ליגת האלופות: ניצחון מרשים של רומא, אתלטיקו מדריד, ברצלונה ויובנטוס מועדות

היום התחיל המחזור ה-4 של השלב הבתים בליגת האלופות ומשחק המרכזי של היום היה ללא ספק משחק בין רומא שאירחה בסטדיו אולימפיקו את אלופת אנגליה צ'לסי. שתי הקבוצות הללו עבר נפגשו במחזור הקודם במפעל בסטנפורד ברידג' ורומא הייתה מאוד קרובה לנצח שם, למרות שהייתה בפיגור בהתחלה, אך לאחר מכן הובילה ואיבדה את היתרון "בזכות" אדן הזאר שסחב את הקבוצתו למרות החסרון של קאנטה. בגדול בצ'לסי יש תחליף לכל שחקן, אך לקאנטה והזאר שחקנים כאלה פשוט אין ורואים כמה קשה לצ'לסי במשחקים האחרונים עם ניצחון מינימלי על בורנמות' ובהפסד לקריסטל פאלאס. בנוסף לקאנטה שבסוף לא החלים למשחק של היום עדיין פצוע גם ויקטור מוזס ואת מקומו היום טפס אזפיליקואטה, למרות שאנחנו כבר התרגלנו לראות אותו כבלם שלישי אצל אנטוניו קונטה. אך יש גם חדשות טובות בכל זאת – הרכש החדש דרינקווטר החלים מפציעתו וכבר היה זמין במשחק הזה. אצל רומא גם לא הכל טוב – מנולאס הבלם החיוני של הקבוצה עדיין לא כשיר ופתח את המשחק מהספסל, בנוסף נפצעו דפרל וברונו פרס ששניהם שחקנחים חשובים אצל די פרנצ'סקו ובמשחק הקודם במקומם שיחק ז'רשון וזה לא צלח, אז היום את ההזדמנות קיבל אל שעראווי להוכיח שמגיע להיות לו שחקן הרכב. בנוסף לרשימת הפצועים צריך להוסיף את פטריק שיק הרכש החדש שעדיין לא ראינו בפעולה מאז החתמתו. רומא דווקא נמצאת בתקופה קצת יותר טובה עם 3 ניצחונות רצופים 1-0 והייתה חייבת היום ניצחון כי מאחוריה בטבלה מחכה אתלטיקו שמאכזבת כרגע בליגת האלופות והשיגה 2 נקודות בלבד והייתה יכולה לעקוף את רומא היום במקרה ואיטלקים היו מפסידים והספרדים מנצחים.

איזו פתיחה מטורפת של המשחק! מסירת עומק מעולה לכיוון אידן דז'קו, הבוסני הוריד את הכדור לאל שעראווי שבעט מהאוויר בעיטה מסובבת לפינה הרחוקה בלי שום סיכויים לקורטואה 1-0 לרומא בדקה הראשונה.

אל שעראווי מנצל את ההזדמנות לפתוח בהרכב וכובש שער מרהיב (קרדיט:twitter)

לאחר השער המהיר, המשחק המשיך בקצב מהיר, ושתי הקבוצות שיחקו התקפי מאוד, אך צ'לסי נשארה קצת בהלם לאחר השער המהיר. לאחר 10 דקות ה"כחולים" החזיקו בכדור יותר וניסו לפרוץ את ההגנה המצויינת של רומא שלא ספגה כבר ב-3 משחקים רצופים. בדקה ה-19 הזאר יצר הזדמנות לבד כשפרץ מצד שמאל לרחבה, אך לאחר הבעיטה שלו הכדור הגיע לידיים של אליסון. לאחר 2 דקות פלורנצי שיחרר את הכדור מחוץ לרחבה לשמיים. בדקה ה-24 שוב הזאר בעט למסגרת הפעם מחוץ לרחבה וזה שוב הלך לידיים של אליסון. מוראטה קיבל כדור מתנה מההגנה של רומא והיה צריך רק לפגוע למסגרת,  אך מכמה מטרים שלח את הכדור לאוהדים. לאחר מכן קצב של המשחק ירד טיפה ומשחק התרכז במרכז המגרש. אל שעראווי היה קרוב לכבוש צמד בדקה ה-35, אך ביציאה מול קורטואה בעט חלש והשוער הבלגי הדף את הכדור עם הרגליים. אך בסוף, לאחר 2 דקות המצרי כובש צמד! מסירת עומק מצויינת של ניינגולן, טעות ענקית של רודיגר וגם של אזפיליקואטה שלא עזר לבלם הגרמני לשמור על אל שעראווי שפשוט בנגיעה אחת העביר את הכדור לפינה של קורטואה 2-0 לרומא

מי היה מאמין לפני המשחק שאל שעראווי יהיה איש המשחק ויכבוש צמד לצ'לסי? (קרדיט:twitter)

אלונסו בדקה ה-43 בעט מצויין מחוץ לרחבה, אך אליסון הדף את הכדור לקרן. אחרי הרמת הקרן הזו באקיוקו היה יכול לצמק ונגח כדור לרשת, אך הכדור חלף מעל הקורה.

במחצית השנייה צ'לסי המשיכה לתקוף ולהחזיק בכדור יותר מאיטלקים, אך הקבוצה הייתה היום רדומה היום והתבקש חילוף של פדרו, שלא היה חד היום ובמשחק לא מוצלח שלו ולעלות במקומו את וויליאן. דז'קו קיבל כדור טוב מאל שעראווי הלוהט בדקה ה-53 היום ובעט מזווית חדה חזק מאוד, אך הכדור חלף מעל המשקוף. אך בסוף קונטה הכניס את וויליאן במקום קייהיל, שינוי מאוד התקפי של הקונטה שרצה היום להרוויח נקודות. החילוף באמת עזר ובדקה ה-57 מוראטה בעט בסמוך לקורה אחרי מהלך מצויין ושיתוף פעולה של וויליאן, הזאר ומוראטה. ובדקה ה-63 צ'לסי מתפרקת ופרוטי כובש את השלישי! פרוטי פרץ מצויין מהצד שמאל למרכז ושיחרר טיל לפינה הקרובה, הכדור פגע בקורה ונכנס שער יפה ורומא היום מצהירה כוונות על הרשות בבית הזה ומשחק מאוד אפור של הקבוצה מלונדון עם המון טעויות הגנה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
פרוטי עם הבעיטה מושלמת קובר את צ'לסי ומעלה את הקבוצתו למקום הראשון בטבלה (קרדיט:twitter)

פרוטי היה קרוב לקבור את צ'לסי לאחר 5 דקות שיהיה חופשי ברחבה, אך בעט חזק מדיי ושלח את הכדור מעל המשקוף. לדז'קו גם לא היה היום מזל והבעיטה שלו מזווית חדה מצד ימין עברה שוב מחוץ למסגרת בדקה ה-72. מנולס היה קרוב לכבוש את הרביעי לאחר הגבהה של ניינגולן, אך הפעם קורטואה הציל את הקבוצתו משער בטוח. והדף נגיחה של היווני מכמה מטרים. הקבוצה מלונדון הייתה נראת ממש חסרת עונים לקראת סוף המשחק ולא היתה מצליחה ליצור סכנה ליד השער של אליסון. המשחק הסתיים בניצחון קל מדי על צ'לסי, אך עדיין הקבוצה האנגלית עם סיכויים טובים לעלייה, עקב זה שאתלטיקו שוב מאבדת נקודות נגד קרבאח הצנועה שעם 10 שחקנים הצליחה להשיג תיקו מול הקבוצה הספרדית.

הרכבים:

רומא: אליסון, פלורנצי(מנולס דק' 76), פאסיו, ז'סוס, קולרוב, ניינגולן, דה רוסי, סטרוטמן, אל שעראווי(ג'רסון דק' 75), דז'קו, פרוטי

צ'לסי: קורטואה, ריודיגר, לואיז, קייהיל(וויליאן דק' 56), אזפיליקואטה, פברגאס(דרינקווטר דק' 71), בקאיוקו, אלונסו, פדרו, מוראטה(בטשוהאי דק' 75), הזאר

שאר התוצאות של היום בליגת האלופות:

אתלטיקו מדריד 1 – 1 קרבאח אגדם (כבש:טומאס דק' 56 – מיצ'ל דק' 40)

נאתכו פתח בהרכב במשחק נגד באזל, ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון מאוד חשוב על בנפיקה וקבוצה הרוסית משתווה בכמות הנקודות עם באזל שנמצאת במקום השני ונשארת בקרב על השמיני הגמר בליגת האלופות.

פ.צ באזל 1 – 2 צסק"א מוסקבה (כבשו: צופי דק' 32 – דזגויב דק' 65)

ניר ביטון גם פתח בהרכב אצל סלטיק, אך גם הוא לא עזר לסקוטים והם הפסידו לבאיירן וגם איבדו אפילו סיכויים תאורטיים לעלות לשמינית גמר.

סלטיק 1 – 2 באיירן מינכן (כבשו: מקגרגור דק' 74 – קומאן דק' 22, צ'אבי מרטינס דק' 77)

מנצ'סטר יונייטד 2 – 0 בנפיקה ליסבון (כבשו: סבילאר (עצמי) דק' 45, בלינד (פנדל) דק' 78)

אולימפיאקוס 0 – 0 ברצלונה

פאריס סן-ז'רמן 5 – 0 אנדרלכט (כבשו: וראטי דק' 30, ניימאר דק' 45+5, קורזאווה דק' 53, 72, 78)

ספורטינג 1 – 1 יובנטוס (כבשו: סזאר דק' 20 – היגוואין דק' 79)

בנוסף אופיר מרציאנו פתח בין הקורות במשחק של היברניאן במשחק חוץ במחזור ה-10 בפריימר ליג הסקוטית נגד קילמרנוק ושמר על השער נקי וקבוצתו השיגה ניצחון.

קילמרנוק 0 – 2 היברניאן (כבש:מקג'ין דק' 10, מיוריי דק' 60)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort