הדרך נכונה

אחרי תצוגת אופי ושער ניצחון של קאסמירו, זינאדין זידאן הרוויח ניצחון מפני שאצלו משחקים שחקנים, ולא שמות

אחרי משחק קשה אתמול מול לאס פלמאס, זידאן מבקר את הקבוצה שלו על הדרך בה שיחקו הבחורים בלבן. "אני מודאג", הייתה הכותרת המרכזית של דבריו, והוא צודק. לא הייתה זו תצוגת כדורגל מבריקה של ריאל, וגם לא ניהול משחק מבריק של זיזו. מה שניצח את המשחק אתמול בערב היה נחישות ודרך. המאמן הצרפתי ביקש אתמול משחקניו לתת ערך מוסף למשחק. הוא רק לא ידע שהדברים שלו יתורגמו מעט אחרת, ושקאסמירו יהיה זה שייקח אותם לתשומת ליבו.

דרך המלך? זידאן מראה שלא משנה לו מה כתוב על החולצה שלך, ההקרבה היא זאת שתפלס לך מקום בהרכב.(צילום: מארקה)
דרך המלך? זידאן מראה שלא משנה לו מה כתוב על החולצה שלך, ההקרבה היא זאת שתפלס לך מקום בהרכב.(צילום: מארקה)

השחקן הברזילאי כבר נשלח בהשאלה לפורטוגל ושיחק עונה אחת בגלות במדי פורטו, וכבר כמעט ונשכח מהאוהדים. אלא שאחרי שהרשים במדי הדרקונים הוא הוחזר למועדון, ובמשחקים האחרונים הוא מקבל את האמון מזידאן בלב הקישור הלבן. זידאן, שמאמין ברוטציה נבונה ובשילוב כל השחקנים בסגל, מרוויח שער ניצחון במשחק שהסתבך משחקן שמראה לב ענק ופורע את השטרות של העבודה הקשה באימונים. קאסמירו מבקיע בדקה ה-89 שער מלא בנחישות בגראן קנריה שתי דקות בלבד אחרי שער השוויון, וחוגג הופעה 50 במדי הבלאנקוס עם ניצחון חשוב.

הציל את זיזיו. קאסמירו (צילום: מארקה)
הציל את זיזיו. קאסמירו (צילום: מארקה)

ריאל מדריד לא תקום ולא תיפול על שחקן אחד. היא קבוצה של צוות שחקנים ורוח לחימה, כמו זו של קאסמירו. ההתמדה של זידאן ברוטציה עוד תביא פירות בעתיד. העונה כבר אי אפשר להילחם על האליפות, אבל לאורך עונה שלמה, כשיש מרוץ של שלושה תארים ומשחקים רבים לשחק, אלה דווקא שחקני הספסל שיכולים לעשות את ההבדל בין ריצה חיובית ושלילית. בעונה שעברה, היו אלה דווקא הפציעות בסגל של אנצ'לוטי שמנעו ממנו להביא אליפות לריאל. דוגמא מצויינת לכך הוא לוקה מודריץ. כשהקרואטי היה פצוע, הריצה של ריאל נעצרה. הרבה בגלל שלא היה לו תחליף אמיתי על הספסל.

שחקני ריאל חוגגים(צילום: מארקה)
שחקני ריאל חוגגים(צילום: מארקה)

אבל זידאן משתף כמה שיותר שחקנים, ועל חשבון שכר לימוד של הקבוצה בטווח הקצר, הוא ירוויח הצלחה בטווח הארוך. הוא מאמין בשחקנים, ולא בשמות, והוא מראה זאת בשטח. זוהי פילוסופיית האימון שלו, ובזכותה הוא מרוויח סגל שלם של שחקנים שמוכנים לשחק בכל שלב. "יש לנו ארבעה בלמים וזה טוב עבור המאמן", אמר זיזו לפני כמה שבועות. "מבחינתי טוב שכל אחד מהם יהיה מוכן לשחק". מסתבר שהוא גם צדק. הוא יצטרך את כל הסגל ערוך ומוכן למשחק הבא ביום ראשון בבית מול סביליה. עכשיו, כשראמוס קיבל כרטיס צהוב שני ואדום, ופפה ספג צהוב חמישי, ריאל תפנה שוב לתגבור מהספסל. הפעם יהיו לזידאן שחקנים בכושר חיובי שיכולים לעשות עבורו את העבודה.   

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort