גביע ארגנטינאי: אתלטיקו טוקומן מנצחת בפנדלים את רוסאריו סנטרל בניצחון פנדלים דרמטי

בחצי גמר של הגביע ארגנטינאי אתלטיקו טוקומן אירחה בביתה את רוסאריו סנטרל. שתי הקבוצות האלה העונה נמצאות במצבים מקבילים – אתלטיקו במקום ה-12 בטבלה והיא מגיע למשחק לאחר רצף של 5 משחקים ללא הפסד ועם 4 ניצחונות תוך 5 משחקים האחרונים, ולמרות המיקום לא מרשים, הפער בין מקום ה-12 למקום השלישי בליגה הוא 3 נקודות בלבד וקרב בטבלה העליונה באמת קשוח. מהצד השני, רוסריו מגיעה למשחק הזה רק עם ניצחון אחד מתוך 5 משחקים וגם ניצחון הזה היה בגביע, באליפות הקבוצה לאחר 8 מחזורים עדיין לא ניצחה והשיגה רק 4 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים. אך במשחק של גביע חוקים משלו וזה רק משחק אחד, שזה היה משאיר לרוסריו סיכויים להתגבר על היריבה במשחק חוץ. מבחינת הפצועים בקבוצות לרוסאריו למשחק הזה לא היה זמין קשר מרכזי מרסלו אורטיס שנפצע ברצוע הצולבת.

הרכבים:

אתלטיקו טוקמן: לוצ'טי (סנצ'ס דק' 55), ויליאגרה, רומאט, גארסיה, סבוטיני (אוסורס דק' 32), אליאדנרו (מלו דק' 80), אקוסטה, ברבונה, גראחל, רודריגס, אלבארס

רוסאריו סנטרל: רדוריגס, פרארי, פארוט, קאמאצ'ו, לגויזאמיון, קאריצו, רומארו (גונסאלס דק' 8), מרטינס, פריירה, הררה (זאמפרדי דק' 20), רובן

את תחילת המשחק התחילו יותר טוב דווקא רוסאריו, אך ללא הצלחה וגם נפצע לקבוצה הקשר רומארו והחליף אותו גונסאלס. בדקה ה-15 הזדמנות ראשונה מסוכנת הייתה לקאמאצ'ו לכבוש את השער החשוב, אך אחרי מסירה לרחבה הבעיטה שלו הלכה מעל השער. לאחר 5 דקות גם הררה אמר שהוא לא היה יכול להמשיך והחליף אותו זאמפרדי בדקה ה-20. רוסאריו המשיכה לתקוף את הגנה של אתלטיקו שהייתה היום ממש אדישה ובקושי הייתה עוברת למחצית של רוסאריו. בדקה ה-32 רוסאריו לא ניצלה הזדמנות גדולה שלה – קריסו בעט מחוץ לרחבה חזק לפינה והשוער לוצ'טי הציל את הקבוצתו עם העדיפה גדולה. לאחר 4 דקות החלוץ של אתלטיקו רודריגס בעט בעיטה ראשונה למסגרת של רוסאריו, אך הכדור הגיע לידיים של השוער. רודריגס שוב בעט מחוץ לרחבה ושוב השוער תפס את הכדור בידיים. אותו רודריגס מאתלטיקו איים על השער גם בדקה ה-45, אך הפעם אפילו לא פגע במסגרת. לאחר דקה לקראת ההפסקה קמאצ'ו קיבל הזדמנות גדולה, אך מכמה מטרים מהשער הוא נגח לדיים של לוצ'טי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

את המחצית השנייה פתחו יותר טוב הקבוצה מטוקומן ובדקה ה-47 אותו שחקן המצטיין של הקבוצה במחצית הקודמת, רודריגס, בעט בעיטה חופשי מ-20 מטר לשער, ושוער הדף את הכדור. ובדקה ה-51 לוצ'טי דרס את קמאצ'ו שקיבל כדור מצויין ויצא למפגש מולו וקיבל צהוב ופנדל. לכדור הגיע אותו קמאצ'ו, אך השחקן בעט חלש ונוח לשוער ולוצ'טי תיקן את הטעות והציל את הקבוצה. לאחר 5 דקות גם  לוצ'טי עקב פציעה. כאשר לאחר מכן הייתה לקריסו הזדמנות מטורפת אחרי שבעט מחוץ לרחבה, אך הכדור המסובב פגע במשקוף.

השוער של אתלטיקו טוקומן לוצ'טי היה אחד הגיבורי המשחק עם הצלת פנדל, אך גם הוא הצטרף לכמה שחקנים שנפצעו במהלך המשחק (קרדיט:twitter)

בדקה ה-59 הייתה שוב הזדמנות גדולה לקריסו לכבוש, הפעם השחקן יצא לפגש מול שוער של אתלטיקו, עקף אותו, אך הבעיטה שלו לשער הריק נבלמה ברגע האחרון. לאחר מכן רוסאריו המשיכה לתקוף ושוב קריסו היה קרוב לכבוש, אך בעיטה שלו מכמה מטרים בודדים נחסמה בדקה ה-80. עד השריקת הסיום שתי קבוצות לא הליחו לכבוש או ליצור משהו מסוכן ולאחר תיקו לפי החוקים של הגביע הארגנטינאי אין תוספת זמן וזה פנדלים ישר.

לפנדל ראשון הגיע קריסו מרוסאריו ובעט חזק ומדויק. ברבונה בעט מהצד של אתלטיקו וכבש גם. אך כשלבעיטה הגיע רובן מרוסאריו הוא בעט מעל המסגרת. מהצד אתלטיקו הגיע גרחל וכבש. רוסאריו שלחו לבעוט פעם שלישית את השוער רודריגס והבעיטה שלו סאנצ'ס הדף! אלבארס בעט מהצד של המובילה אתלטיקו וגם כבש, והצ'אנס האחרון היה לכבוש למרטינס בשביל שרוסאריו תמשיך להילחם, אך גם את הבעיטה שלו סאנצ'ס הדף והביא לקבוצתו את הכרטיס לגמר גביע ארגנטינאי!

אוהדים של אתלטיקו טוקומן חוגגים את הגעתם לגמר גביע ארגנטינאי (קרדיט:twitter)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort