ליגת ג'פניקה: הפועל רעננה ניצחה את בית"ר ירושלים שנותרה ב-10 שחקנים

בית"ר ירושלים והפועל רעננה נפגשו הערב באצטדיון רמת גן כשהירושלמים רוצים ניצחון כדי לעלות מעל הקו האדום ורעננה לא רוצה לנשור לשם.

הרכבים:

רעננה: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן, מירקו אורמוש, אור דסה, בן בנימין (ק), יואב תומר, כרם ארשיד, אריאל נגואקאם.

בית"ר: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל כחילה, טל בן חיים, שמואל שיימן, אפונסו טיירה, דן איינבינדר, מאור בוזגלו, אופיר קריאף, יאקוב סילבסטר, אארון אלואנארה.

מהלך המשחק

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה

אחרי 4 דקות של משחק אירוע ראשון, כרטיס צהוב לאארון אולאנארה הירושלמי אחרי עבירה מיותרת.

בדקה השביעית גם המארחת נכנסה לפנקס, אותו אולאנארה הוכשל על ידי עידו לוי שראה צהוב.

בדקה ה-13 רגע של מחלוקת כאשר סילבסטר פרץ לכיוון החרבה ועדי נמני הכשיל אותו, מכאן זה היה נראה כמו מניעת שער ודאי שמחייבת אדום, השופט הסתפק בצהוב בלבד. מאור בוזגלו ניגש לכדור, אבל פגע בחומה המקומית, קרן לבית"ר אותה גם לקח בוזגלו. הכדור עלה לרחבה והבדף לקרן נוספת, בית"ר ממש קרובה לשער. גם הקרן השניה הייתה מסוכנת וההגנה האדומה הדפה אותה אבל כדור ההמשך הגיע להתקפה נוספת שבסיומה קריאף איים מ-19 מטרים אבל אסף צור לקח את הבעיטה די בקלות.

המשחק נרגע לעשר דקות אבל לאחר מכן ראינו מצב נהדר של בית"ר ירושלים ששוב החלה להפעיל לחץ ויכולת טובה של אסף צור בין הקורות מנעה כאן מהצהובים-שחורים לעלות ליתרון.

רעננה התעוררה ופריצה של אורמוש הסתיימה בבעיטה לא מדוייקת לעבר השער, לפחות גם האדומים החלו לאיים.

בית"ר המשיכה לאיים על השער אבל שתי בעיטות של סילבסטר שרקו משני צדדי העמודים של אסף צור.

רגע לפני הירידה למחצית, ארון אולאנארה שחרר רגע ששמור רק לאלו שהמחשבות שלהם לא מסודרות במקום כשעלה לכדור גובה וניבה להבקיע בסגנון מראדונה עם היד. התגובה הישירה למהלך הייתה כמובן כרטיס צהוב, שהתווסף לזה שהחלוץ זכה לו בדקה הרביעית, משמע כרטיס אדום. בית"ר בעשרה שחקנים.

מחצית שניה

המחצית השניה נפתחה עם המון עצבים, גם על כר הדשא וגם על הקווים. בינתיים כדורגל ממשי לא רואים כאן אבל האדום הוציא את העוקץ מבית"ר.

בדקה ה-60' רעננה קיבלה צ'אנס ממשי לשער בזכות כדור קרן, ארשיד עלה להגביה אבל מצא את איתמר ניצן מוכן.

בדקה ה-62', ראינו חילוף ראשון, לירוי צעירי עלה במקומו של אפונסו טיירה אצל בית"ר.

חצי דקה אחרי החילוף ראינו כדור ראשון ברשת ואם קלינגר חשב שצעירי יביא לו את המומנטום אז ההיפך קרה ויואב תומר העלה את האדומים מהשרון ל-1:0 אחרי פריצה נפלאה ברחבה ובעיטה מזווית אפס.

בדקה ה-66 כרם ארשיד עשה צחוק משיימן ופרץ נהדר אבל סיים בבעיטה חלשה לידיים של ניצן.

בדקה ה-68' קלינגר שלף את בריהון מהספסל במקומו של אופיר קריאף, חילוף התקפי הכרחי.

בדקה ה-70' גם רעננה ביצעה חילוף, כרם ארשיד ירד לספסל ומי שעלה הוא נמניה ניקוליץ'.

בדקה ה-72' זה כבר היה 2:0! טיילת ברחבת בית"ר זימנה מתווך על השער של ניצן שעשה את המקסימום והדף שניים מהבעיטות אבל את השלישית, של יואב תומר כבר לא הצליח לקחת וזה 2:0 לרעננה מצמד של הקשר הצעיר.

בדקה ה-76' חילוף אחרון בבית"ר, בוזגלו ירד לספסל וערן לוי עלה לנסות להציל את המצב.

בדקה ה-78' גם רעננה ביצעה חילוף ,נ'גואקאם ירד לספסל וקייס גאנם עלה לשחק.

בדקה ה-82' גם רעננה סיימה את מכסת החילופים, יואס תומר ירד לתשואות הקהל, מרטין אלאניס עלה לשחק.

בדקה ה-83' בית"ר חזרה לעניינים, התקפה מסודרת (ראשונה במחצית הזו) הביא את בריהון לבד מול השער והמחליף לא פספס את ההזדמנות, 2:1 כעת.

בדקה ה-90 בית"ר קיבלה קרן גורלית, לוי הרים אבל ההגנה האדומה הרחיקה לקרן נוספת. השופט הוסיף 4 דקות תוספת זמן, האם בית"ר תצליח להשוות?

2 דקות בתוך תוספת הזמן , מהלך טוב של בית"ר הסתיימה בדחיפה על בריהון ברחבה, הירושלמים רצו פנדל, ארז פפיר החליט שלא מגיע להם. בית"ר המשיכה ללחוץ אבל ללא הצלחה, רעננה שמרה על היתרון עד לסיום, 2:1 לאדומים מהשרון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort