הפועל תל אביב עם רגל וחצי בליגת העל, חדרה במקום השני!

קבוצות הליגה הלאומית הגבירו קצב הערב לקראת החלוקה לפלייאופים, עם מחזור אמצע שבוע, 7 משחקים, האחד לוהט יותר מהשני, המחזור ה 27 בליגה בה הכל יכול להיות יצא לדרך היום עם המשחק המרכזי שלו, כאשר הפועל כפר סבא אירחה את הפועל חדרה המרשימה עד כה, שתי קבוצות הצמודות אחת לשנייה במקומות השלישי והרביעי בהתאמה.
הצמרת הלוהטת שידעה הליגה מזה זמן רב, 4 נקודות מפרידות בין המקום השני למקום השמיני, כאשר גם בתחתית המאבק הולך וגובר, למרות שיורדת אחת כבר נקבעה, שלושת הקבוצות שמעל הולכות לפלייאוף קשה ומתוח שיוכרע רק במחזורים האחרונים.
מלבד המשחק המרכזי בין כפר סבא לחדרה, ניתן למצוא הערב עוד מספר משחקים מעניינים, כשאחד הבולטים בהם, הפועל תל אביב אירחה באצטדיון המושבה את עירוני ניר רמת השרון והפועל ראשון לציון השנייה בטבלה, יצאה למשחק חוץ קשה מול הרצליה הנאבקת על חייה.

הפועל כפר סבא- הפועל חדרה

שתי הקבוצות נמצאות בתקופות שונות, כפר סבא בירידה ולא זוכרת טעמו של ניצחון, שכן הקבוצה לא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים שלה, חניכיו של ברקוביץ' ניצחו משחק בודד בלבד בעשרת המשחקים האחרונים שלה ובתוספת שתי תבוסות מהדהדות בהן הקבוצה ספגה 8 שערים, עליית הליגה של כפר סבא בהחלט בסכנה.
מנגד, הפתעת העונה עד כה בליגה הלאומית, הפועל חדרה שעלתה העונה מהליגה השלישית ועושה עונה נהדרת, הקבוצה נמצאת שתי נקודות בלבד מהמקום השני וניצחון שלה היום בתוספת איבוד נקודות של ראשון לציון וחדרה שנייה בטבלה, הרבה מעל הציפיות שהיו במועדון הקטן מחדרה.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם לחץ טוב מבחינת האורחת, כאשר היא שלטה בכדור יותר והכתיבה את קצב המשחק, כפר סבא לא נראתה טוב בפתיחה והמשיכה ביכולת הרעה שלה, למרות זאת לא נרשמו אירועים חריגים לצד שני השערים.
דקה 24' הזדמנות ראשונה של האורחת, אסי גומה נשלח בכדור עומק לתוך רחבת כפר סבא, החלוץ השתלט נהדר, אך בעט כדור חזק וגבוה מדי.
דקה 26' כדור קרן לחדרה, עלי חטיב הגביה כדור חד וחזק לפינה הקרובה, סמיר באירקטרביץ' הקדים את כולם ונגח פנימה, 0:1 מוצדק יש לומר לחדרה.
מחצית ראשונה חלשה להחריד של הכפר סבאים, חדרה עמדה טוב וגם השיגה את השער המיוחל, בהפסקה יתרון מינימלי לחדרה.

המחצית השנייה נפתחה נהדר מבחינת האורחת, דקה 54', סלים עמאש שלח כדור רוחב נהדר שחתך את הגנת כפר סבא ומצא את אילוז בצד השני, החלוץ בעט חזק לרשת הגבוהה של וייצמן, חדרה עם צעד נוסף אל עבר עונה חלומית, 0:2 חדרה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

משחק לא גדול של השתיים, אך כפר סבא פשוט נראתה אומללה, לא איימה כמעט על שערו של אג'ידה וחדרה מבחינתה עם ניצחון גדול, עולה למקום השני

הרכבים: הפועל כפר סבא– בן וייצמן, סתיו נסיקובסקי, דושאן מאטוביץ', דן עזריה, יובל יוסיפוביץ', בן כוואז, עומר פדידה, עוז פרץ, אלמוג אוחיון, פיטר נווארה, דרוידאס שראנס.
הפועל חדרה- אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, יעקב אבבה, צבי אהרון, פטר אליאס, איילון ירושלמי, סמיר באירקטרביץ', עלי חטיב, סלים עמאש, אורי אילוז, אסי גומה.

הפועל תל אביב- עירוני ניר רמת השרון

מוליכת הטבלה מתל אביב, הקבוצה שנראית בדרך הבטוחה לליגת העל, האדומים אירחו הערב את רמת השרון, שפתחה את העונה לא רע בכלל ונראתה כמועמדת לעליית ליגה, כעת מוצאת עצמה רמת השרון במאבקי תחתית קשים ונלחמים על חייהם בליגה.
האדומים הגיעו למשחק הערב לאחר התיקו המאכזב במחזור הקודם מול מרמורק, אך למרות איבוד הנקודות, האדומים הגדילו את הפער בפסגה ונראה שכלום לא יפריד בין הפועל והאוהדים שלה, לבין חזרה לליגת העל אחרי היעדרות של עונה אחת.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם הזדמנות מצוינת של האדומים, בנש הגיע ראשון לכדור קרן של אוסטוינד ונגח למרכז הרחבה, שחר הירש המשיך גם הוא עם הראש, אך מ 5 מטרים החלוץ נגח החוצה.
דקה 16' הזדמנות נוספת להפועל תל אביב, מוליץ' שחרר פצצה מ 25 מטרים, וסחט הדיפה טובה מחתוכה, השוער אמנם הדף אך לא מספיק טוב והכדור הגיע אל טקיאר, שממצב קורץ הצליח להחמיץ, החוד האדום עדיין לא חד הערב.
דקה 22' האדומים פתחו טוב ויותר וגם היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות, קרן של האדומים הוגבהה טוב לרחבה, חתוכה יצא לא טוב ולא הגיע לכדור, שעבר אותו ופגש את ראשו של דור חוגי, שנגח באלגנטיות מעל השוער, 0:1 מוצדק לאדומים.
דקה 35' הגבהה טובה של בנש לרחבת האורחת מצאה את שחר הירש שבתנועה נהדרת לקרוב, הקדים את השומר שלו ונגח כדור גדול לפינה הימנית של חתוכה, השוער נכנע, אך הקורה עמדה לצידו, רמת השרון ניצלה מספיגה נוספת.
דקה 36' פייסל מוליץ' נשלח בכדור עומק בחצי המגרש של האורחת, החלוץ השתחרר נהדר מהשמירה עליו, שעט לתוך הרחבה ובאחד על אחד מול חתוכה, החלוץ לא התבלבל ועם הרבה קור רוח שלח את הכדור פנימה, 0:2 אדום.
מחצית ראשונה במעמד צד אחד, האדומים היו מסוכנים יותר וירדו להפסקה כשהמשחק נראה די סגור.

המחצית השנייה נפתחה עם סערה במושבה, בדקה ה 54' התקפה טובה, בין היחידות במשחק מבחינת האורחת, כדור עומק הגיע לרגליו של גאנם, שבקצה הנעל שלח רוחב אל דור כוכב, שדחק מקרוב פנימה וצימק ל 1:2, רמה"ש חזרה, אך לא שמרה על עירנות אחרי השער ודקה לאחר מכן, התקפת נגד של האדומים, אוראל דגני מצא עצמו לבד במרכז הרחבה ללא כיסוי ובעט כדור חזק, שפגע בהגנת האורחת והטעה את חתוכה, בדרך אל הרשת, 1:3 האדומים שוב ביתרון 2 שערים.

ניצחון אדום נוסף, הפועל תל אביב תהיה ככל הנראה בליגת העל בעונה הבאה, הליגה השנייה קטנה על הקבוצה מתל אביב.

הרכבים: הפועל תל אביב- אריק ינקו, טל בנש, אדי גוטליב, פירסמן, אוראל דגני, אור אוסטוינד, אביחי ידין, דור חוגי, טקיאר, שחר הירש, פייסל מוליץ'.
עירוני ניר רמת השרון- צליל חתוכה, מקסים גרצקין, לי אגמי, גל בראל, ריאן גרכד, מושיקו מישאלוף, אנדריי לונגו, בר אביטן, דור כוכב, אור חסידים, גאנם.

מכבי הרצליה- הפועל ראשון לציון

קרב קצוות לוהט באצטדיון הקטן שבהרצליה, הקבוצה המקומית שנמצאת בתחתית הטבלה, במקום ה 15 וזקוקה לכל נקודה בדרך למסע הישרדות שאפשר לומר, יהיה קשה ומייגע ויוכרע רק בסיום העונה, המקומיים לא ניצחו בשבעת המחזורים האחרונים והפסידו בכל שלושת המשחקים האחרונים שלהם, הערב בהרצליה חלמו על נקודות דווקא מול הטוענת לכתר ולעליית הליגה.
מנגד חניכיו של ברקוביץ', הגיעו למשחק הערב לאחר תקופה ארוכה ללא ניצחון באצטדיון בהרצליה, מאז 2011 הקבוצה לא יצאה עם מלוא הנקודות מאצטדיון הקשה, מלבד זאת בראשון יכולים לשאוב עידוד, שכן הקבוצה לא הפסידה בחמשת המשחקיםן האחרונים שלהם ולמרות שלוש תוצאות תיקו רצופות, ראשון חזק בתמונת העלייה וניצחון שלה הערב יכול להביא לכדי הגדלת הפער מהמקום השלישי וצעד נוסף בדרך להחזרת המועדון לליגת העל.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח בצורה נהדרת מבחינת האורחת, כבר בדקה ה 10', התקפת צירופים נהדרת של הקבוצה בכחול, הסתיימה עם כדור רוחב אל עמרי שקל, שעמד לבדו במרכז הרחבה ונהנה מכיסוי גרוע של הגנת הרצליה, שקל בעט פנימה וקבע יתרון מהיר של ראשון לציון, 0:1.
דקה 45' פול אדגר קיבל כדור בפינה הימנית של רחבת הרצליה, חדר לרחבה, היתל בשומר שלו ושלח כדור חד לפינה הרחוקה של משפתי, הכדור שפשף את הקורה ויצא החוצה.
מחצית ראשונה חלשה, לא ראינו הרבה כדורגל מצד שתי הקבוצות, אך האורחת עשתה את המטל עליה עד כה וירדה ביתרון להפסקה.

מחצית שנייה נפתחה עם נסיונות של הרצליה לחזור למשחק ובדקה ה 60', היא גם עשתה זאת, כדור טועה הגיע לרגליו של רן רול, הקשר בעט כדור חזק, שפגע באחד משחקני ההגנה של ראשון לציון והטעה את השוער בדרך אל הרשת, 1:1 הרצליה עדיין בתמונה.
דקה 70' מהפך בהרצליה!, רז שטיין קיבל רוחב במרכז הרחבה, השתלט נהדר ועם סיבוב פנטסטי שלח כדור חזק לפינה השמאלית וקבע מהפך ו1:2 הרצליה, בדרך לסנסציה?.
דקה 71' משחק משוגע בהרצליה, דקה אחרי המהפך וראשון לציון חזרה למשחק, קרן טובה של האורחת הוגבהה לרחבה, שולמייסטר עלה גבוה מעל כולם וניצל סגירה רעה של גורליק כדי לאזן שוב את התוצאה, דקה בלבד מהשער של הרצליה.

משחק טוב בהרצליה, המארחת כבר עשתה את המהפך, אך לא השכילה לשמור עליו וספגה דקה לאחר המהפך, בסיום חלוקת נקודות בהרצליה, ראשון מאבדת את המקום השני.

משחקים נוספים ששוחקו הערב במסגרת מחזור אמצע השבוע בליגה הלאומית:

ביתר תל אביב- בני לוד: (2:2)- חדידה (12') ואלגרבלי (55') כבשו עבור המארחת, ראובן (22') וסמיה (49') עשו את המהפך בצד של לוד, שספגה שיוויון במשחק נהדרת בין השתיים.

הפועל עפולה- הפועל פתח תקווה: (1:1)- דרור כבש בדקה ה 42' עבור הצפוניים, נס זמיר איזן עם פעולה אישית נהדרת ובעיטה מרחוק, בסיום חלוקת נקודות בעפולה.

עירוני נשר- נצרת עילית: (1:0)- כנענה כבש את השער היחיד במשחק עבור האורחת

אח"י נצרת- הפועל רמת גן: (0:1)- כר הדשא הגרוע בעילוט השפיע לא מעט על המשחק, שהלא התעלה לרמה גבוהה, אך נגיחה מדויקת של אקסברד בדקה ה 90', נתנה לאח"י ניצחון יקר ורמת גן נשאבת אל מאבקי הירידה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort