מד כוח שבוע 13: נקום נקמת דם עבדיך

רביעי מקסים לכולם, ברוך הבא לפינתנו השבועית בה מנסים לתאר לכם מי פחות או יותר עדיין רלוונטי בליגה המתקדמת בעולם בענף הפוטבול. מלבד העובדה שיש מובילה חדשה בדירוג השבוע, היו עוד מלא טלטלות בכל דרך אפשרית: ארבע דקות שהושחתו בגלל עבירות בכל מהלך שלישי, יריבות סטילרס בנגלס קלאסית, צעקות בין בריידי למאמנים, ופרידה מהמאמן שפגע בכבודו של איליי מאנינג – בן מקאדו. כעת נצא לעבודה, כמו כל שבוע הסדר משתנה והוא יהיה עתיד להשתנות כל פעם, בואו נראה היכן העמדתי את הקבוצה שאתם אוהדים השבוע:

הערה: קבוצה המסומנת באדום, אין לה שום סיכוי לעלות לפלייאוף.

1. ניו אינגלנד פטריוטס (מאזן נוכחי: 10-2) (שבוע שעבר מקום: 2)
צעקות בין בריידי למאמן ההתקפה, נו נו, אז מה אם הניצחון היה רק ב20 נקודות ולא יותר. בריידי פישל השבוע מבחינת הסטטיסטקה, וקבע חטיפה אחת ללא מסירת טאצ׳דאון אחת אפילו. גרונק מושעה למשחק אחד לאחר קפיצה על טרדייויוס ווייט, מהלך חסר תועלת שבמפתיע לא הוציאה אותו מהמשחק מיד לאחריה. הפאטס יתקדמו למשחק פריים טיים בשני בלילה מול הדולפינס, עוד יריבים שחבל לריב ולכעוס מולם.

2. מינסוטה וייקינגס (10-2) (4)
ניצחון נוסף לעונה המצויינת של מינסוטה, הפעם במשחק שקט מאוד ללא איבודים וללא התקפות. קייס קינום השלים 25 מסירות מתוך 30 ל227 יארדים ו2 טאצ׳דאונים. היריבה הבאה – קארולינה פאנתרס, משמע, אין מנוחה בדרך לקבוע את מקומם בפלייאוף.

3. פילדלפיה איגלס (10-2) (1)
פילדלפיה לראשונה מאז המשחק מול הצ׳יפס מפסידים. לכאורה זה דבר מעולה בשבילם כי הם עדיין נמצאים בראשית התחרות על המקום הראשון בNFC, וקבוצות הוויילד קארד ממשיכות להתחזק שהרי כעת צריך 8+ נצחונות בכדי להעפיל לשם. הקאובויס כעת על מאזן ניטרלי ונראים רחוקים מלהעפיל, בעוד שפילי יבטיחו את מקומם בראשית הבית עם ניצחון נוסף. האם זה ייקרה שבוע הבא מול הראמס?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

4. פיטסבורג סטילרס (10-2) (3)
להגנת הסטילרס היה ביצוע רע מאוד בשבוע השני ברציפות, אבל הפעם זה נבע ממחסור ברייאן שייזיר כבר בתחילת המשחק. למשך 3 רבעים, לסטילרס היה קשה להתקדם מול ההגנה של הבנגלס – עד שבא ג׳וג׳ו סמית-שוסטר, השחקן הצעיר בליגה, וסילק את לב ההגנה – וונטזה בורפיקט. מהלך תוכחה מוגזם שהשכיח את עצם המהפך שביג בן וההתקפה הובילו. שבוע הבא יכול להיות עוד קרב בית סוער והפעם מול הרייבנס, בדרכם של פיטסבורג להיות בלתי מנוצחים בבית הAFC צפון.

5. לוס אנג'לס ראמס (9-3) (5)
הראמס חזרו על תקרית לונדון, אבל הפעם היו יותר נדיבים. הראמס באו עם פחות עוצמה במשחק הריצה, אבל ההגנה ובראשה אלק אוגלטרי שהחזיר חטיפה לטאצ׳דאון סידרה להתקפה מרגוע. קבוצה שאסור לתת לה מרגוע היא היריבה של שבוע הבא – פילדלפיה איגלס, ואם סיאטל הצליחו לנצח אותם השבוע, הראמס חייבים לבצע את אותו הדבר בכדי לשמור על המקום.

6. ניו אורלינס סיינטס (9-3) (6)
אלבין קמארה ממשיך להיות סנסציה, הוא במרחק 3 טאצ׳דאונים מלשבור את שיא הרוקים בטאצ׳דאונים בניו אורלינס ב51 שנות קיומה. הפעם היו לו 2 בריצה ולאינגרם היה אחד וביחד היה להם 145 יארדי ריצה. הנשק הכי טוב שקיים כרגע לניו אורלינס, וקשה לעצור אחד ואז להתמודד מהלך אחר עם הרנינגבק השני. בכל מקרה, גם הפאנתרס נפלו לזה השבוע. אבל בחמישי הקרוב נראה אם הפאלקונס גם ייפלו שם.

7. סיאטל סיהוקס (8-4) (10)
הקרב על ראשית בית הNFC מערב בעיצומו, סיאטל שב6 השנים האחרונות באופן קבוע בצמרת הבית הנ"ל כעת ממוקמת משחק אחד מאחורי הראמס. סיאטל בשבוע הבא יהיו מול הג׳אגס שזה נהיה פרויקט לנצח קבוצה שכזו, אבל כעת בזכות הניצחון שלהם על פילדלפיה הם עדיין בתחרות. הראמס יתחרו נגד פילדלפיה השבוע, וזה גם יהיה קשה מאוד לראמס למצוא ניצחון. זיכרו שסיאטל עוד לא שיחקה את משחקה השני מול הראמס גם כן.

8. ג'קסונוויל ג'גוארס (8-4) (11)
ניצחון משוגע של הג׳אגס על הקולטס. בורטלס זרק ל2 טאצ׳דאונים ו309 יארדים ללא חטיפה בכלל! אבל עם החגיגות מגיעות גם החששות, שבוע הבא המשחק הוא מול הטייטנס, ועם התחלשות המשחק של לאונרד פורנט, יהיה קשה לבורטלס להניע את הכדור במסירה על אף היעדרותם של שרמן וצ׳אנסלור. אך כרגע, בגלל הכיסוח שאותו הם מבצעים במשך כל שבוע, נראה כאילו הם יותר מתאימים להוביל את הבית.

רוב גרונקאוסקי מושעה בגלל התקרית הנ"ל (Larry Brown Sports)

9. טנסי טייטנס (8-4) (8)
דריק הנרי סגר את הבאסטה בריצת טאצ׳דאון של 75 יארדים, הגדיל את ההפרש ל11 נקודות עם כלום זמן לשני החזקות כדור רצופות. טנסי עוד עלולים לחזור להוביל על הליגה בשבוע הבא כאשר הם ישחקו נגד הקארדינלס המתקשים בעוד שהיגוארים ילכו ראש בראש מול הסיהוקס, אולי ככה יוכלו הטייטנס לתפוס תאוצה בהובלת הבית.

10. קארולינה פאנתרס (8-4) (7)
לפאנתרס הייתה הזדמנות להוביל בבית המפחיד שלהם השבוע, וכעת זה רחוק בקטנה. על אף התוספת המרעננת של מקאפרי בעמדת הרנינגבק, משחק הריצה של הסיינטס הרבה יותר מסוכן. הפאנתרס לא יכלו לעצור את השניים האלה על אף הגנת הריצה המהוללת שלהם המדורגת רביעית בליגה. שבוע הבא המאבק נהיה מעניין יותר, יתמודדו הפאנתרים מול הויקינגים ממינסוטה, גלאדיאטורים בכל מובן המילה.

11. בולטימור רייבנס (7-5) (12)
למי קראתם ההתקפה השנייה הכי גרועה? זו הצהלה איתה באו הרייבנס בראשון האחרון. אלכס קולינס הרקדן האירי רקד ל75 יארדים ו2 טאצ׳דאונים במשחק הריצה המצוין שלו, מייק וואלאס זרח עם 116 יארדי תפיסה, ופלאקו לא חטא. לאחר פתיחה של 20-0 במחצית, היה וסטאפורד ולליונס מאוד קשה לשבור את הקרח שהרייבנס הקפיאו אותו בו. הרייבנס לא איבדו את הכדור ולא פעם אחת, והכריחו 3 איבודים על אחת מההתקפות המסוכנות בליגה. כעת עיניהם של העורבים לערב יום ראשון הבא בפריים טיים מול הסטילרס, יריביהם הנצחית שכעת מכהנת בגאון ובלא חשש על תואר ראש בית הAFC צפון.

12. אטלנטה פאלקונס (7-5) (9)
אטלנטה מתרחקים מהסיכויים לעלות לפלייאוף השנה. לאחר משחק מאוד צמוד בלי יותר מדי נקודות, אטלנטה שהשלימו רק פעם אחת בדאון שלישי מתוך 10 נסיונות, מוצאים עצמם במאזן טוב אך לא מבטיח בכלל בקונפרנס הקשוח הNFC. השבוע בחמישי תינתן לאטלנטה ההזדמנות האמיתית להתחיל לצמצם את הפערים עם משחקם הראשון מול יריבת הבית המובילה – הסיינטס. במידה ויפסידו הפאלקונס, העונה תהיה הרבה יותר קשה לניצחון.

13. לוס אנג'לס צ'ארג'רס (6-6) (13)
משחק מתנה נוסף לקבוצה שעושה ריצת 6-2 בחודשיים האחרונים. הפאס ראש הטוב בליגה בראשות ג׳ואי בוסה ומלבין אינגרם ממשיך לבצע תעלולים, הפעם מדובר ב3 סאקים ו2 גרימות איבודי כדור. כמו כן קינן אלן גם הוא ברצף חזק של 3 משחקים עם 10+ תפיסות, 100+ יארדים ו1+ טאצ׳דאונים. שבוע הבא הקרב יהיה מול הרדסקינס, קבוצה שגם היא הפתיעה לא מעט קבוצות חזקות, אך עדיין רחוקות מלהעפיל לפלייאוף בקונפרנס החזק הNFC.

14. אוקלנד ריידרס (6-6) (15)
ריידרס במאזן נטרלי ובתיקו על ראשית ביתם, והם עושים את זה במשחק האחרון של הג׳ייאנטס עם תופעת השנה – בן מקאדו. מר סקיטלס, מארשון לינץ׳ לא ראה ממטר ורץ שוב למעל 100 יארדים וטאצ׳דאון ריצה בניצחון מתנה. דרק קאר שמביא עונה פחות טובה שלו, יהיה חייב לנצח את ארבעת השבועות הקרובים וזה כולל יריבים לא פשוטים: השבוע מול הצ׳יפס, ובשאר השבועות מול האיגלס, קאובויס והצ׳ארג׳רס.

15. דאלאס קאובויס (6-6) (19)
הקאובויס שאכזבו אותנו מאוד מרגע העדרותו של יחזקאל המביא (יארדים), סוף סוף הצליחו להביא את הבשורה מול הרדסקינס. משחק מצוין של אלפרד מוריס (מחליפו של זיק) מול קבוצת העבר שלו, בו רץ 27 פעמים ל127 יארדים וטאצ׳דאון ריצה. כמו כן, דז ברייאנט עשה היסטוריה ונרשם כרסיבר בעל הכי הרבה טאצ׳דאונים בתולדות הקאובויס, הישג מצוין לשחקן הותיק. דאלאס שכעת במאזן נטרלי, תשחק בשבוע הבא את המשחק הקל האחרון שלה לעונה – מול הג׳ייאנטס.

16. גרין ביי פאקרס (6-6) (20)
הפאקרס מזנקים בדירוג ולא רק בגלל הניצחון המרשים בהארכה, אלא גם בגלל העובדה שאנו עלולים לראות את רודג׳רס חוזר בקרוב. משחק הריצה של הפאקרס הוביל אותם לניצחון אמש, ג׳מאל וויליאמס עם 113 יארדי ריצה וטאצ׳דאון ריצה נוסף, ואהרון ג׳ונס על הנסיון ריצה היחיד שלו במשחק, ניצח את המשחק עם ריצת 20 יארד לאנדזון. הפאקרס שבוע הבא מול קליבלנד, ואולי בעוד שבועיים יהיו בחזרה עם אהרון רודג׳רס, משמע – רילאקס!

עושה היסטוריה – קינן אלן (NBC Sports)

17. דטרויט ליונס (6-6) (16)
דטרויט בשבועיים האחרונים יכלו להגיע קרוב לצמרת של הNFC ולאיים פנים מול פנים על הוייקינגס בראשית הבית או על המועמדות הקשה למקום השישי בפלייאוף. כעת, לאחר הפסד מצמרר מול הרייבנס, לליונס יש מאזן נטרלי זהה לשל הפאקרס הצולעים. שבוע הבא האופטימיות תוכל לבקר אצל הליונס מול הבאקנירס שגם הם מתקשים לנצח בשבועיים האחרונים.

18. קנסס סיטי צ'יפס (6-6) (14)
טייריק היל שהביא 185 יארדי תפיסה ו2 טאצ׳דאונים ושורה של היילייטים סנסציונים אחד אחרי השני, היה נחמה זעירה למה שהצ׳יפס עברו השבוע. ג׳רמיין קרס עם תפיסה שהביאה 51 יארדים כל הדרך לרדזון בצידם של הצ׳יפס, וזה הוביל ל3 עבירות של הצ׳יפס בנסיונות שלישיים שבזבזו 4 דקות והכניסו את מקאון לאנדזון בקלות. הצ׳יפס מפסידים באופן קבוע בתקופה האחרונה, והנה הם ישחקו השבוע מול הקבוצה שהנחילה לה את ההפסד השני לעונה, עוד לפני שחששנו שהקבוצה אינה מה שהיא – יריבת הבית: אוקלנד ריידרס.

19. סינסינטי בנגלס (5-7) (21)
הבנגלס מקבלים זינוק השבוע על אף ההפסד ועל אף שהעונה שלהם ממשיכה להחשיך. גם הפעם, על אף המאמץ הרב של אנדי דלתון ואיי ג׳יי גרין – הסטילרס חזרו ברבע האחרון. לבנגלס עדיין קיים סיכוי על הפלייאוף, והם כעת לא מאכזבות יותר מדי, אך כיצד עושים זאת כעת עם מיקסון ובורפיקט בפרוטוקול הפצועים ואיילוקה בהשעייה? שיקגו ברס שאיבדו את מקומם בפלייאוף השבוע ינסו לייאש את הבנגלס בשבוע הבא.

20. וושינגטון רדסקינס (5-7) (18)
הרדסקינס הפסידו בקרב על הניצחון השישי וכעת נופלים למקום שלישי בבית וסיכויים פחותים לעלייה לפלייאוף. משחק בו קאזינס מסר לבני דודיו פעמיים, או יותר נכון, לשחקני ההגנה העמוקה של הקאובויס, בני דודיהם לבית המטורף NFC מזרח. במקום שדאלאס יהיו המוגבלים במשחק הריצה, זה דווקא היו הרדסקינס הפעם, 56 יארדים סך הכל בריצה. וושינגטון ישחקו בשבוע הבא בלוס אנג'לס מול קהל צנוע וקבוצה פרועה – הצ׳ארג׳רס.

21. באפלו בילס (6-6) (17)
עד כמה עונתם של הבילס בסכנה? טיירוד טיילור פצוע שוב… ניית׳ן פיטרמן שוב עלול לפתוח בשבוע הבא, וכך הטעויות עלולות לגדול. טרדייויוס ווייט גם הוא אובחן בפרוטוקול זעזוע מוח לאחר החבטה שחטף מגרונקאוסקי. הבילס במאזן נטרלי לראשונה העונה, וזה עלול להיות זמני שוב אם ינצחו את הקולטס בשבוע הקרוב.

22.  ניו יורק ג'טס (5-7) (25)
הג'טס הרסו את שובו של דארל ריביס לניו יורק, ולא רק זה, הם הרסו לאלכס סמית' את המשחק בו הוא מסר שוב ל4 טאצ'דאונים. ג׳וש מקאון יצא גיבור, עם מסירת טאצ׳דאון אחת ו2 ריצות לטאצ׳דאון כאשר אחת מהם הביאה את ההובלה האחרונה למשחק לאחר אלפי עבירות על הצ׳יפס. הג׳טס יכולים בקרוב להכתיר את עצמם הורסי העונות של הנפילים הגדולים של העונה, באפלו והצ׳יפס הם שניים מהם, אבל הברונקוס יכולים בשבוע הקרוב להצטרף לרשימה ולהאריך את הרצף העצוב של דנבר ל9 הפסדים רצופים.

23. מיאמי דולפינס (5-7) (26)
הדולפינים ניצבים מאחורי הרייבנס ב2 משחקים, לצערם זה המון בשביל לנסות לאיים על המקום השביעי בפלייאוף. הניצחון שבא על הברונקוס היה בכדי להוכיח שהרמות שאליהם דנבר הגיעו פתאום הם לא ההרגל שלהם עצמם. אבל בואו נרגיע גם קצת, אם מיאמי יהיו קבוצת פלייאוף שוב השנה, זה יהיה אסון. המשחק הזה היה מחזה מגעיל של 6 איבודי כדור סך הכל במשחק, אף קוורטרבק לא הגיע לקוורטרבק רייטנג 80 בכלל. אז אם כל הכבוד, המקום בפלייאוף הוא בגדר חלום, כי גם לנצח את הפאטס זה פנטזיה שיכולה לקרות לשחקני מאדן טובים, לא לדולפינס באמת.

24. יוסטון טקסנס (4-8) (22)
טום סאבאג׳ קידם את הכדור יופי, אבל משחק הריצה המוגבל ו85 יארדים שנלקחו בגלל 11 עבירות, משכו את סאבאג׳ והטקסנס אחורה. יארחו בשבוע הבא הטקסנס את הפורטיניינרס, שעדיין בהייפ על המהפך שביצעו על הברס השבוע.

בלעדיו לבנגלס היה יותר קל – רייאן שייזיר (The Ringer)

25. אריזונה קארדינלס (5-7) (23)
הקהל של אריזונה עזר הפעם כן להביא נקודות נגד הראמס, אבל זה עדיין היה רק חצי ממה שהראמס ניקדו. הקארדינלס התחילו קטסטרופה עם שתי חטיפות, ולא יכלו לעבור את הראמס בשום מצב למרות שהצליחו להגיע ל6 הפרש. הקארדינלס ימשיכו את מסע הסבל שלהם שבוע הבא כאשר יארחו את טנסי המתחזקים.

26. טמפה ביי באקנירס (4-8) (24)
שובו של ג׳יימיס ווינסטון לא הספיק בשביל הבאקס לנצח בקרב המפרצים. הדבר שהכי הפריע לבאקס להתקדם ולהוביל ולא להגיע להארכה היה העובדה שג׳יימיס שחזר מפציעה בכתפו לא היה מוגן מספיק מאחורי קו ההתקפה שלו. את העזרה שלו הוא קיבל מספיק מפייטון בארבר וקאמרון ברייט, אבל ההגנה התחלשה מול משחק הריצה שהעצים לעומת המסירה אצל הפאקרס. כעת, שבוע הבא יריבה שגם ברמף הפסדים עצוב תיפגש עם הבאקס – דטרויט ליונס.

27. סן פרנסיסקו פורטיניינרס (2-10) (30)
עידן ג׳ימי ג׳י התחיל כעת בסן פרנסיסקו. במשחק בו הניינרס לא כבשו טאצ׳דאון אחד, ג׳ימי ג׳י מסר טוב 26 מתוך 37 ללא חטיפות ול293 יארדים. רובי גולד שנזרק מסגל הברס לפני כשנתיים, כבש עם סיום הרבע הרביעי את שער השדה שהכריע את הכף. הניינרס רשמית הדיחו את השיקגו ברס מלעלות לפלייאוף, אבל גם הם בעצמם לא יעלו לפלייאוף בכל מקרה. הניינרס הצעירים יתארחו אצל הטקסנס בשבוע הבא, עוד קבוצה שהתחלשה בגלל פציעות משמעותיות.

28. שיקגו ברס (3-9) (27)
מי היה מאמין שקבוצה שניצחה גם את הרייבנס, גם את הפאנתרס, וגם את הסטילרס – תאבד את מקומה בפלייאוף חודש לפני סוף העונה. כן כן, הברס ניצחו השנה אך ורק פייבוריטיות, לא את הפאקרס חסרי אהרון רודג׳רס, לא את הבאקס שמסתבכים כל העונה, וגם השבוע – לא את הניינרס שלמרבית הפלא הם אלו שהדיחו אותם. הברס מתקדמים השבוע אל עבר קבוצה מתוסבכת גם היא – הבנגלס.

29. אינדיאנפוליס קולטס (3-9) (28)
הייתה מסירת טאצ׳דאון יפה לטי וויי הילטון במהלך ההפסד 30-10 לג׳אגס. הקולטס כרגע מקבלים בדראפט הקרוב בחירה 4-6 בסיבוב הראשון, ויש להם המון אמצעים לשחק עימם בפגרה. אבל לפני שיתחילו באמת לפעול לקראת הפגרה, יצטרכו להחליט בנוגע לעתידו של המאמן הראשי צ׳אק פגאנו שעדיין לא הוכיח בתקופה האחרונה למה הוא ראוי להשאר בתפקיד. בינתיים, שבוע הבא משחק בבאפלו, שיהנה כל עוד אפשר.

30. דנבר ברונקוס (3-9) (29)
שנה שעברה משחק בין דנבר למיאמי היה פותר המון בעיות, בעיקר על המקום השישי בפלייאוף של שנה שעברה שניתן למיאמי. השנה זה היה מאבק בין שתי קבוצות לא עקביות, קטסטרופה. דנבר היו החלשים יותר, בלי כוח לעצור את קניין דרייק או את ההגנה שחטפה לטרבור סימיאן את הכדור 3 פעמים. דנבר כרגע עוד מסומנים כאפשריים להעפלה בעיקר בזכות העובדה שהם 3 נצחונות מאחורי שאר יריבי הבית שלהם, אבל זה בדיוני מדי לראות אותם ככה השנה בפלייאוף. במשחק הקרוב מול הג׳טס, דנבר מסומנים האנדרדוגים – כמה עצוב.

31. ניו יורק ג'ייאנטס (2-10) (31)
איליי מאנינג בספסל – בן מקאדו וג׳רי ריס בחוץ. לא עניין השבוע את אוהדי הג׳ייאנטס יותר מדי על הסיכויים שלהם לנצח השבוע, אלא יותר עניין אותם הכבוד שלא משאירים לקוורטרבק הותיק שלה שכבר מספיק זמן נופל וקם בעמדת הקוורטרבק הפותח. המאמן לשעבר בן מקאדו שווה כעת לפציעה לאיליי מאנינג, כן כן, הוא זה ששבר רצף פתיחות בעמדה שנמשך מעונת 2004 עד השבוע. אז הג׳ייאנטס ריפאו את הפציעה, וגם תפרו מחדש חלק מהפצעים הפתוחים שלהם עם פיטוריו של ריס המנג׳ר, שהזניח את קו ההתקפה למשך תקופה קשה. שבוע הבא מול הקאובויס, לא קריטי, אך לפחות לא מעצבן. אברך את בן מקאדו בברכה הראויה לו – Dilly Dilly!

32. קליבלנד בראונס (0-12) (32)
לא, הפעם הצ׳ארג׳רס הם לא הניצחון הראשון של הבראונס לעונה. בראונס ממשיכים להיות בדיחת הליגה וזה נהיה יותר ויותר עצוב. יו ג׳קסון צריך לחשוש מהמעמד בו הוא נמצא, ולדבר על מה הקבוצה צריכה לעשות יותר טוב בשבוע הבא זה כבר די מיותר, בעיקר לקבוצה שחסר לה כל סיכוי לפלייאוף כמו שחסר לה ציור על הקסדה. לנצח את גרין ביי שבוע הבא גם בלי שיש להם את רודג׳רס זה אופטימי וורוד מדי למציאות השחורה של הקבוצה החומה.

מפוטר – בן מקאדו, המאמן של הג׳ייאנטס לשעבר (Bleacher Report)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort