אנז'ה עלתה לגמר הגביע בתום דרמה בסיום

חצי הגמר הראשון בגביע הצרפתי, הפגיש את אנז'ר מול גנגאן, במעין דרבי מערבי. שתי הקבוצות הצנועות כיוונו לעלייה לגמר, אבל אנז'ה הייתה יותר מדויקת. מחר ישוחק חצי הגמר השני, במפגש אריות בין פ.ס.ז' למונאקו

המשחק נפתח בשליטה של האורחים, כשבדקה ה-4' נרשמה בעיטה ראשונה במשחק, תחת שמו של אלכסנדר מנדי. החלוץ הצרפתי ניסה להכניע את אלכסנדר לטלה מזווית קשה, אבל פספס את הפינה הימנית. בחלוף הדקות, המשחק היה אגרסיבי בין שתי הצדדים, והכרטיס הצהוב הראשון נשלף לחובתו של כריסטוף קרבראט, בלמה של גנגאן. בדקה ה-32', אנז'ה סוף סוף בעטה לכיוון השער, אבל הבעיטה של החלוץ הסנגלי שלה, פאמרה דיידהו, הייתה גבוהה מדי. המארחים השתלטו על המשחק הדקות האלה, ובדקה ה-37', ג'ונתן במבה ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, אבל הבעיטה שלו עברה ליד העמוד השמאלי. רק דקה חלפה, וזה 1:0 לאנז'ה!  שוב פעם במבה מעורב במהלך, כשפרץ מצוין על האגף הימני, חתך לכיוון מרכז המגרש, ובמסירה מבריקה בין הרגליים של שחקן הגנה, מצא את תומאס מנגני, שכבש ללא בעיה.

 

מהלך נהדר, שבסיומו הקשר מצא הרשת. מנגני. (Squawka)

 

שניות אחדות לפני תוספת הזמן, גנגאן כמעט השוותה את התוצאה, כשג'ימי בריאנד מצא עצמו בזווית לא פשוטה לשער, אבל סיפק בעיטה טובה, אבל לטלה היה מוכן ועצר. השופט הוסיף שתי דקות למשחק, ובסיומם שרק לירידה להפסקה.

מחצית שנייה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, מצב כפול לאנז'ה, כשתחילה מנגני בעט לכיוון הפינה הימנית, ומיד אחר כך, צ'יק אנדוייה, הקשר מסנגל נגח חזק לכיוון השער, אבל הכדור יצר החוצה. בדקה ה-50', במבה ספג צהוב ראשון לחובת קבוצתו, אחרי תיקול קשה. עשר דקות חלפו, ומוסטאפה דיאלו מגנגאן ראה גם כרטיס צהוב מהשופט. בדקה ה-62', חילוף ראשון במשחק, כשניקולס פפה נכנס בשורות אנז'ה, במקומו של קווין בריגאוד. שתי דקות חלפו, וגם גנגאן ביצעה חילוף משלה, כשדיאלו פינה את מקומו, וניל דה פאוו נכנס למשחק. העייפות אצל השחקנים בלטה, ובדקה ה-71', בוצע חילוף נוסף אצל השחורים-לבנים, הפעם זה היה ג'ונאתן פריירה שנכנס, ופרננדו מארקל היה זה שהוחלף. שלוש דקות חלפו, ודיידהיו כמעט הכפיל את יתרון קבוצתו, אבל הנגיחה שלו מטווח קרוב עלתה מעל השער. בדקה ה-75', אטיין דידוט של גנגאן ביצע עבירה קשה, והוצהב גם הוא. שמונה דקות עברו, ואנז'ה קיבלה הזדמנות פז להבטיח את הניצחון, אבל אנדוייה לא ניצל הגבהה מצוינת של כובש השער, מנגני, והכדור שלו עבר סנטימטרים ליד החיבור השמאלי. בדקה ה-84', חילוף בכל צד, כשאנז'ה החליפה את דיידהיו החלוץ, ובמקומו נכנס קארל יקאמבי. גנגאן ויתרה על יאניס סליבור, ובמקומו נכנס סלואן פריבאט. רק שתי חלפו חלפו, וחילוף הגנתי נוסף בוצע אצל המארחים, כשבמבה, מבשל השער ירד מהמגרש, ובמקומו נכנס מתיאו פבלוביץ'. בדקה ה-88', המשחק קיבל תפנית, כשהרמה של גנגאן מצאה את ידו של איסמעיל טראורה הבלם, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. ג'ימי בריאנד ניגש לקחת את הבעיטה, אבל הוא לא הצליח להכניע לטלייה, שזינק מצוין לפינה השמאלית התחתונה. השופט הוסיף למשחק 2 דקות, וכמה שניות לסיום, זה 2:0 לאנז'ה! כדור קרן שהוגבה לרחבה, מצא את רגלו הימנית של המחליף, אקמבי, שבעט מדויק לעבר הפינה הימנית, והכניע את קארל ג'ונסון, שוערה השוודי של גנגאן. לאחר השער, השופט שרק לסיום המשחק. אנז'ה מנצחת 2:0 בביתה את גנגאן, ועולה לגמר הגביע הצרפתי.

 

שחקני אנז'ה חוגגים עלייה לגמר. (חשבון הטוויטר הרשמי של הגביע הצרפתי)

הרכבים:

אנז'ר:  לטלה. מנסיאו, תומאס, טראורה, סיסוקו. מנגני, סנטאמריה, אנדוייה. בריגאוד (פפה, 62'), במבה (פבלוביץ', 87'), דיידהיו (יקאמבי, 84').

גנגאן: ג'ונסון, מארקל (פריירה, 71'), סורבון, קרבראט, איקוקו. דידוט, דיאלו (דה פאוו, 64'), דיוקס. בריאנד, סליבור (פריבאט, 84'), מנדי.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort