חולמים בספרדית – חלק ב': מגנים

"דור הולך ודור בא והארץ לעולם עומדת", כך נכתב בספר קהלת. בעת האחרונה נפרדנו ממספר כדורגלנים גדולים, ביניהם קרלס פויול, ג'נארו גאטוזו, דייוויד בקהאם, פרנק למפארד, תיירי הנרי, ראול, ועוד רבים וטובים. כעת, הגיע הזמן להכיר את הדור הבא של הכדורגל הספרדי. ספרד היא מעצמת ספורט, והליגה הספרדית היא אחת הליגות הטובות בעולם, יש גם כאלה הסבורים שהיא הטובה ביותר. ב"לה ליגה" ומחוצה לה מסתובבים לא מעט שחקנים ספרדים מחוננים, שעוד לא עברו את גיל 23 ובשנים האחרונות פרצו לתודעה למעשה, וזה הזמן לבחון את מצבם של אותם שחקנים, מהאלמוניים ביותר שרק עכברי כדורגל מכירים ועד הכוכבים הגדולים ששמם שגור בפיהם של כל אוהד ממוצע.

בפרק השני נדבר על המגנים הצעירים ששורפים את הקווים ותורמים בשני צידי המגרש, אז הנה לכם 10 המגנים הטובים ביותר של הכדורגל הספרדי:

הקטור ביירין, 22, ארסנל:

כנראה המגן הבכיר ביותר מבין הרשימה, וגם זה שעשה את ההתקדמות הגדולה ביותר בעונות האחרונות. ממגן אלמוני וצעיר עד לפני שנתיים, ביירין הפך לאחד מהשחקנים הבטוחים בהרכב של ארסן ונגר. יש לו מהירות פשוט אדירה והוא מצוין גם בהתקפה וגם בהגנה, אך לרוע מזלו דניאל קרבחאל משחק בצד שלו והוא המגן הימני הבכיר כרגע של נבחרת ספרד. בכל מקרה, ביירין נמצא בעלייה מתמדת והוא מועמד לעבור לקבוצות גדולות יותר מארסנל הנוכחית, שעם כל הכבוד היא לא קבוצה שלוקחת תארים בשנים האחרונות, וביירין, בדומה לעוד כמה שחקנים בארסנל, נראה לפחות רמה מעל הקבוצה שלו.

https://youtu.be/-afj3uDHe2w

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חוסה לואיס גאיה, 22, ולנסיה:

הנציג הראשון ברשימה מבין שלושה שמגיעים מולנסיה. המגן השמאלי הספרדי גדל במחלקת הנוער של העטלפים וזה כבר שנתיים ברצף שהוא מראה יכולת גבוהה. גאיה לא מפסיק לתמוך בהתקפה והוא אחד המגנים השמאליים הטובים ביותר ב"לה ליגה". השם שלו מוזכר בהקשר של קבוצות כמו ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וארסנל, אבל נראה כי המגן הצעיר לא ממהר לשום מקום ויעבור רק כאשר תגיע ההצעה הנכונה מבחינתו.

https://youtu.be/QDx2ddumCTs

תאו הרננדז, 19, דפורטיבו אלאבס:

אחד מתגליות העונה בלה ליגה הוא המגן השמאלי, תאו הרננדז, אחיו של לוקאס הרננדז מאתלטיקו מדריד. המגן המוכשר הוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר של אלאבס העונה, אחת מהקבוצות המפתיעות של הליגה הספרדית. למגן הצרפתי ששייך לאתלטיקו, יש שער אחד ו-4 בישולים העונה וחצי מקבוצות היבשת כבר לוטשות עיניים לעברו. הוא ככל הנראה יעבור דווקא אל היריבה העירונית, ריאל מדריד. עפ"י פרסומים בספרד, זו הקבוצה היחידה אליה הוא מעוניין לעבור ולא מוכן לשמוע על שום אופציה אחרת (ברצלונה וליברפול היו בין הקבוצות שרדפו אחריו).

ג'וני קסטרו, 23, סלטה ויגו: 

ג׳וני קסטרו הוא כבר שם מוכר בכדורגל הספרדי, למרות שהוא עדיין צעיר. המגן השמאלי הורסטילי של סלטה ויגו מסוגל לשחק ב-2 הצדדים בצורה כמעט שווה לחלוטין. הוא מרבה לשחק בצד שמאל, אך ימני ברגל ומצטיין בעיקר בחלק הקדמי. למגן הצעיר יש כבר 142 הופעות במדי סלטה, והוא אחד השחקנים האהובים במועדון. נראה שהאהבה הזו היא הדדית, מכיוון שקסטרו לא מראה סימנים של עזיבת המועדון, בו גדל מגיל צעיר. יש לו 3 בישולים העונה ב-23 משחקים והוא אחד השחקנים הטובים והיציבים של סלטה ויגו.

אלבארו אודריוסולה, 21, ריאל סוסיאדד:

אחת ההפתעות הנעימות של העונה מגיעה מכיוון סוסיאדד. אודריוסולה, המגן הימני המוכשר של המועדון, הוא אחד מתגליות העונה בליגה הספרדית כאשר ב-13 הופעות בלבד העונה הוא הספיק לתרום 5 (!) בישולים. אודריוסולה מצטיין בעיקר בחלק ההתקפי ומרבה לתמוך בהתקפה. הוא ישתפר עוד יותר אם יעבוד על הצד ההגנתי, ואם יעשה כן, המעבר לקבוצה יותר טובה מסוסיאדד יגיע מהר מאוד.

ז'ואאו קנסלו, 22, ולנסיה:

עוד נציג לעטלפים של ולנסיה. ז'ואאו קנסלו הוא אחד המגנים המוכשרים שיצאו מפורטוגל בשנים האחרונות, ואחד מנקודות האור של ולנסיה בעונה הנוכחית. למרות עונה רעה של הקבוצה שלו, קנסלו שומר על עקביות ומציג יכולת גבוהה לאורך כל העונה. הוא שורף את האגף הימני ומהווה איום עבור כל קבוצה שמגיעה למסטאייה. יש לו שער אחד ו-4 בישולים העונה ב-34 הופעות, אחד השחקנים היציבים של ולנסיה העונה. קנסלו מקווה שכל הקבוצה תרים את הרמה שלה בעונה הבאה, אחרת ייאלץ למצוא קבוצה אחרת שתואמת את היכולת שלו. ברצלונה כבר הוזכרה כמועמדת בכירה לקלוט אותו.

אלכס גרימאלדו, 21, בנפיקה:

אולי השחקן המוכשר ביותר ברשימה הנ"ל. אלכס גרימאלדו גדל בברצלונה אך מעולם לא קיבל צ'אנס בקבוצה הבוגרת של המועדון. הוא הבין את הרמז, ארז את המזוודות ונסע לליסבון, שם חתם במדי בנפיקה, אליה עבר תמורת 2.5 מיליון יורו, סכום די צנוע בהתייחס לכישרון גדול וצעיר כמותו. העונה הוא מציג יכולת נהדרת ויש לו 2 שערים ו-4 בישולים במדי בנפיקה, ונדמה שהוא מצא את המסלול הנכון עבור הקריירה שלו. אם ימשיך כך, לא רחוק היום בו יעבור לקבוצה יותר גדולה ביבשת.

אארון קריסול, 20, אספניול:

המגן השמאלי שמגיע מאספניול, עושה עונה פשוט מצוינת עד עתה. קריסול מצטיין בעיקר בהגנה ובולם כמעט כל איום שמגיע מהצד שלו. בגיל 20 בלבד הוא הפך לאחד השחקנים היציבים של אספניול העונה ולאחד מעמודי התווך שלה. הוא מחזיק ב19 הופעות בנבחרת הנוער של ספרד וכבר זומן לנבחרת האולימפית, ונראה שהוא בדרך הנכונה.

טוני לאטו, 19, ולנסיה:

השחקן האלמוני ביותר ברשימה מגיע, שוב, מולנסיה. טוני לאטו הצעיר (או בשמו המלא – אנטוניו לאטורה) עלה רק העונה לבוגרים של ולנסיה, וקיבל מספר הזדמנויות בודדות, אולם כבר בדקות הראשונות שלו היה ניתן לראות את הכישרון הגדול שיש בו. בדומה למגנים שמאליים אחרים שפרצו בולנסיה בעבר, כמו ג'ורדי אלבה, חואן ברנאט וגאיה, גם לאטו מצטיין בעיקר בהתקפה, והספיק כבר לבשל העונה פעם אחת, במשחק הבית מול סלטה ויגו. הוא צריך לעבוד על הפן ההגנתי, אבל ברמת הפוטנציאל הוא לגמרי שם וטוב תעשה ולנסיה אם תמשיך לתת לו הזדמנויות.

חאבייר מנקייו, 23, סנדרלנד:

המגן הימני שגדל באתלטיקו מדריד והספיק לעבור בקבוצות כמו ליברפול ומארסיי, נמצא כעת בתקופה פחות טובה בקריירה. הוא משחק כיום בסנדרלנד שככל הנראה תרד לליגת המשנה באנגליה. נדמה שהמגן, שיודע לתרום בשני צידי המגרש, לא מצא עדיין בית חם ואת הקבוצה הנכונה עבורו, למרות ששיחק לא מעט במארסיי בעונה שעברה והיה לא רע בכלל. גם בליברפול קיבל דקות משחק משמעותיות אך לא תקע יתד במועדון. מנקייו צריך לחשוב על יעד חדש לקריירה שלו, אולי חזרה הביתה לאתלטיקו תעשה לו טוב, מה שבטוח – לעבור בין קבוצות כל עונה לא ממש יקדם אותו.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort