופאיים, כבוד! 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort