לקראת המחזור הקרוב בבונדסליגה: תכירו את אומטיטי הבא

כבר תקופה מה שכמה מהקבוצות הטובות בעולם עוקבות אחרי הבלם דאיו אופמקאנו המשחק רד בול לייפציג הגרמנית.

אז מי אתה דאיו?

דאיו שחקן צעיר ממוצא צרפתי והוא בן 20 בלבד (נולד בתאריך 27.10.1998), הוא מתפקד כבלם במרכז ההגנה של רד בול לייפציג הגרמנית. את קריירת הנוער שלו התחיל בוולנסין הצרפתית (2013) בה שיחק עד שהגיע לגיל 17 אחרי שכבר אז ראו בו ככישרון גדול, הוא יצא להתרשמות במספר קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד ובסוף החליט בתאריך 1.7.2015 לחתום ברד בול זלצבורג האוסטרית הידועה ביכולת שלה לפתח שחקנים (כגון סאדיו מאנה ועוד רבים) תמורת סכום העומד על 2.2 מיליון אירו ששולמו לקבוצה הצרפתית תמורת שירותו. ב- 29.7.15 הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במדי קבוצת הבת של זלצבורג, לייפרינג שמשחקת בליגת המשנה בניצחון 2-1 על סט. פולטן. את עונת 2015-2016 הוא העביר בלייפרינג בשביל להשתפשף, בה הוא הציג יכולת טובה ובסיום העונה החליטה זלצבורג לעלות אותו לקבוצה הבכירה. בזלצבורג עצמה הוא שיחק חצי עונה בלבד אחרי שרד בול לייפציג (הנמצאת כמובן גם תחת קונצרן Red Bull) שמה את ידה על הכישרון הגדול הזה, שרשם 17 הופעות מצוינות במדי זלצבורג, ורכשה אותו תמורת 10 מיליון אירו בתאריך ה-13.1.2017 בחוזה ל-4.5 עונות.

בלייפציג הוא נחשב לאחד השחקנים החשובים בקבוצה ולמרות גילו הוא מנהיג ההגנה. את מרכז ההגנה הוא חולק עם עוד כישרון צרפתי בן 19, איברהים קונאטה שמציג יכולת מאוד גבוהה בהגנה בדומה לאופמקאנו. עד היום אופמקאנו רשם 40 הופעות בבונדסליגה הגרמנית במדי לייפציג ועוד 13 הופעות המסגרת האירופית. העונה שעברה (2017/2018) הייתה קפצת המדרגה שלו בה הראה כמה הוא בלם נהדר עם משחקי הגנה מאוד טובים ועם 3 שערי ליגה ב-25 הופעות.

במחינת הקריירה הבינלאומית, הוא כעת משחק בנבחרת עד 21 של צרפת ועדיין לא קיבל זימון בכורה לסגל הנבחרת הבוגרת בה משחק השחקן אליו אופמקאנו מושווה והוא סמואל אומטיטי בלמה של ברצלונה, יש סיבה למה בארסה רואה בו כיורשו של אומטיטי או כאומטיטי הבא מהסיבה שבין שניהם יש הרבה דמיון. שניהם שחקנים מאוד חזקה פיזית, משחקים באותו עמדה וגם מאוד מהירים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אחרי שמספר מועדונים גדולים גיששו אחריו בעונה שעברה, אופמקאנו צריך העונה לעלות עוד רמה ולהוכיח שהוא יכול לשחק במרכז הגנה של הגדולות באירופה כמו במשחק הליגה האחרון מול שאלקה בו הציג משחק פשוט מצוין במרכז ההגנה ואולי בארסה עוד תרכוש אותו בעתיד.

במחזור הקרוב, אופאמקאנו ולייפציג יפגשו את הרטה ברלין כשני הקבוצות שדבוקות אחת לשנייה עם אותו מספר נקודות (16) אך מיקומים שונים (לייפציג חמישית והרטה שישית) וגם ברמה די דומות. לייפציג תגיע למשחק עם הפסד בודד בליגה וגם הוא במחזור הפתיחה אבל עם איבודי נקודות שהיא הייתה יכולה למנוע כמו מול דיסלדורף ואוגסבורג. היא תחסר את חלוצה הבכיר טימו וורנר אחרי שהורחק במשחק ליגה האחרון מול שאלקה. ההתקפה של לייפציג מראה העונה יותר נוכחות (וורנר כבר לא השליט הבודד) עם יכולת נהדר של פולסן הדני שממשיך את היכולת הנהדרת שהציג במונדיאל ואוגוסטין הצרפתי הצעיר שכבש כבר 3 שערים ב-7 הופעות העונה בליגה. בצד השני תחכה לה הרטה שסחטה מדורטמונד נקודה יקרה, תרצה להמשיך את המגמה הזאת ולטפס בפסגה עוד שלב אחרי שניצחה העונה בביתה כבר שתי קבוצות מהטופ של הטבלה (באיירן מינכן ומינשנגלדבאך).

הימור המאסטרו: זה באמת משחק שקשה לצפות את התוצאה, אבל תחושת הבטן אומרת לייפציג.

בעיקרון, המחזור ה-10 בבונדסליגה בגרמניה ייחל כבר ביום שישי בשעה 21.30 במשחק בו תארח שטוטגרט את פרנקפורט ויכלול בו מספר משחקים שיהיה שווה לשים לב אליהם.

משחקים מרכזיים נוספים:

באייר לברקוזן נגד הופנהיים: לברקוזן שהתחילה את העונה בצורה נוראית ואט אט עלתה על דרך המלך, התפוצצה  בזכות יכולת אדירה של ההתקפה במחזור האחרון במשחק החוץ מול ורדר ברמן בו ניצחה בתוצאה 6:2! אכן כן אותה ורדר שממוקמת במקום ה-4 בליגה. מהצד השני תגיע הופנהיים אחרי עליות וירידות מתחילת העונה וגם היא אחרי שהתפוצצה על שטוטגרט במחזור האחרון בתוצאה 4:0, כמו במקרה של דורטמונד שזכתה בכישרון אנגלי כגון סנצ'ו, המזל טפח גם על הופנהיים עם כישרון אנגלי אחר, ריס נלסון שמשחק באגף וכבש מתחילת העונה 4 שערים ב-5 הופעות בליגה. בקיצור, נקבל משחק מאוד התקפי מצד שני הקבוצות הללו שעמוסות כישרון וותק בהתקפה.

הימור המאסטרו: תיקו.

וולפסבורג נגד דורטמונד: וולפסבורג שבשתי העונות האחרונות צלעה בליגה במאבקי תחתית והישרדות, התחילה את העונה הזאת בצורה סבירה שבנתיים מספיקה לה במיקום באמצע הטבלה וגם רואים בה שינויי, ברוקס הבלם האמריקאית מנהיג את מרכז ההגנה, ארנולד לקח אחריות על הקישור וקאסטילס השוער הבלגי מייצב בשער ופתאום היא הפכה לקבוצה שלא קל להתמודד מולה. מהצד השני תגיע דורטמונד שעם פתיחת עונה מושלמת, קיבלה שער שיוויון במחזור האחרון בדקה האחרונה מרגליו של סלומון קאלו שכבש מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה רשלנית של זגאדו הצעיר ברחבה. לדורטמונד מחכה רצף משחקים קשה, וולפסבורג בשבת, משחק חוץ מול אתלטיקו במסגרת ליגת האלופות ולקינוח קלאסיקר מול באיירן בשבת הבאה.

יחזרו למסלול הניצחונות? (foxsportsasia.com)

הימור המאסטרו: למרות הקושי, דורטמונד מנצחת.

שאלקה 04 נגד האנובר 96: שני הקבוצות הללו שמדשדשות בתחתית הטבלה (שאלקה במקום ה-15 והאנובר ב-16) ייפגשו באצטדיונה של שאלקה למשחק מאוד צמוד. שאלקה שמציגה יכולת התקפה מאוד גרועה (כבשה 5 שערים בלבד מתחילת העונה בליגה) תנסה לנצח על מנת שתוכל לברוח מהתחתית ועל הדרך לצבור נקודות חשובות. מהצד השני תגיע האנובר שהיכולת ההתקפית שלה עוד טובה אבל הקבוצתית די חלשה, אחרי שהיא סוחטת נקודות מקבוצות יותר טובות ממנה (תיקו מול דורטמונד, ורדר ברמן ולברקוזן) ומאבדת נקודות מול קבוצות שברמת הבסיס יותר חלשות ממנה (הפסד לנירנברג).

הימור המאסטרו: למרות היכולת, שאלקה בקלות.

משחקים נוספים:

שטוטגרט נגד פרנקפורט                                                                                                                                              באיירן מינכן נגד פרייבורג                                                                                                                                            אוגסבורג נגד נירנברג                                                                                                                                                מינשנגלדבאך נגד דיסלדורף                                                                                                                                        מיינץ נגד ורדר ברמן

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort