"הגענו למצבים הבקעה של 100% ולא כבשנו אותם" לסכום בהפועל חיפה מהתיקו 1 מול מכבי פתח תקווהפתח תקווה

מחזור 5 של ליגת ג'פניקה יצא לדרך עם המשחק הראשון הערב בין מכבי פתח תקווה לבין הפועל חיפה. מכבי פתח תקווה פתחה טוב את העונה והיא הייתה במקום ה-3 טרם המשחק עם 8 נק' מושלמת ללא אף הפסד, שתי נצחונות ושתי תוצאות תיקו לעומת זאת הפועל חיפה פתחה את העונה בצורה טיפה מגמגמת יותר והיא במקום ה-8 טרם המשחק דווקא לאחר המשחק הבכורה של העונה בו הביסה את מכבי נתניה 5:0 החלה הדרדרות שכללה שני הפסדים ותיקו ולמעשה מאז מחזור הפתיחה לא ניצחה. המאזן בין שתי הקבוצות ב-5 המפגשים האחרונים עומד על 3 ניצחונות לזכות הפועל חיפה ו2 ניצחונות לזכות מכבי פ"ת משמע בכל 5 המשחקים האחרונים המפגש בין השתיים הסתיים בהכרעה לאחת הקבוצות.

ה-11 של מכבי פ"ת: צחי גיגי; עודד אלקיים, עומר דנינו, תומאס סיבוק, גל שיש; רומאריו פירס, מוחמד סרסור (דידייה ברוסו 43'), גידי קניוק; לידור כהן, יוסי בניון (מנור סולומון 69'); תאי בריבו (חביב חביבו 46')

ה-11 של מכבי פתח תקווה(העמוד הרשמי של מכבי פתח תקווה)

ה-11 של הפועל חיפה: ארניסטאס שטקוס; דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו (גיא חדידה 85'), שון גולדברג; גל אראל, ריסטו מיטרבסקי; גילי ורמוט (בן אז'ובל 79'), ראדו גינסארי, נס זמיר (מקסים פלקושצ'נקו 76'); פאפאזוגלו

ה-11 של הפועל חיפה(העמוד הרשמי של הפועל חיפה)

בדקה ה-4': מהלך מעולה של גילי ורמוט על קו ימין והגבהה טובה לרחבה מצאה את גל אראל שבעט מעל המסגרת

בדקה ה-13': ניסיון של מוחמד סרסור מכ-20 מטרים להפתיע את שטקוס אך הבעיטה שלו הייתה מחוץ למסגרת

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי פתח תקווה שלטה יותר בכדור אך נראה כאילו זה התאים להפועל חיפה שהעדיפה לצאת להתקפות מתפרצות ומהירות אך לצערה הן לא היו מהירות מספיק בשביל לעלות על לוח התוצאות.

המשחק של שתי הקבוצות היה איטי מאוד וגם מעט מאוד תנועה של השחקנים ללא כדור מה שעשה את העבודה של ההגנות לקלה הרבה יותר, אם מישהי מהקבוצות רוצה לכבוש היא חייבת לנוע יותר ולשחק מהר יותר.

בדקה ה-20': ניסיון מעניין של הפועל חיפה לאחר הכנסת כדור של דור מלול לרחבה הכדור שלו מצא את הרגל של פאפאזוגלו אך האחרון הצליח רק להכניס את הרגל לכדור מזווית קשה ולא מצא את המסגרת.

בדקה ה-31': ניסיון של נס זמיר מכ-18 מטרים למצוא את המסגרת אך הכדור שלו חלף סנטימטרים בודדים מהקורה הימנית.

בדקה ה-33': ההזדמנות הטובה במשחק לאחר חילוץ כדור של נס זמיר ויוסי בניון ניסה למצוא בכדור רוחב את פאפאזוגלו אך המסירה שלו נבלמה על ידי סיבוק ויצאה לקרן.

בדקה ה-34': לאחר כדור קרן כושל הכדור חזר לגילי ורמוט שבהטעיה והגבהה לרחבה הכדור שלו טייל וטעות קשה של צחי גיגי איפשרה לניסו קפילוטו לנגוח מקרוב לתוך הרשת את ה1:0 של הפועל חיפה.

בדקה ה44': התקפה של מכבי פתח תקווה מזה הרבה זמן שלא, עודד אלקיים הגביה לרחבה ומצא את הראש של תאי בריבו שנגח מעל המסגרת

תוצאת מחצית: 1:0 להפועל חיפה במשחק איטי וחלש של שתי הקבוצות אך שגיאה קשה של צחי גיגי עלתה למכבי פ"ת בשער

בדקה ה-47': ניסיון בעיטה של דידייה ברוסו מתוך הרחבה לא היה בכיוון של המסגרת, אלישע לוי הוציא את מוחמד סרסור ואת תאי בריבו בשלב מוקדם של המשחק והחליף אותם בדידייה ברוסו וחביב חביבו.

בדקה ה-50': ניסיון של גל אראל מכ-25 מטרים לסובב את הכדור לפינה הימנית אך צחי גיגי הדף ולאחר מכן הגבהה נוספת לכיוון הרחבה מצאה את הראש של פאפאזוגלו שנגח טוב אך גם את זה גיגי הדף.

בדקה ה-52': כדור קרן מצא את הראש של גל אראל שנגח מעל המסגרת, הזדמנות מעולה אך גל אראל הופתע שהכדור הגיע אליו

בדקה ה-53': התקפה טובה של מכבי פ"ת עם גידי קניוק שבעט מעולה לצד ימין של השער אך שטקוס בזינוק גדול מנע מהכדור להינעץ ברשת, הצלה גדולה של שטקוס.

בדקה ה-58': תרגיל מבעיטה חופשית של הפועל חיפה איפשר לגבריאל תאמאש לבעוט שבעט חזק ושטוח וכמעט שגיגי שמט את הכדור אך לבסוף תפס אותו.

בדקה ה-60': וואו הגבהה גדולה של גל שיש מצאה את יוסי בניון שמהאוויר בוולה הפציץ את הפינה הקרובה של שטקוס והשווה את התוצאה, 1:1

בדקה ה-63': הזדמנות גדולה להפועל חיפה וגל אראל שקיבל כדור חופשי ברחבה וניסה לסדר לעצמו זווית טובה יותר אך בעט על שחקן הגנה של מכבי פ"ת ממצב קורץ.

בדקה ה-65': נס זמיר טייל ברחבה אך התמזמז יותר מדי עם הכדור ולבסוף שיחרר מאין מסירה בלית ברירה שמצאה את פאפאזוגלו שניסה לדחוק את הכדור לפינה הקרובה אך צחי גיגי היה מוכן, חולמנות בהגנת פ"ת.

בדקה ה-66': גל אראל שוב היה חופשי לגמרי ברחבה אך גלישה גדולה של גל שיש לכדור הצילה שער בטוח ומיד לאחר מכן התקפה נוספת של הפועל חיפה הפעם הגבהה לרחבה של דור מלול מצאה את הראש של פאפאזוגלו שנגח מעולה אך צחי גיגי בהדיפה גדולה מנע מהכדור להכנס לרשת.

בדקה ה-75': הגבהה של גל שיש מצאה את גידי קניוק עם הגב לשער שניסה מספרת אקרובטית אך הכדור לא התלבש לא טוב על הרגל והבעיטה לא מצאה את המסגרת

לקראת הדקה ה-90 מכבי פ"ת החלה להאץ את קצב המשחק שלה ולהעיז יותר כשמנגד הפועל חיפה הסתגרה יותר ויצאה להתקפות שלה לאט מדי בשביל להפתיע את הגנה פ"ת

תוצאת סיום: 1:1 לאחר 5 מפגשים בהם אחת הקבוצות ניצחה שתיהן נפרדו עם נקודה אחת שמשקפת את מהלך המשחק שהיה אנמי ורדום של שתיהן למעט מהלכים בודדים שהניבו שערים, גל אראל במשחק רע מאוד התקפית החמיץ מצבי הבקעה מעולים וחילופים מעט תמוהים של אלישע לוי ובעיקר הרכב פחות יצירתי מבדרך כלל התבטאו על הדשא במשחק נטול מצבים כמעט של מכבי פ"ת.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort