סיטואציה לא ריאלית

שחקנים צעירים ומוכשרים יש, שחקנים ותיקים עם ניסיון יש, אצטדיון ביתי יש, אז מה לא עובד בריאל סוסיאדד ומדוע מתקשה הקבוצה מהחבל הבאסקי להיות בצמרת הליגה הספרדית באופן קבוע מדי שנה ושנה?

ריאל סוסיאדד מעולם לא הייתה נחשבת לאחת מהקבוצות הטובות ביותר של הליגה הספרדית ואפשר להגיד שהיא מעט רחוקה מברצלונה, ריאל ואתלטיקו מדריד אך זו כן קבוצה שאפשר להזכיר בנשימה אחת ביחד עם ולנסיה וסביליה שהם קבוצות שתמיד מתמודדות על מקום באלופות (אם אין מעידה בלתי צפויה כמו ולנסיה של עונה שעברה) אך העונה זה נראה שעבור ריאל סוסיאדד הכרטיס לאירופה נראה רחוק יותר מאי פעם. כשהיא נמצאת במקום ה-14 בליגה גם אוסאביו ושחקניו יודעים שיצטרכו לעבוד קשה במחזורים שנותרו על מנת להשיג כרטיס לאירופה בעונה הבאה.

עונה שעברה ריאל סוסיאדד עמדה במשימה והצליחה לסיים את הליגה במקום השישי וגם העונה הזו היא עדיין משתתפת בליגה  האירופית שבסוסידד יקוו שלא תיגמר בשלב הקרוב (תפגוש בשלב 32 האחרונות את זלצבורג של דאבור) אך העונה נראה שאוסאביו לא מצליח לחבר את שחקניו, בעצם, כל קבוצה שהספרדי אימן בה לא השיג אוסאביו הישג יוצא דופן ופוטר יחסית מהר מתפקידו הקודמים וזוהי ככל הנראה הבעיה של סוסיאדד, בחירת מאמנים לא נכונה, בדיוק כמו שעשו בהנהלת ריאל סוסיאדד עם ההחלטה למנות את דיוויד מויס ולהביאו ללה ליגה לפני מספר עונות, החלטה שבסופו של דבר התבררה כלא טובה עבור כל הצדדים המעורבים בסיפור.
עם סגל שחקנים מצוין כמו שיש ועם צעירים כישרוניים מלאי פוטנציאל כמו גיארמו רולי השוער, מייקל אוזירבאל ורובן פארדו ושחקנים עטירי ניסיון בקבוצות גדולות כמו יאראמנדי שעבר גיחה קצרה בריאל מדריד וגם אסטבן גראנרו אין ספק שאוסאביו צריך להוציא יותר משחקניו.

חייב להוציא יותר משחקניו- אוסאביו (Zimbio)

גם מבחינת הרכש הקיץ וחלון ההעברות של ינואר של סוסיאדד היה מסובך, קרלוס ולה המקסיקני שהיה אהוב מאוד בקרב הקהל באונואטה עזב בקיץ ל-MLS והוא היה גורם השערים העיקרי של הקבוצה בעונות האחרונות ואילו בצד השני של המגרש, בהגנה, עזב איניגו מרטינס, עוד שחקן שמזוהה מאוד עם הקהל והקבוצה, לקבוצה הבכירה של חבל הבאסקים, אתלטיק בילבאו לאחר שהאחרונה מכרה את איימריק לאפורט למנצ'סטר סיטי. אין ספק שאם עונה הבאה סוסיאדד תרצה להילחם על מקום באירופה היא תהיה חייבת לבצע מסע רכש מרשים בהגנה ובהתקפה ואלי לנסות תהנחית מאמן יותר מנוסה ועם מוניטין יותר גדול בליגה הספרדית.

יאמר לזכותה של סוסיאדד שהיא כן זקפה לזכותה כמה נצחונות מרשימים העונה על קבוצות חזקות כמו ויאריאל וסביליה אך מנגד גם הודחה מהגביע לקבוצה מהליגה השלישית. במחזור הקרוב היא תפגוש את ריאל מדריד שנמצאת עמוק בבוץ בדיוק כמוהה והיא מגיעה למשחק אחרי תיקו 2:2 מול לבאנטה החלשה ואחרי שהיא השיגה רק 8 נקודות מתוך ה-18 אפשריות וזאת תהיה ההזדמנות של סוסיאדד שקטעה רצף של ארבעה הפסדים רצופים  עם ניצחון 5:0 מרשים על לה קורניה להוכיח לכולם שהיא כן קבוצה שמסוגלת להתמודד ולעשות בעיות לקבוצות הגדולות של הליגה בדיוק כמו שעושה כל פעם לברצלונה כשהם נפגשים באצטדיונה הביתי שלה, באנואטה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הלך והשאיר עימו חור בהגנה- מרטינז (Express)

אוסאביו נחשב לאחד מהשחקנים שמאוד מזוהים עם ברצלונה אחרי ששיחק במדיה במשך הרבה עונות וגם זכה לנצח כמה וכמה פעמים את ריאל מדריד כשחקן, אך בתור מאמן, אוסאביו פגש את ריאל מדריד 5 פעמים והפסיד בכל המפגשים כשהאחרון בנהם היה בסיבוב הראשון בו הפסידה קבוצתו 3:1 באצטדיון הביתי שלה, אנואטה, הפעם ריאל סוסיאדד מגיע לברנבאו שכבר לא נחשב לכל כך מאיים כמו שהיה בעונות האחרונות והם יקוו שהפעם הם יהיו ה-"ריאל" שיחגגו ואולי ישאירו לאוהדים ולהם תקווה להשיג מקום באירופה גם בעונה הבאה וגם אוסאביו יקווה שיזכה לשבור את הסטטסטיקה הרעה שיש לו בתור מאמן מול ריאל מדריד.

יתר משחקי המחזור בספרד:

אתלטיק בילבאו-לאס פאלמאס

ויאריאל-אלאבס

מלאגה-אתלטיקו מדריד

לגאנס-אייבאר

סביליה-ז'ירונה

ברצלונה-חטאפה

סלטה ויגו-אספניול

ולנסיה-לבאנטה

לה קורוניה-בטיס

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort