ממש לא חביב: שער הזוי של חביב חביבו הספיק ל1:0 למכבי פ"ת על מכבי נתניה

המשחק הראשון של מחזור 10 בליגת ג'פניקה יצא לדרך עם מפגש מרתק בין מכבי נתניה למכבי פתח תקווה, הייתי מגדיר את המשחק הזה כ"זו שעולה וזו שיורדת" שכן הקבוצות בניגוד כמעט מושלם אחת לשניה. מכבי נתניה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד עם 4 משחקים רצופים ללא ניצחון ש-3 מהם הפסדים ואילו מכבי פ"ת פתחה את העונה בצורה טובה עם ניצחון מוחץ על בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה ו5 משחקים רצופים ללא הפסד אך ממחזור 6 מכבי פ"ת עם 4 משחקים רצופים ללא ניצחון כשמתוכם 3 הפסדים ואילו מכבי נתניה עם 3 ניצחונות רצופים עוד נתון מעניין הוא עניין ההבקעה של הקבוצות כאשר מכבי נתניה כובשת לפחות שער 1 למשחק כבר 6 מחזורים ברציפות ואילו מכבי פ"ת לא מצאה את הרשת כבר שלושה מחזורים ברציפות. מכבי נתניה טרם תחילת המחזור הייתה ממוקמת במקום ה-6 עם 13 נק' ומכבי פ"ת במקום ה-7 עם 10 נק' אחת מעל השנייה מה שמדגיש את הקונסטרקטיות בין שתי הקבוצות אך מה שמשותף לשתיהן הוא סגנון המשחק המהיר בהתקפות מעבר ורמת הכישרון בשתי הקבוצות היא די מזהירה בהתחשב בסגל הצעיר של מכבי פ"ת ובשמות שיש למכבי נתניה.

ה-11 של מכבי נתניה: דני עמוס; ויקי כחלון, דודי תירם, טים הויבך, ג'ונתן בורנשטיין; עלי מוחמד, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, מוטי ברשצקי (דידיה קוגבניה 75'); גיא מלמד, שובל גוזלן (יונס מלדה 60')

ה-11 של מכבי נתניה(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה)

ה-11 של מכבי פ"ת: יוסי גינזבורג; איסה סיסקו, עומר דנינו, תומאס סיבוק, גל שיש; רומאריו פירס (לידור כהן 70'), דידיה ברוסו; מנור סולומון, יוסי בניון (מוחמד סרסור 62'), גידי קניוק (לירן רוטמן 80');  חביב חביבו

ה-11 של מכבי פ"ת(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי פתח תקווה)

בדקה ה-3': ניסיון על סף הרחבה של גידי קניוק להפתיע את דני עמוס אך הבעיטה שלו הייתה חלשה מדי ועמוס לא התקשה לקלוט את הכדור

בדקה ה-8': איום ראשון של מכבי נתניה בדרך שהיא הכי טובה בה העונה, דרך האוויר הגבהה טובה של בורנשטיין מצאה את הראש של שובל גוזלן שנגח אל מחוץ למסגרת. מכבי נתניה היא איום מתמיד כשמדובר במשחק ראש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי נתניה שלטה במשחק בפתיחתו אך התקשתה לפרוץ את ההגנה של מכבי פ"ת.

בדקה ה-19': הזדמנות מעולה למכבי נתניה לאחר קרן קצרה של ברשצקי עם כחלון שהגביה למרכז ודודי תירם שיפשף עם הראש אל עבר מלמד שנהדף ע"י גינזבורג ממש על קו השער.

מכבי פ"ת לא הופיעה ל20 הדקות הראשונות בכלל, בקושי החזיקה בכדור מעט מאוד תנועה של השחקנים ויוסי בניון באגף למעשה פגעה ביכולת שלו לנהל את המשחק ממרכז השדה ולכן כמעט ולא ניתן היה לראות את מכבי פ"ת מאיימת על השער או נעה בכלל לכיוונו.

בדקה ה-23': עלי מוחמד דהר עם הכדור וניסה את מזלו מכ-20 מטרים אך הכדור שלו פגע בשחקן הגנה של מכבי פ"ת והאט את הבעיטה משמעותית ככה שגינזבורג קלט את הכדור בקלילות

בדקה ה-26': התקפה ראשונה של מכבי פ"ת ואיך לא מנור סולומון הוא זה שהוביל אותה לאחר שניער מעליו את גבי קניקובסקי העביר רוחב מעולה לגידי קניוק שהבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה של מכבי נתניה ושינתה כיוון אך דני עמוס היה מרוכז ובאינסטינקט מעולה הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-27': מהלך טוב של מכבי נתניה הסתיים ברוחב של ויקי כחלון אל עבר ניקו אולסק שבנגיעה בעט את הכדור שחלף ממש קרוב למסגרת.

מכבי פ"ת צריכה לשחק 4-4-2 כשבריבו מתחת לחביבו ובניון השחקן החופשי במרכז השדה לפעולות התקפיות וקניוק וסולומון באגפים ככה כל המשחק של מכבי פ"ת יהיה זורם יותר בחלק ההתקפי והשחקנים המשמעותיים יבואו לידי ביטוי במקום ה-4-2-3-1 שמשוחק כרגע.

בדקה ה-34': כדור חופשי הוגבה למרכז אך חביב חביבו נגח לאחור ברשלנות לשמיים, מכבי פ"ת למעט פעולה אחת טובה במחצית ראשונה אפורה מאוד

בדקה-35': וואו זה לא יאומן מה שהיה פה! יוסי בניון בכדור גדול הכניס את חביבו לרחבה ששיחרר רוחב גדול לגידי קניוק שהיה חופשי לחלוטין מול דני עמוס אך דני עמוס אלוהים יודע מאיפה בכוחות חתוליים הדף את הבעיטה של גידי קניוק והוציא את נתניה למתפרצת כאשר גיא מלמד מצא את עצמו באחד על אחד מול גינזבורג אך מעד והבעיטה שלו חלפה סנטימטרים בודדים מן המסגרת, איזו דקה מטורפת הייתה לנו פה.

בדקה ה-39': ניסיון בעיטה של רומאריו פירס מכ-20 מטרים הלכה למסגרת אך שוב זינוק טוב של עמוס שהדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-43': עוד כדור חופשי של גידי קניוק מצא את הראש של דידיה ברוסו אך הנגיחה שלו הלכה למרכז ודני עמוס שוב ניקה את הסכנה בלי שום בעיה.

תוצאת מחצית:0:0 על אף שמכבי נתניה הייתה טובה בהרבה בחצי הזה דווקא מכבי פ"ת היא זו שהגיעה למצבים הכי מסוכנים.

בדקה ה-50': סיבוב נהדר של ברשצקי בתוך הרחבה אך הבעיטה הייתה חלשה מדי למרכז השער.

בדקה ה-55': נגיעת יד ברורה של דודי תירם לאחר שהתבלבל ברגליים ואיתן שמואלביץ' שהיה במרחק מטר מהאירוע פסק שאין פנדל, תמוהה.

בדקה ה-58': הגבהה לרחבה מצאה את הראש של האיום מספר אחת בראש הלוא הוא דודי תירם אך הנגיחה שלו נחתה ברשת העליונה, עושה רושם שיונס מלדה הולך לעלות לשחק במכבי נתניה לאחר המון זמן שהוא לא ראה דשא.

בדקה ה-60': יונס מלדה החליף את שובל גוזלן שרץ המון והשקיע אך ההתקפה של מכבי נתניה הייתה אנמית הרבה מאוד דקות ומלדה יוסיף הרבה מאוד טכניקה בחלק הקדמי ויאפשר למלמד להכנס יותר פנימה לתפקיד המסיים.

בדקה ה-62': יצא יוסי בניון שבקושי הורגש במשחק וחבל שכך, הוא בוזבז באגף כשכל הכוח של יוסי זה בטאץ' הנכון ובמסירה הנכונה ויתרה מכך מי שהחליף אותו הוא מוחמד סרסור שמשחק בדרך כלל את עמדת הקשר האחורי לכן מדובר בחילוף הגנתי של אלישע לוי.

בדקה ה-70': חילוף נוסף במכבי פ"ת לידור כהן נכנס במקומו של רומאריו פירס, הפעם אלישע לוי תיקן את הטעות בחילוף של יוסי והוסיף עוד שחקן ורסטילי לקו הקדמי של הקבוצה שלו וככה הוא עיבה את ההתקפה של מכבי פ"ת.

בדקה ה-74': גידי קניוק ניסה להפתיע מכ-25 מטרים את דני עמוס בבעיטה קופצנית לפינה הימנית אך לדני עמוס היה מספיק זמן להתארגן לכדור וקלט אותו ללא קושי.

בדקה ה-75': לידור כהן בריצה מדהימה מחצי המגרש שלו עד סף הרחבה של מכבי נתניה השאיר כדור גדול למנור סולומון שבנגיעה רשלנית ולא יציבה בעט את הכדור מעל המסגרת מזווית קורצת, איזו הזדמנות לשער.

בדקה ה-77': קניקובסקי ניסה את מזלו מכ-20 מטרים אך גינזבורג היה מוכן לכדור.

בדקה ה-83': התקפה קטלנית של מכבי נתניה עם כדור טוב מאוד של דידייה קוגבניה אל עבר גבי קניקובסקי שהטעה את השומר שלו ושלח כדור מסובב סנטימטרים בודדים מהקורה

בדקה ה-87': אחד השערים ההזויים שנרשמו בתולדות ליגת העל, לאחר שלידור כהן הוכשל ברחבה חביב חביבו נשאר ליד השאר לראות אם הוא בסדר בזמן שמנור סולומון המשיך לשחק והעביר כדור רוחב שחצה את כל הגנת נתניה וחביבו שלא היה בעמדת נבדל בגלל אחד משחקני ההגנה של נתניה לרגע עזב את לידור כהן השרוע על הדשא ודחק את הכדור לשער, 1:0 למכבי פ"ת באחת מהפעולות היותר הזויות שאני זוכר לפחות

בדקה ה-89': העצבים החלו לשחק תפקיד וויקי כחלון לאחר כניסה אגרסיבית בחביב חביבו הורחק מן המגרש בכרטיס אדום

תוצאת סיום: 1:0 מכבי פ"ת. בניגוד להלך המשחק התקפה אחת הזויה ביותר הסתיימה בשער למכבי פ"ת שעזרה לה לשבור בצורת של 3 משחקים ללא שער ו5 משחקים ללא ניצחון ואולי הניצחון הזה יוציא אותה לדרך חדשה מנגד מכבי נתניה ביכולת טובה יחסית הפסידה את המשחק והשאלה היא האם היא תהיה מסוגלת לשמור על הראש למעלה או שמא ההפסד הזה יגרור אחריו הפסד נוסף.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort