ימים יגידו

בתחילת העונה שעברה בליגה הגרמנית (2017/18) , דורטמונד פתחה את העונה בצורה נהדרת והייתה בפסגת הטבלה עם מאמנה החדש על הקווים פטר בוס, כאשר היא עוברת גם את יריבתה הגדולה באיירן מינכן אחרי שהשיגה מ-8 המחזורים הראשונים 19 נקודות מ-6 ניצחונות, תיקו והפסד. אותו הפסד שהיה במחזור ה-8 נגמר בתוצאה 3:2 לזכותה של לייפציג ומשם דורטמונד עברה תקופה נוראית של שבעה משחקי ליגה בהם השיגה 3 נקודות בלבד! 3 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים שהובילו לאיבוד המקום בפסגה ועל הדרך לפיטוריו של בוס. דורטמונד מינתה את פיטר שטוגר למאמנה הזמני שבסוף נמשך עד לסיום העונה. בתאריך ה-22.5.18 מינתה דורטומנד את לוסיאן פאברה הצרפתי הוותיק למאמנה החדש, פאברה הגיע אחרי שאימן בהצלחה מרובה את ניס הצרפתית. דורטמונד שאיבדה בינואר האחרון את חלוצה האדיר פייר האמריק אובמיאנג שנמכר לארסנל תמורת 56 מיליון ליש"ט ובקיץ את בלמה היווני סוקרטיס שעשה גם הוא את דרכו לארסנל כשהם מצטרפים לדמבלה שנמכר בקיץ שעבר לברצלונה תמורת 148 מיליון אירו (סכום זה כולל בפנים בונוסים שבארסה תשלם) ובכך קופת המועדון התעשרה. בקיץ שעבר החתימו במועדון את מנואל אקנג'י השוויצרי בלמה של באזל כשחקן שיהיה הפנים של המועדון בהווה ובעתיד ובקיץ הנוכחי המשיכו את מסע הרכש עם רכישתו של בלם נוסף והוא אבדו דיאלו, צרפתי בן 22 שהגיע ממיינץ הגרמנית תמורת 25 מיליון ליש"ט וכמו עם אקנג'י גם פה בונים על זה שהוא יהיה הפנים של המועדון בהווה ובעתיד. עוד שחקן שהצטרף להגנה הוא אשרף חכימי המרוקני הצעיר שיכול לשחק גם כמגן שמאלי וגם כימני, המגן הגיע מריאל מדריד בהשאלה לשנתיים. בקישור היא התחזקה מאוד עם הבאתם של אקסל וויטסל הבלגי הבינלאומי מטיאנג'ין תמורת 18 מיליון ליש"ט ותומאס דילייני שהגיע מורדר ברמן באותו סכום שביחד עם ג'וליאן וויגל הצעיר הם יוצרים קישור אחורי מאוד חזק. בהתקפה היא הביאה את פאקו אלקאסר שחימם במשך שנתיים את הספסל בקאמפ נואו בהשאלה לעונה תמורת 2 מיליון אירו ועם שחקנים כמו רויס וגצה הוותיקים וגיידון סאנצ'ו האנגלי הצעיר עם הפוטנציאל הענק שבנתיים מלהטט.

את העונה הזאת בדומה לקודמתה פתחה דורטמונד בצורה אדירה כאשר השיגה בתום 8 המחזורים הראשונים 20 נקודות, 6 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו וניצבת בפסגה עם פער של 4 נקודות מעל יריבתה השנואה באיירן מינכן. הרבה אנשים בעולם מכתירים כבר את דורטמונד לאלופה אבל זה לא נכון מהסיבה שיש עוד 26 מחזורים לפנינו בליגה הגרמנית, אבל ראינו בעונה שעברה מה משבר יכול לגרום. באיירן שהתחילה את העונה שעברה בדומה לעונה הזאת בסוף זכתה באליפות אחרי שהיינקס הותיק חזר לסיבוב נוסף על חשבונו של אנצ'לוטי שפוטר. בסיום העונה היינקס פרש ובמקומו מונה קובאץ' הקרואטי שהגיע מפרנקפורט אחרי שאימן אותה בהצלחה וקיבל את הג'וב הנחשק. אז בקשר לאלופה, "מחזורים יעידו".

אז המחזור התשיעי בפתח ולא נשאיר אותכם במתח. במחזור הקרוב נקבל כמה משחקים טובים, כאשר באיירן תרצה להמשיך במומנטום הקטן שלה, דורטמונד שתנסה להמשיך לדרוס וקבוצות כמו שאלקה שינסו לברוח מהתחתית.

משחקים מרכזיים

"דרבי בשחור לבן"- פרייבורג נגד מינשנגלדבאך:  שני הקבוצות הללו ייפגשו בשישי הקרוב בשעה 21.30 במשחק הפתיחה של המחזור באצטדיונה של פרייבוג למשחק מאוד טוב. פרייבורג תגיע למשחק אחרי שפתחה את העונה בצורה בינונית. נכון שהפסידה 3 פעמים אבל היא השיגה 2 ניצחונות מרשימים (על וולפסבורג ושאלקה). בחוד ההתקפה יש לה את נילס פטרסן הגרמני בן ה-29 שסיים את העונה שעברה כסגן מלך השערים בבונדסליגה ואת העונה הוא פתח די בצליעה עם שער בודד ב-6 הופעות. מהצד השני תגיע מינשנגלדבאך שבדומה לדורטמונד גם עם פתיחת עונה אדירה כאשר היא השיגה 17 נקודות ב-8 המחזורים הראשונים עם יכולת נהדרת בהתקפה, 19 גולים ב-8 משחקי ליגה ממוצע של 2.37 שערים למשחק. בהתקפה הנהדרת שלה משחקים החלוץ הצרפתי אלסאן פלאה שהגיע מניס תמורת 25 מיליון אירו, יונאס הופמן הגרמני ותורגאן הזאר (אח של) שמלהטט בגרמניה, תוסיפו לזה גם ניצחון מוחץ וענקי בתוצאה 3:0 על באיירן מינכן באליאנץ ארנה מגרשם של הבווארים.                                                     הימור המאסטרו: ניצחון קל למינשנגלדבאך.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מיינץ נגד באיירן מינכן: מיינץ שפתחה את העונה טוב עם 7 נקודות ב-3 המחזורים הראשונים הבינה בהמשך שהסגל שלה מאוד חלש אחרי שבקיץ מכרה כמעט את כל שחקניה הבכירים והשאירה לפחות את חלוצה הניגרי אנתוני יוג'ה שעד כה מרשים אבל לא זוכה ליותר מדי הקרדיט מאמן למרות שהוא אחראי על מחצית הגולים של מיינץ העונה (מיינץ הבקיע 4 הוא כבש 2 מהם) שעד עכשיו פתח פעם אחת בהרכב ועלה 5 פעמים מהספסל. בקישור מיינץ הביאה את פייר מאלונג הקשר הקמרוני הצעיר שהגיע מאתלטיקו מדריד. באיירן תגיע למשחק עם מומנטום קטן אחרי שתי ניצחונות בשני המשחקים האחרונים שלה, מול וולפסבורג בליגה ואא"ק אתונה באלופות נכון שהם לא היו בתוצאות ממש גבוהות כמו שמצופה מבאיירן לעשות מול קבוצות כאלה אבל לפחות הם הרוויחו טיפה ביטחון וקובאץ' הרוויח עוד שבוע לפחות כמאמן באיירן, באיירן תחסר במשחק את רובן שמשחק נהדר מפתיחת העונה עקב הרחקה במחזור האחרון.                                                                                                                                 הימור המאסטרו: ממשיכים, באיירן מנצחת.

דורטמונד נגד הרטה ברלין: דורטמונד שדיברנו עליה מספיק בהתחלה תארח את הקבוצה מבירת גרמניה למשחק מאוד קצבי של שתי הקבוצות. דורטמונד רוצה להמשיך את תחילת העונה הנהדרת שלה בליגה ובכללי אחרי שביום רביעי האחרון השיגה ניצחון ענק במסגרת ליגת האלופות, 4:0 על אתלטיקו מדריד! שממשיך גם את הפתיחה הנהדרת באלופות עם 3 ניצחונות ב-3 המחזורים שהתקיימו. ב-11 משחקיה הרשמיים האחרונים (8 בליגה ו-3 באלופות) דורטמונד הבקיעה 35 שערים, ממוצע של 3.2 שערים למשחק, בנוסף לזה מלהטטים אצלה 3 שחקנים שלא עברו את גיל ה-20, סאנצ'ו האנגלי בן ה-18 שמבשל בלי הפסקה בבונדסליגה, פוליסיץ' האמריקאי שמלהטט בדומה לסאנצ'ו וג'ייקוב לרסן הדני בן ה-20 שחזרה מהשאלה בשטוטגרט. מהצד השני תגיע הקבוצה מבירת גרמניה שמציגה יכולה טובה מתחילת העונה והדובדבן שבקצפת הוא הניצחון הביתי 2:0 על באיירן מינכן. בהרטה אפשר למצוא את סלומון קאלו הוותיק שעשה חיל בצ'לסי ואת איביסביץ' החלוץ הבוסני הוותיק שעדיין נותן תפוקה נהדרת וגם שחקנים צעירים אונדריי דודה הקשר  הסלובקי בן ה-23 שהבקיע מתחילת העונה 6 שערי ליגה ואני לא התפלא אם בינואר או בחלון העברות בקיץ נראה אותו חותם בקבוצה אחרת, עוד שחקן שתופס את העין הוא ג'באירו דילרוסון ההולנדי בן ה-20 שמתפקד כחלוץ שמאלי.  הימור המאסטרו: דורטמונד סוף פסוק.                                                                                                                               

לייפציג נגד שאלקה 04שני הקבוצות הללו יפגשו ביום ראשון בשעה 16.30 ברד בול ארנה למשחק מאוד חשוב ל-2 הקבוצות, אחת רוצה שהפסגה לא תיברח לה והשניה לא רוצה להישאר בתחתית הטבלה. לייפציג שמנסה מתחילת העונה לשמור על היציבות גם בליגה וגם בליגה האירופית ניצבת במקום ה-5 בליגה עם 15 נקודות, עם ניצחונות טובים ואיבודי נקודות שלא צריכים להיות גם בליגה וגם באירופית. שאלקה שמתחילת העונה מציגה יכולת רע  בליגה כאשר השיגה 6 נקדות בלבד מתחילת העונה וכעת מוצבת במקום ה-16 בליגה ובאלופות היא עוד איכשהו משיגה נקודות וזה גם בקושי רב. כולם ציפו ממנה ליותר השנה אחרי העונה הקודמת בה הציגה יכולת נפלאה עם רכישות נוספות כמו הקשרים סואט סרדאר ואומר מסקראל והמגן השמאלי מנדיל המרוקני.                  הימור המאסטרו: תיקו.

יתר המשחקים

דיסלדורף נגד וולפסבורג                                                                                                                                              האנובר 96 נגד אוגסבורג                                                                                                                                              הופנהיים נגד שטוטגרט                                                                                                                                                נירנברג נגד פרנקפורט                                                                                                                                              ורדר ברמן נגד באייר לברקוזן

החגיגה תימשך? נראה שכן.(foxsportsasia.com)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort