2:0 קליל ליובנטוס על אודינזה

במסגרת המחזור ה-8 של הסרייה א' אירחה הערב אודינזה את יובנטוס בדאצ'יה סטדיום. יובה עם הפתיחה הטובה ביותר שלה בשנים האחרונות עם 7 נצחונות מ-7 משחקי ליגה תרצה לשמור על השלמות שלה גם הערב נגד יריבה שפתחה די רע את העונה עם 8 נק' בלבד ובמקום ה-15 בליגה ורצף של שני הפסדי ליגה נראה שאודינזה היא יריבה נוחה מאוד ליובה וגם המאזן בין הקבוצות ב-5 המפגשים האחרונים לא שינה הרבה את תמונת המצב שכן יובה עם 4 ניצחונות ותיקו אחד בלבד.

ה-11 של אודינזה: סקופט; לארסן, אקונג, נויטינק, סמיר; ברמי (פוסטו 62'); בראק (טאודרצ'יק 75'), פופנה, מנדראגורה, דה פול; לסאניה (ויזו 86')

ה-11 של אודינזה(הטוויטר הרשמי של אודינזה)

ה-11 של יובנטוס: שצ'סני; קנסלו, בונוצ'י, קייליני, אלכס סנדרו; בנטנקור, פיאניץ' (ברצאלי 89'), מאטויידי (צ'אן 46'); דיבאלה (ברנרדסקי 66'), מנדזוקיץ', רונאלדו

ה-11 של יובנטוס(הטוויטר הרשמי של יובנטוס)

בדקה ה-7': ניסיון ראשון של רונאלדו מקצה הרחבה למצוא את הרשת אך הבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה של אודינזה ויצא לקרן

בדקה ה-9': הכנסת כדור טובה של קנסלו לרחבה מצאה את מטויידי אך האחרון נבלם על ידי נויטינק שלושה מטרים מהשער, יובה כולה בחצי של אודינזה לחצה ושלטה במשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-17': הרמה של קנסלו מהחצי אל עבר הרחבה לראש של רונאלדו שפגש רע את הכדור ונגח רחוק מעל המסגרת

בדקה ה-19': כדור חוזר נחת אצל פיאניץ' ששיחרר פצצה מכ-20 מטרים אך הכדור שלו חלף סנטימטרים בודדים מהחיבורים

בדקה ה-22': תרגיל קרן של יובה, הרמה של פיאניץ' לחלק החיצוני של הרחבה שם רונאלדו המשיך עם נגיחה לכיוון רחבת ה-5 שם חיכה מטויידי כדי לדחוק את הכדור אך נבלם ברגע האחרון.

יובה יותר מדי חיפשה את הכדורי גובה לרחבה ופחות ריווח של המגרש או יכולת אישית של שחקני ההתקפה מה שהקל על הגנת אודינזה שעל אף משחק הראש המעולה של מנדזוקיץ' ורונאלדו ההגבהות לרחבה איפשרו להגנת אודינזה לצופף ולהיות סטטיים כשבעצם מה שיובה הייתה צריכה לעשות זה לתקוף את הגנת אודינזה על מהירות ולאלץ אותם לרווח את ההגנה על מנת להגן על האגפים.

המון הגבהות לרחבה של קנסלו(הטוויטר הרשמי של יובנטוס)

בדקה ה-33': הגבהה מוצלחת של קנסלו בהתקפה מתפרצת של יובה מצאה את הראש של בנטנקור וזה ה-1:0 של יובה, התקפה מהירה וקטלנית של יובה.

בדקה ה-36': וואו החמצת ענק של מנדזוקיץ' לאחר הכנסת כדור אדירה של קנסלו לרחבה הותיר את מנדזוקיץ' חופשי לגמרי 2 מטרים מהשער אך סקופט הדף את הבעיטה שלו לקרן, כל השער היה חשוף למנדזוקיץ' שפספס הזדמנות פז לכבוש

בדקה ה-37': זה היה חייב להגיע, הורדת כדור של מנדזוקיץ' אל עבר רונאלדו שהפציץ בנגיעה אחת ברגל שמאל את הפינה הימנית של השער וזה 2:0 יובה, שער רביעי של רונאלדו העונה.

בדקה ה-43': כדור קרן מעניין של פיאניץ' מצא את העקב של מנדזוקיץ' אך הפעם סקופט קלט את הכדור

בדקה ה-44': ניסיון מסוכן מאוד של באראק מכ-20 מטרים כבר היה נראה שהכדור בדרך לרשת אך פספס את המסגרת במילמטרים בודדים, איזו הזדמנות של אודינזה לחזור למשחק

תוצאת מחצית: 2:0 יובנטוס. אומנם לא מחצית מבריקה של יובה אך פערי הכוחות ברורים והנתונים מדברים בעד עצמם, על אף שיובנטוס לא שטפה את המגרש בכדורגל סוחף היא שלטה טוטאלית בכדור וטיילה לא הפסקה ברבע של אודינזה ועל כן התוצאה.

(דף הפייסבוק הרשמי של אודינזה)

בדקה ה-50': הזדמנות ענק לאודינזה מכדור חופשי של דה פאול הכדור טייל ברחבה והגיע ללאזנייה מנגיחה של סאמיר אך אלכס סנדרו הרחיק את הכדור ללא קושי כיוון שהבעיטה של לאזניה הייתה חלש מדי.

חצי שני טוב יותר של אודינזה מהחצי הראשון, שיפור משמעותי כשמנגד יובה הורידה רגל מהגז וזה ניכר בחוסר לחץ שהיה בחצי הראשון ולא קיים כלל בפתיחת החצי השני מה שאיפשר לאודינזה לאיים על השער של שצ'סני.

יובה בדקה ה-58' חזרה ללחוץ ולהשתלט על המשחק וגרמה לאודינזה לאבד המון כדורים במרכז השדה בדיוק כמו בחצי הראשון.

(הטוויטר הרשמי של יובנטוס)

בדקה ה-67': ניסיון של רונאלדו מתוך הרחבה לאחר התברברות שלו החליט לבעט אך חלש מדי למרכז וסקופט לא התקשה להדוף.

בדקה ה-70': רונאלדו השאיר כדור טוב לברנרדסקי שבעט טוב חזק לפינה אך סקופט באינסטינקט גדול הדף את הכדור.

בדקה ה-72': הכנסת כדור גדולה של ברנרדסקי אל עבר מנדזוקיץ' שבנגיעה ניסה לשלוח את הכדור לפינה אך הכדור הסתובב לו יותר מדי ויצא החוצה, יופי של התקפה של יובה סוף סוף רואים מה שנקרא "טוטאל פוטבול"

בדקה ה-73': בעיטה אדירה של  מכ-25 מטרים אך שצ'סני היה מוכן והדף את הכדור, אודינזה עוד לא הרימה דגל לבן.

בדקה ה-74': עוד התקפה לתפארת של יובה הפעם דאבל פס גדול של רונאלדו ופיאניץ' והבוסני המשיך את זה למנדזוקיץ' שהעביר רוחב לרונאלדו שבעט טוב אך למיקום שבו סקופט היה ואינסטינקט מעולה עם הרגל של סקופט הרחיקה את הסכנה.

יובה טייחה את השער של אודינזה ללא הפסקה, ניתן היה לראות את הרעב בעיניים של יובה לכבוש עוד ולהרוג את המשחק.

בדקה ה-85': הנעת כדור מעולה של יובה וכדור עומק לקנסלו שמצעד בתוך הרחבה הפציץ את המשקוף של אודינזה, זה היה כל כך קרוב לשלישי של יובה.

תוצאת סיום: 2:0 ליובנטוס במשחק באמת בהילוך שני שלה בלי יותר מדי מאמץ בשני צידי המגרש שכן בהתקפה היה לה נורא קל להגיע למצבים ובהגנה היא בקושי נאלצה להתמודד עם מצבים מסוכנים, אודינזה צריכה לעשות חושבים בעיקר על היכולת פחות על התוצאה.

תוצאות נוספות*

קליארי (פדרו 22', פאבולטי 68')-בולוניה 0:2

אמפולי – רומא (אנזונזי 35, דז'קו 85) 2:0

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort