אלפה? אומגה!

טייסון סמית' נולד באוקטובר 1983 בוויניפג, קנדה והחל להתאבק בפברואר 2000 בהייתו בן 16 בלבד, תחת הארגון TCW במהלך שהותו בארגון הוא פיתח לעצמי גימיק של גיימר שמטורף על סדרות אנימה העונה לשם קני אומגה.

בשנת 2008 הוא הצטרף לחברה בשם DDT WRESTLING. הוא בהחלט זכה להצלחה ולפופולאריות אבל מצד שני היו לו שם בעיקר קרבות נוראיים, הכוללים קרב מול ילדה בת 9. הוא אומנם ניצח את הקרב אבל הקרב היה בדיחה מהלכת, אולי קרב ההיאבקות הכי גרוע שראיתי, הקרב יצר באז תקשורתי אדיר, קני אפילו קיבל מכתבי איומים על החיים שלו בגלל הקרב, שני הדברים היחידים שהיו טובים במהלך שהותו בחברה הזאת הם: ההתחברות של אומגה עם המתאבק קוטה איבושי, ושליחתו של קני לטורניר לאליפות יפן במשקל ג'וניור (עד ל-100 קילוגרם) שנערכה על ידי אירגון ההיאבקות NJPW (ארגון ההיאבקות הגדול ביותר ביפן).

עכשיו בואו נדלג בזמן הישר לתאריך השמיני בנובמבר 2014 לאחר שקני אומגה חתם על חוזה עם NJPW הוא הופיע לראשונה בתור מתאבק בלעדי של הארגון, ונחשף בתור חבר בבולט קלאב (כן כן אותו בולט קלאב שאי ג'י סטיילס, גאלוס ואנדרסון משויכים אליו) על ידי המנהיג של הקבוצה באותה תקופה פרינס דוויט (ידוע יותר בתור פין באלור), לאחר החשיפה קני אומר שהוא שיקר לקהל כל הזמן שהוא היה ביפן, שהוא לא אוהב את יפן, שהוא לא הולך לדבר ביפנית כפי שהוא הבטיח באחד מהכנסים של NJPW, ושהוא בחברה רק בשביל הכסף, ולזכות באליפויות, הוא הציג את הגימיק החדש שלו "המנקה", התחיל ללבוש שחורים בלבד והחל להיכנס לזירה כאשר הוא מנגב את הרצפה עם מגב כתור קטע הומוריסטי, הגימיק תופס תאוצה ואהבה של הקהל ו-NJPW מחליטים לתת לו קרב על אליפות הג'וניור של החברה ברסלקינגדום 9 (הרסלמניה של NJPW), קני מנצח את הקרב ומאז מתחיל להיות שם יחסית גדול בקבילת אוהדי ההיאבקות ברחבי העולם, את האליפות הג'וניור הוא מפסיד למתאבק בשם קושידה בחמישי ביולי 2015 אך משיג את התואר מחדש ב-23 בספטמבר 2015 רק בשביל להפסיד אותה ברסלקינגדום 10 עוד פעם לקושידה.

עם חולצת הבולט קלאב (PWInsider)

יום אחרי רסלקינגדום אומגה וסטיילס נלחמים בקרב זוגות נגד האלוף הבין יבשתי במשקל כבד של החברה באותה תקופה, שינסקה נאקאמורה, ויושי האשי, הקרב מסתיים כאשר קני מצמיד לשלוש את נאקאמורה, ואחרי הקרב משתמש בפינישר שלו one winged angel על סטיילס, הבולט קלאב מגיע ומנסה להכניס קצת היגיון באומגה, אבל אז כאשר זה נראה כאילו שהם הצליחו לעצור את אומגה הכל מתברר, כל הקטע היה מתוכנן וכל הבולט קלאב מתחיל לתקוף את סטיילס ובעצם מעיפים אותו מהבולט קלאב, אחרי שסטיילס שוכב חסר אונים באמצע הזירה, אומגה מתחיל לדבר על כך שהוא ממש הרגיש כאילו שהוא הכינור השני ליד סטיילס ושנמאס לו לחיות בצל שלו (למרות שבלעדי סטיילס לא היה מגיע לשום מקום ורק בזכותו איי ג'יי זכה בקרבות הגדולים ובאליפויות הגדולות) ומכריז על עצמו כתור המנהיג האמיתי של הקלאב, הוא אומר שהוא לא הולך לקרב חוזר על האליפות מול קושידה וממשיך להיות ג'וניור אלא שהוא הולך להלחם בנאקאמורה על האליפות הבין יבשתית במשקל כבד, אבל נאקאמורה עזב ל-NXT, ובכל זאת אומגה קיבל קרב על האליפות ב-14 לפברואר 2016 נגד מתאבק בשם טנהאשי, והפך סוף סוף לאלוף במשקל כבד בפעם הרשאונה בקריירה שלו בNJPW.

נעים מאוד, קני (NoDQ)

ששה ימים לאחר מכן הוא זוכה באליפות הקבוצות עם היאנג באקס הם מפסידים את האליפות בעשירי לאפריל אך זוכים בה עוד פעם בשלישי במאי 2016, בתשע עשר ביוני אומגה מפסיד את האליפות הבין יבשתית במשקל כבד ובשלישי ביולי הוא מפסיד גם את האליפות קבוצות, בערך חודשיים לאחר מכן הוא זוכה בטורניר ה1G (מעין קינג אוף דה רינג של NJPW) וברסלקינגדום 11 נתן את אחד הקרבות הכי טובים בהיסטוריה של ההיאבקות בקרב על האליפות במשקל כבד של החברה נגד קוזיצ'קה אוקאדה ולבסוף הפסיד, הקרב היה כל כך טוב שהוא קיבל דירוג של ששה כוכבים והפך להיות הקרב הראשון שקיבל את הדירוג הזה, ב-11 ליוני הוא נלחם עוד פעם נגד אוקאדה, הקרב נגמר בתיקו לאחר שעה של קרב וקיבל דירוג של 6 ורבע כוכבים והפך לקרב עם הדירוג הכי גבוה בהיסטוריה של ההיאבקות ובעצם התעלה על הקרב הקודם שלהם, ב-2 ליוני הפך לאלוף ארצות הברית במשקל כבד הראשון של החברה באירוע של החברה בארצות הברית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
זה מטוס? זו ציפור? לא זה קני אומגה בעוד רגע שגרתי (PWInsider)

לסיכום קני אומגה נחשב לאחד המתאבקים הגדולים של התקופה ונכון הוא אומנם בן 33 אבל הוא לא מתכוון לפרוש בקרוב ותאמינו לי כפי שאני מכיר אותו אתם עוד הולכים לשמוע עליו עוד המון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort