לא מאוויס אבל מנצח

הפתעת ליגת העל התארחה הערב (ראשון) אצל בני יהודה באצטדיון המושבה שגם הכתומים מגיעים במצב רוח מרומם אחרי החמישייה שנעצו ברשת של בית"ר ירושלים.

הרכבים:

בני יהודה: אמיליוש זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז (ק), קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

חדרה: אוסטין אג'ידה, דייא לבאבידי, ירין פרץ, דויד מתאוס, יהב גורפינקל, קווין טאפוקו, מוחמד אבו פאני, עלי חטיב (ק), אנז'-פרדי פלומיין, דובב גבאי, לוסיו.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

אחרי רבע שעה די מהוססת הרגע הקריטי הראשון הגיע בדקה ה-15 כשירדן שועה פרץ לרחבה והוכשל על ידי ירין פרץ שגם ראה צהוב. שועה עצמו ניגש לכדור העונשין ובעט טוב אבל אג'ידה זינק נפלא והדף! עדיין 0:0 במשחק.

בני יהודה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-21' גם מצאה את הרשת, ירדן שועה מסר למאוויס צ'יבוטה שפרץ לרחבה ומזווית אלכסונית הכניע את אג'ידה, 1:0 לכתומים! מי ידע שזה יהיה יותר קל מהפנדל.

העצבים התחילו קצת לצוף ובדקה ה-25 לוסיו קיצץ את סורו וראה צהוב.

בדקה ה-29 גם סורו נכנס לפנקס של גל לייבוביץ' אחרי שהוריד את אבו פאני.

המשחק התחמם קצת יותר אבל לייבוביץ' בשיפט לא רע עד כה (בלי עין הרע) עשה סדר והרגיע מהר את הענייניםץ

בדקה ה-42' של המשחק בני יהודה פספסה מצב גדול כששועה מצא את בלטקסה שפשוט איחר בשניה לכדור לכן בעט בגלישה סמוך לקורה, אם היה מתחבר לזה טוב יותר זה יכל להיות גול. חדרה יצאה להתקפה וצ'יבוטה קיצץ את חטיב, מה שזיכה אותו בצהוב גם כן.

רגע לפני הירידה למחצית לוסיו ספג מכה חזקה ונשאר שרוע על הקרקע, רגעי חרדה עבו על האצטדיון אבל הברזילאי קם והתאושש. 1:0 לבני יהודה אם כן, במחצית.

מחצית שניה:

עם פתיחת המחצית, עוז ואליאל פרץ עלו לשחק במקום עלי חטיב ודובב גבאי, 3 פרץ על המגרש במדי חדרה, בהצלחה לנו.

בדקה ה-55' טאפוקו נכנס לפנקס של ליבוביץ' אחרי כניסה חריפה בצ'יבוטה.

שוב חזרנו לעצבים ולמשחק נוקשה, חזיזה פרץ לכיוון הרחבה ולבאבידי הכשיל אותו בגסות. אף קבוצה לא התנהגה בספורטיביות והוציאה את הכדור כששני המעורבים שרועים על הדשא נאנקים מכאבים. בסוף טאפוקו הפך ליזם הפייר-פליי ולבאבידי זכה לצהוב יחד עם טיפול רפואי, חזיזה גם יצא לטיפול.

בדקה ה-60 עוז פרץ ראה צהוב אחרי עבירה מאחור, לא מופרך להמר שיהיה פה אדום בקצב הזה.

הזמן המשיך לחלוף והצהובים לזלוג, ירדן שועה ראה את הכרטיס. אביטן הכניס את החילוף השלישי שלו, אסי גומא עלה במקום מוחמד אבו פאני.

בדקה ה-75' אבוקסיס הוציא את ירדן שועה והעלה את דור ג'אן בתור חילוף ראשון.

חדרה ניסתה לעשות הכל כדי להשוות והדמנות לא רעה מבעיטה של אליאל פרץ חלפה סמוך לקורה של זובאס.

בדקה ה-82' ראינו את אחת ההחמצות המזעזעות ביותר, צ'יבוטה נשאר לבד מול שער חשוף מ-7 מטרים אבל שלח את הכדור מעל המשקוף ומנגד חדרה יצאה להתקפה מהירה כשעוז פרץ נכנס לרחבה ונעצר אצל זובאס.

אבוקסיס הכניס את שגיב יחזקל למגרש במקומו של צ'יבוטה.

בני יהודה יכלה לגמור את המשחק סופית בדקה ה-88' אבל איכשהו מתפרצת של ארבעה כתומים מול שחקן אחד בלבן הסתיימה עם כדור גרוע של יובל אדשכנזי שנבלם ואז עם התמהמהות  ברחבה ועצירה של אג'ידה. הכתומים בהחלט יכולים לשלם ביוקר על זה כי חדרה נראת נחושה וטאפוקו ירה מ-18 מטר ונבלם לקרן במה שיכל להיות העונש המושלם מצידה של האורחת.

חדרה הימרה על הגנה דלילה נוכח היכולת הלא מרשימה של חלוצי בני יהודה ושגיב יחזקל כמעט כבש מחל אג'ידה אבל מתאוס הרחיק מהקו. לייבוביץ' הוסיף 4 דקות ואבוקסיס העלה את את דניאל פלשר הבלם במקום דולב חזיזה הקשר ההתקפי.

חדרה התקרבה ומסירת קוורטרבק של פלומיין איתרה את עוז פרץ שהוריד לגומה אבל האחרון בעט חלש ולא מדוייק.

חדרה העלתה את דויד מתאוס הבלם כחלוץ שני בגלל הגובה שספג כניסה חריפה מבלטקסה שהוצהב. פלומיין לקח את הכדור החופשי אבל הגנת הכתומים הרחיקה.

ואז בשניות האחרונות של המשחק השני הגיע, התקפה של הכתומים הסתיימה במהלך נפלא שהשאיר את ג'אן מול שער ריק. המחליף לא התבלבל וכבש את השני במהלך שסיים את המשחק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort