גמר גביע המדינה: הפועל חיפה ניצחה את בית"ר ירושלים בהארכה לזכתה בתואר

אחד מרגעי השיא של העונה הנוכחית בכדורגל הישראלי הגיע הערב כאשר בית"ר ירושלים והפועל חיפה נפגשו בגמר הגביע. עבור אחת מהן הערב הזה הסתיים מתוק ועם תואר, משהו שלא ממש ראו בצמד המועדונים הגדול הזה בשנים האחרונות.

חיפה פתחה עם ארנסטאס שטקוס בין הקורות, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו ושמואל שיימן בהגנה, גל אראל, ראדו גינסארי, מקס פלקושצ'נקו וגילי ורמוט בקישור כשבחוד נמצאים אלון תורג'מן ועדן בן בסט הקפטן.

בית"ר עלו עם בוריס קליימן, אנטואן קונט, טל כחילה, שון גולדברג, מיקי סרושטיין, אריק סאבו, אופיר קריאף, קלאודמיר פריירה, חן עזרא, אנתוני וארן והקפטן איתי שכטר.

מחצית ראשונה:

אחרי 14 דקות של משחק ראינו את המצב הראשון כאשר חן עזרא קיבל כדור בפינה השמאלית של הרחבה ובעט לא רע, אבל שטקוס היה במקום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-18 גם ה אדומים התעוררו ובעיטה של פלקושצ'נקו הלכה סמוך לקורה של קליימן.

בדקה ה-24 בית"ר קיבלה כדור חופשי 19 מטר מהשער אחרי הכשלה על שכטר, קלאודמיר ניגש לבעוט אבל החומה הדפה לקרן. את הכדור הרים חן עזרא, אבל ההגנה האדומה הרחיקה את הנגיחה של סרושטיין. אופיר קריאף ניסה מהתקפת ההמשך אב לשטקוס הדף לקרן נוספת. עזרא הרים שוב אבל בית"ר לא הצליחה לייצר מצב מסוכן, האדומים יוצאים מזה ללא נזק נכון לעכשיו.

בדקהה -28 חיפה יצאה להתקפה, בסיומה פלקושצ'נקו שלח טיל לחיבורים של קליימן, 1:0 ענק לאדומים.

וואו מה קורה פה בטדי?! רק 72 שניות אחרי הגול האדום קיבלנו את התשובה הצהובה! כדור מדוד שעלה לרחבה ננגח בצורה מושלמת על ידי אנתוני וארן לרשת, 1:1.

בדקה ה-35 כדור ארוך של קליימן מצא את ההגנה האדומה לא מ וכנה כששכטר פרץ, אראל הכשיל אותו ועוד כדור חופשי נשרק לטובת בית"ר. קלאודמיר הרים, כחילה נגח אבל לא מספיק טוב.

בדקה ה-37 בית"ר ניסתה שובב בבעיטה מרחוק אבל שטקוס שוב בלם את קריאף.

בדקה ה-40 שכטר הוריד כדור לחן עזרא ששוב ניסה לחפש את הפינה הרחוקה מכיוון התנועה שלו, הפעם זה בכלל לא הגיע לשטקוס אלא יצא החוצה.

המחצית הראשונה הסתיימה עם המון אקשן שהבטיח ציפייה למחצית שניה מרתקת.

מחצית שניה:

אחרי דקות ראשונות מנומנמות ראינו את המשחק מתחמם מעט בדקה ה-58 כאשר קריאף קוצץ על ידי גינסארי.

בדקה ה-60 ראינו את שטקוס במיטבו! קרן בית"רית עלתה לרחבה וננגחה בעוצמה רק כדי לראות את השוער הליטאי מספק הצלה חתולית לא מהעולם הזה, אנחנו עדיין בשוויון.

בדקה ה-62 איתי שכטר לא הצליח להתאושש מהמכה שספג בקרן הקודמת והוחלף על ידי יאקוב סילבסטר.

בית"ר המשיכה להפעיל לחץ כבד על שערו של שטקוס אבל בעיטות של עזרא, קריאף וקלאודמיר נהדפו לקרנות או שהלכו מעל השער. הירושלמים קרובים יותר לשני, אבל לא מדוייקים.

בדקה ה-80 נשרק כדור חופשי נוסף לבית"ר. קלאודמיר ניגש כהרגלו, אבל סרושטיין נגח קצת מעל השער.

בדקה ה-85 בן בסט פרץ טוב לרחבה וכבר הצליח לבעוט בין הרגליים של כחילה אבל זה היה חלש מדי וקליימן לקח בלי בעיות.

נכנסנו לתוספת זמן של 2 דקות וכנראה שהמשחק הזה נועד להגיע להארכה.

הארכה:

אחרי 10 שניות של הארכה ראינו את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק, אנטואן קונט הוא זה שקיבל אותו אחרי עבירה מאוחרת על בן בסט. הכדור החופשי הניב מצב מסוכן אבל ההגנה הירושלמית הסתדרה עם האיום.

בדקה ה-94 ראינו רגע מעורר מחלוקת. סילבסטר פרץ לרחבה, השכיב שחקן הגנה והמשיך את הריצה שלו אך נפל, השריקה לכדור עונשין לא הגיעה אבל לא ברור אם זו ההחלטה המוצדקת. גם החיפאים התעוררו ואיום של תורג'מן על השער הורחק לקרן.

בדקה ה -97 בית"ר ערכה חילוף שני, קריאף יצא ומי שעלה הוא דוד קלטינס. סרט הקפטן המשיך לטייל וכעת נמצא אצל טל כחילה.

בדקה ה-100 ראינו עוד רגע של מחלוקת, עדן בן בסט פרץ לרחבה, ספק נתפס על ידי קלאודמיר ונפל, גם כאן הגיעה התעלמות לטענה לעבירה.

בדקה ה-102 האדומים קיבלו כדור חופשי, תמאש ירא נפלא אבל זה רק שרק ליד הקורה.

בדקה ה-103 חילוף ראשון אצל האדומים, ריסטו מיטרבסקי עלה במקומו של גל אראל.

רגע לפני שאנחנו מגיעים לאמצע ההארכה, שיימן קיבל כדור מחוץ לרחבה והתקדם ממש לקו ה-16, המגן השמאלי שיחרר פצצה לחיבור של קליימן, 2:1 אדיר לאדומים בעוד גול לפנתאון!

בית"ר עשתה חילוף שלישי, עידן ורד עלה במקומו של אנתוני וארן. רבע שעה אחרונה ואם זה נשאר ככה, האדומים יחגגו בטדי עם הגביע.

בדקה ה-113 ראינו חילוף אדום שני, עדן בן בסט יצא ומי שנכנס הוא רסמוס סויסטד.

בדקה ה-116 ממון קשוא עלה לשחק במקום גילי ורמוט ובכך גם האדומים השלימו את כל החילופים שלהם.

בדקה ה-118 ערבוביה ברחבת הפועל חיפה גרמה לכך שהכדור יגיע לשון גולדברג שבעט ונהדף לקרן.

גם בוריס קליימן עלה אב לבית"ר לא הצליחה להבקיע!

בדקה ה-120 הזדמנות ענקית לירושלמים נעצרה אצל שטקוס ואז קונט המשיך החוצה והגענו ל-2 דקות תוספת זמן. הכל או כלום עבור הבית"רים, חיפה רק צריכה לשמור על היתרון הנזיל.

בדקה ה-122 אלון תורג'מן חתם סופית את שמה של הפועל חיפה על גביע המדינה! 3:1 ענק לאדומים ותואר מתוק מתוק לעונה מדהימה של קלינגר והחברים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort