הפועל תל אביב עם עוד ניצחון בדרך לליגת העל, הפתעת העונה מחדרה התבססה במקום השני

המחזור ה 28 בליגה הלאומית יצא היום לדרך ויושלם עם משחקי יום שני בערב.
משחקי שישי בצהריים זימנו לנו 2 מפגשים מעניינים מאוד, כאשר המסקרן שבהם הוא קרב ישיר על המיקום ועל העלייה לליגת העל, במשחק בו הפועל ראשון לציון אירחה את הפועל עפולה, משחק נוסף שצד את עינינו היום, נערך בגרין, שם נצרת עילית אירחה את הפועל תל אביב המוליכה.
משחק נוסף שאמור להכריע לא מעט ונערך היום בחדרה, שם הפועל המקומית, שדורגה שנייה בטבלה ערב המחזור, אירחה את ביתר תל אביב רמלה, במשחק על שש נקודות, שבו אף אחת לא רוצה להפסיד.

הפועל נצרת עילית- הפועל תל אביב

המוליכה מתל אביב יצאה למשחק חוץ בגרין, מול נצרת עילית המקומית, האדומים הגיעו למשחק לאחר הניצחון 1:3 במחזור הקודם על רמת השרון, ניצחון שתרם להגדלת הפער בפסגה, שעמד ערב המחזור על 12 נקודות, האדומים הגיעו בריצה של שבעה משחקים ללא הפסד ונראים בדרך הבטוחה בחזרה לליגת העל.
מנגד, נצרת המקומית, הגיעה למשחק הערב לאחר הניצחון במחזור הקודם בנשר ובכלל נראה שהקבוצה במומנטום לא רע בכלל, כאשר היא ניצחה בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלה והפסידה ב 1 בלבד בשמונת המשחקים האחרונים שלה, כאשר צברה לא פחות מ 18 נקודות מתוך 24 אפשריות במחזורים הללו, נקודות שהעלו אותה היישר למקום הרביעי, מרחק שתי נקודות בלבד מהמקום השני המוביל לחזרה לליגת העל, בנצרת בהחלט חולמים על עלייה נוספת לאחר ההופעות שלה בשנת 2004-2005.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם התקפות מצד לצד, כאשר עלי כנענה היה אחראי על האיום הראשון במשחק לאחר פעולה אישית טובה שלו, החלוץ חדר לרחבה וממצב נוח בעט לידיים של ינקו.
דקה 29' האדומים באיום הראשון המעניין שלהם עלו על לוח התוצאות, הכדור נחת ברגליים של דור חוגי, שהיה לבדו במרכז הרחבה, החלוץ הצעיר בעט כדור חלש, איבגי השתטח וכבר קלט את הכדור, אך לפתע הוא עבר אותו וטקיאר עט על המציאה כדי לדחוק מקרוב את הראשון של האדומים, טעות קשה של איבגי סידרה לאדומים, 0:1.
מחצית ראשונה לא רעה בגרין, שתי הקבוצות ניסו, מצבים מסוכנים לא ראינו יותר מדי ובהפסקה 0:1 להפועל תל אביב מטעות של איבגי.

המחצית השנייה הפתחה עם לחץ של המארחת כאשר בדקה ה 57' היא הגיעה למצב מצוין ויכלה להשוות את התוצאה, כנענה היתל בשני השומרים שלו באגף השמאלי של נצרת ושלח הגבהה נהדרת לרחבה, הכדור נחת על הראש של אחמד קסום, שהיה לבדו ללא כיסוי ופשוט היה צריך לשים את הכדור ברשת, אך הנגיחה שלו הלכה גבוה מעל השער.
דקה 58' התקפת הנגד של האדומים הייתה קטלנית לא פחות, מוליץ' חלף על פני השומר שלו בקלילות וחדר לרחבה, ממצב של אחד על אחד מול איבגי, החלוץ שלח כדור חזק לפינה הקרובה שלו, איבגי נכנע, אך הקורה עמדה לצידו, הכדור ניתז מהמסגרת החוצה.
דקה 62' שוב התקפה מצד שמאל של המארחת, שבודדה את קסום באגף ימין, הכדור נשלח אליו וממצב של אחד על אחד מול ינקו, הקשר שלח כדור חזק לפינה הרחוקה של השוער, שמתח איברים ומנע מהכדור לעשות את דרכו פנימה.
דקה 74' הזדמנות נהדרת למקומיים, שכמעט השוו את התוצאה, הגבהה טובה שעלתה לרחבה של הפועל תל אביב ועברה את כל השחקנים, הכדור הגיע אל סזאר שעמד מאחורי כולם ונגח טוב, אך הכדור שלו פגש את הקורה, האדומים ניצלו מספיגה פעם נוספת.
הפועל תל אביב עם עוד ניצחון, הפער בפסגה אמנם נשאר 12, אך לא נראה כי מישהו יוכל לקחת את הפסגה מהאדומים, נצרת עם משחק טוב מבחינתה תחפש לעשות את העבודה המחזור הבא ולהבטיח פלייאוף, במטרה גם לסיים עם כרטיס לליגת העל בסיום העונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים: הפועל נצרת עילית- אבי איבגי, אחמד קסום, יבגני ברקמן, ליעד אלמליח, דולב אזולאי, יהב גורפינקל, יוריצה גרגץ, איתן וולבלום, גיא דיין, חוליו סזאר, עלי כנענה.
הפועל תל אביב– אריק ינקו, טל בנש, אדי גוטליב, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, אביחי ידין, אופיר טקיאר, דור חוגי, פייסל מוליץ', שחר הירש.

הפועל ראשון לציון- הפועל עפולה

קרב ישיר בהברפלד על המקומות הראשונים, כאשר הפועל ראשון לציון המארחת, הגיעה למשחק לאחר 4 תוצאות תיקו רצופות ולאחר 6 משחקים בהם לא הפסידה והאווירה בראשון לציון מתוחה מאוד, כאשר במועדון ידעו שכל תוצאה מלבד ניצחון היום על עפולה לא תתקבל, ניצחון וראשון חזק בתמונת העלייה ויכלה להגדיל את הפער בפסגה.
מנגד הקבוצה מהצפון הרחוק, הגיעה למשחק היום לאחר 5 משחקין ללא ניצחון, בהם הפסידה פעם אחת וגם בקבוצה של אופיר חיים יודעים שאסור לתת לראשון לברוח ולפתוח פער במקום השני, פער שיהיה קשה מאוד לסגור, כך שגם תוצאת תיקו בסיום המשחק תתקבל מבחינת עפולה.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, שתיהן רצו וניסו ושלחו הרבה שחקנים קדימה, אך הפחד מצד שני לספוג ניכר על שתיהן, כאשר בפתיחה לא נרשמו מצבים מסוכנים לצד שני השערים.
מחצית ראשונה חלשה להחריד בהברפלד, לא נרשם אף לא איום אחד על שני השוערים, שלא נדרשו ליותר מדי עבודה, תיקו מאופס בירידה להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה, שתח הקבוצות עם חצאי מצבים ועדיין ללא אייום מסוכן על השערים, משחק נטול מצבים עד כה.
דקה 78' הזדמנות ראשונה במשחק, בעיטה חלשה של גולדמן, משפתי ירד וקלט את הכדור, אך הוא ברח לו ורק רגל של סיימון מנעה מהכדור להכנס פנימה, ראשון ניצלה ממבוכה.
דקה 91' הגבהה טובה של סיימון לרחבה של עפולה, מצאה את ראשו של שינה, שנגח חזק לשער של שושן, השוער עם תגובה טובה, הדף לקרן.
סיום המשחק, תיקו חמישי ברציפות של ראשון לציון, עפולה משחק שישי ללא ניצחון והמרוויחה הגדולה מהתיקו הזה, היא כמובן חדרה.

הרכבים: הפועל ראשון לציון- רועי משפתי, יקיר שינה, אלירן סיימון, וויסאם רבאח, מתן פלג, איציק שולמייסטר, עמרי שקל, מור שקד, הוגו אוצוקומה, וואיל מריסאת, ג'ורג' אמסיס.
הפועל עפולה– רון שושן, דודי טוויטו, גיזי דרבור, ערן אזרד, עומר צלישר, שגיא דרור, נתנאל גולדמן, סהר בן מנשה, אליאור סיידר, יובל שאואט, ניב סרדל.

הפועל חדרה- בית"ר תל אביב רמלה

משחק על 6 נקודות, כך הוא הוגדר מבחינת שני המועדונים, חדרה המקןמית הגיעה לאחר ההעפלה שלה למקום השני והמפתיע, הפתעת העונה מחדרה בהחלט מסוגלת לסיים את העונה עם כרטיס לליגת העל והדרך לשם עוברת במפגשם קשים מהסוג הזה, כך שניצחון הערב הוא דבר אפשרי ויאפר לחדרה לעשות צעד ענק לעבר הליגה הבכירה ולעבר עלייה היסטורית, במישור המקצועי, חדרה הגיעה למשחק לאחר הניצחון הנהדר במחזור הקודם בכפר סבא ובכלל חדרה רשמה הפסד אחד בלבד בתשעת המשחקים האחרונים שלה, נתון של עולה לכל דבר.
מנגד הביתרים מתל אביב הגיעו למשחק במומנטום לא טוב במיוחד, ארבעה משחקים ללא ניצחון, בהם הקבוצה הפסידה פעמיים, משחקים שקטעו ארבעה ניצחונות רצופים וחוסר היציבות של המועדון ניכר בחודשים האחרוניםם עם עליות וירידות חדות ביכולת הקבוצה, נראה שעליית ליגה לא עומדת בעיניהם של הביתרים, אך בהחלט רוצים לסיים בפלייאוף העליון ולהיות פקטור משמעותי ולהשפיע על קרב העלייה.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם לחץ של המקומיים, חדרה הפעילה לחץ גבוה בחצי המגרש של הבית"רים ושלחה הרבה שחקנים קדימה, נתון מעניין של 6 קרנות אדומות של חדרה לאחר 15 דקות בפתיחה, העידו על פתיחה טובה של המקומיים, אך איום ממשי על שערו של חסון לא נרשם עד כה.
דקה 37' האיום הטוב ביותר של חדרה על שערו של חסון, כדור ארוך נבעט לעברו של אסי גומה, שהוריד בראשו לאחור אל קדוסי, החלוץ הזכיר ימים עברו עם סיומת נהדרת בנגיעה, לפינה הימנית של חסון, 0:1 חדרה.
דקה 39' גיא כהן השתלט נהדר על הכדור 25 מטרים מהשער, השתחרר מהשומר שלו וניסה את מזלו עם בעיטה חזקה לפינה השמאלית של חסון, השוער נכנע, אך הכדור ננעץ בקורה ויצא, כמעט וחדרה הכפילה את היתרון.
חדרה הייתה הטובה יותר, שלטה בקצב המשחק ובירידה למחצית זה 0:1 מוצדק של חדרה.

המחצית השנייה עם לחץ של הבית:רים, שחיפשו אחר השיוויון, אך היו מנגד חשופים מאחור, התקפות מצד לצד בדקות אלו, כאשר בית"ר תל אביב פתחה טוב יותר את המחצית השנייה.
מחצית שנייה בשליטה בית"רית, אך האורחת לא השכילה לתרגם את השליטה למצבים ולשערים, כאשר לא נרשמו אירועים מיוחדים במהלך החצי השני.
סיום המשחק, חדרה נלחצה אמנם לשערה בחצי השי, אך הבית"רים לא השכילו לנצל זאת ולהשוות, ניצחון ענק לחדרה שמתבססת במקום השני.

הרכבים: הפועל חדרה– אג'ידה, דיאא, אבבה, אהרן, אליאס, סמיר, ירושלמי, דהן, כהן, קדוסי, גומה.
בית"ר תל אביב רמלה– חסון, פרסלי, אנסה, אקפי, דיין, סולומון, חדידה, מיזן, מנסור, פישלר, קייטה.

משחקים נוספים שנערכו היום במסגרת המחזור ה 28 בליגה הלאומית:

הפועל פתח תקווה- מכבי אח"י נצרת: (1:1)- אקסבר כבש עבור האורחת כבר בפתיחה (4'), צרויה איזן בדקה ה 26', מפנדל מפוקפק שנשרק עבור הפתח תקוואים, אח"י פספסה הזדנות לעלות במעלה הטבלה ולהתבסס בפלייאוף העליון.

הפועל רמת גן- עירוני נשר: (0:4)- שרון זיסו (11'), לירן רוטמן (22'), אור ברוך (38') ותמיר (59'), קבעו 0:4 על נשר החלשה שכבר משחק 13 שלה שבו היא לא כובשת.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort