התותחים נדמו-פאלאס הדהימה את ארסנל

הערב באצטדיון "סלהרסט פארק" התרחש דרבי לונדוני בין ארסנל לקריסטל פאלאס, במשחק שסגר את המחזור בפריימר ליג. שני קבוצות היו צריכות אך ורק ניצחון, בשביל להשיג את המטרות שלהן. ארסנל עלולה להישאר בלי ליגת אלופות שנה הבאה והיתה חייבת לצמצם פער של 7 נקודות מנצ'סטר סיטי, שנמצאת במקום רביעי. מצד שני קריסטל פאלאס נמצאת במאבק על הישרדות ורצתה להבטיח את הישארותה כמה שיותר מהר. ארסנל הגיעה למשחק אחרי ניצחון מול ווסטהאם ונמצאת במומנטום טוב, אך מצד שני קריסטל פאלאס אחרי הפסד לסאוטהמפטון ובגדול המשחק שלה לא יציב במיוחד ובנוסף לזה לקראת המשחק יש לה המון פצועים. אבל לא צריך לשכוח שלפני 2 מחזורים קריסטל פאלאס הביסה את מובילת הטבלה צ'לסי, שזה אומר שאסור לזלזל בנשרים. מבחינת ההרכבים ארסן ונגר לא ביצע שום שינוי ממשחק קודם: בעמדת שוער פתח השוער שלישי של הקבוצה מרטינס עקב פציעות של צ'ך ואוספינה, לורן קוסלני הקפטן של הקבוצה לא עבר מבחן כשירות ובעמדת חלוץ פתח שוב וולבק. אוליבייה ז׳ירו, החלוץ הכי יעיל בפרמייר ליג נשאר על הספסל. קריסטל פאלאס פתחו עם יוהאן קבאי שהיה בספק לקראת המשחק. משחק התחילו יותר אקטיבי דווקא קריסטל פאלאס תקפו בדקות ראשונות ובעטו כמה פעמים מחוץ למסגרת. בדקה ה-9 הזדמנות מסוכנת דווקא מול השער של קריסטל פאלאס בעיטה מחוץ לרחבה של מוחמד אלנני והדיפה מצויינת של ווין הנסי. שהיה נראה שארסנל התחילו לשלוט במשחק אחרי איבוד כדור במחצית מגרש שלהם יוהאן קבאי קיבל כדור מחוץ לרחבה מסר ימינה לווילפריד זהה ששלח כדור רוחב למרכז הרחבה איפה שטאונסנד ארב והקשר כבש שער ראשון במשחק בדקה ה-17.

טאונסנד כובש את השער הראשון (twitter)

תגובתה של ארסנל אחרי השער – אלקסיס סנצ'ס בועט חלש מחוץ לרחבה והנסי לוקח את זה בקלות. לאחר שספגו שער שחקני ארסנל הגבירו את הקצב ולחצו על השער של נשרים אך ללא סיכון. בדקה ה-41 אחרי מתפרצת מסוכנת בעט בנטקה מזווית די חדה לפינה הקרובה – מרטינס עדף לקרן. ארסנל הגיבה ממש לקראת שריקת סיום של המחצית: הרמת קרן של ארסנל ונגיחה של גבריאל פאוליסטה – הנסי תפס את הכדור. תחילת מחצית שנייה וכבר בדקה ה-49 הזדמנות מסוכנת לקריסטל פאלאס אחרי כדור רוחב בנטקה קיבל כדור במרכז רחבה עם הגב ובעט מסיבוב – ביירין בלם עם הרגל. אחרי דקה טאונסנד זז מצד שמאל למרכז ובעט, מרטינס הדף לרגליים של בנטקה שכבש את שער, אך השער נפסל עקב נבדל ברור של החלוץ הבלגי. ארסן ורגן הבין שצריך להציל את המשחק והכניס את הג'וקר שלו אוליביה ז׳ירו ואת אהרון רמזי, אך לא עברו 3 דקות  מאז החילוף ארסנל ספגה שוב! וולפריד זאהא שלח כדור רוחב לאמצע ויוהן קבאי בנגיעה ראשונה בעט בעיטה מסובבת לפינה הרחוקה וכבש אולי השער הכי יפה של המחזור וזה 2-0 לפאלאס.

כולם חיכו שארסנל תתעורר, אך קרה הפוך ופאלאס קיבלה פנדל. מרטינס טעה ביציעה מהשער והפיל את טאונסנד. לבעיטת האחד עשר הגיע לוקה מיליבויביץ וכבש שער השלישי למשחק בדקה ה-68.

שער שלישי ומכריע של מיליבויביץ (twitter)

 שחקני ארסנל ניסו לחזור למשחק ותקפו את השער של קריסטל פאלאס, אבל הכדור פשוט לא נכנס היום לרשת של נשרים. ההגנה של ארסנל היום נראתה על הפנים ואת זה ניצלו היטב שחקני היריבה שבדקה ה-85 יצרו עוד הזדמנות נוספת: שוב מסירת רוחב, הפעם מטאונסנד לבנטקה שבעט למסגרת ורק בזכות מרטינס זה לא הפך ל 4-0. למרות כל הלחץ הסופי ארסנל מפסידה ונשארת במקום השישי וסיכויים שלה לסיים בטופ 4 קרובים לאפס והנשרים עם ניצחון חשוב עולים למקום 15 וקרובים מאוד להישרדות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort