UFC 207

איזה ערב היה לנו באונטיגון: שני צעירים שרוצים להתקדם, אמריקה נגד דרום קוריאה, אלוף לשעבר שרוצה לחזור ושתי קרבות על אליפות משקל תרנגול, אחד בגברים והשני בנשים, שם רונדה ראודי חוזרת!

הקרב הראשון: משקל זבוב- לואיס "הסמוראי האחרון" שמולקה (11 ניצחונות, 2 הפסדים, מדורג 12) נגד ראיי "השטן הטזמקסיקני" בורג (9 ניצחונות, 2 הפסדים, מדורג 13)

שני לוחמים צעירים מארה"ב נפגשים בכדי לקבוע לעצמם שם ולעלות למעלה בדירוג כדי לקבל צ'אנס על החגורה. "הסמוראי האחרון" בן 25, שוקל 56 ק"ג ומוטות הידיים שלו מגיעים ל-68 לעומתו "השטן הטזמקסיקני" בן 23 בלבד, שוקל 56 ק"ג ומוטות הידיים שלו מגיעים ל-63. בורג ושמולקה מחזיקים בנתונים די זהים עם נטייה לקלה לטובתו של שמולקה הקרב אמור להיות שווה לחלוטין. הקרב התחיל בצורה שווה כשני הלוחמים בוחנים אחד את השני, לאחר שתי דקות בורג ניסה לבעוט עם קפיצה בראשו של שמולקה אך נפל, שמולקה לא ניצל את הנפילה ששל בורג שמהרצפה הצליח לתפוס אותו ברגליים ולהפיל אותו, השניים התחילו לנסות ולנעול אחד את השני כשבורג כמעט ומצליח ואף שולח כמה אגרופים ומרפקים לראשו של שמולקה שנפתח קלות. לאחר דקה ברצפה השניים קמים ושוב בורג שולח את שמולקה לרצפה וכמעט נועל לו את היד, השניים ממשיכים לנסות ולנעול אחד את השני כששוב בורג מראה עליונות ותוך כדי שולח כמה מרפקים לראש ואגרופים לבטנו של שמולקה והסיבוב הראשון נגמר והולך ללא ספק לבורג.  הסיבוב השני מתחיל ושוב בורג מראה שליטה כשהוא לוקח את שמולקה למטה, שמולקה מצליח לנעול את רגלו של בורג אך בורג מגיב עם אגרוף אדיר לראשו של שמולקה, שמולקה התעורר והחל לקחת שליטה על הקרב ואף הצליח לקום ולהפיל את בורג לרצפה אך הסיבוב נגמר. הסיבוב השלישי שייך גם הוא לבורג שעשה הכול כדי להכניע את שמולקה ואף כמעט הצליח עם נעילת גליוטינה על הראש אך שמולקה השתחרר ולבסוף הסיבוב נגמר והולכים להחלטת שופטים שקבעו המנצח הוא ראיי "השטן הטזמקסיקני" בורג!

השטן הטזמקסיקני היה פשוט טוב יותר (http://www.mmafighting.com)
השטן הטזמקסיקני היה פשוט טוב יותר (mmafighting)

הקרב השני: משקל חצי בינוני קל- טרייס "ספוג" סאפדין (16 ניצחונות, 5 הפסדים, מדורג 12) נגד קים דונג "אקדח ההלם" יון (21 ניצחונות, 3 הפסדים ותיקו, מדורג 9)

איזה קרב לוהט מצפה לנו כאן, "ספוג" הבלגי בן 30, שוקל 76 ק"ג ומוטות הידיים שלו מגיעים ל-70 לעומתו "אקדח ההלם" הדרום קוראני בן ה-35, שוקל 76 ק"ג ומוטות הידיים שלו מגיעות ל-76. הנתונים בין השניים די דומים אך הדרום קוראני גבוה יותר והידיים שלו מגיעות רחוק יותר ולכן יש לו יתרון על היריב. השניים רוצים לעלות במעלה הדרוג לקראת השנה הבאה בה יוכלו לקבל קרב על החגורה, ספוג מגיע כאנדרדוג בעוד שאקדח ההלם הצליח להכניע את כל ארבעת הקרבות האחרונים שלו ורוצה להמשיך ולנצח. הקרב התחיל בצורה טובה עבור סאפדין שהצליח להטיל את קים אך קים קם בקלות והחזיר בהפלה משלו, אחרי 2 דקות השניים החלו לנסות ולהכניס אגרופים אחד לשני אך שניים הציבו הגנה טובה, לקראת סוף הסיבוב סאפדין התחמק מהאגרופים של קים ואף שלח ברך לפרצו והטיל אותו והסיבוב נגמר. הסיבוב השני היה סיבוב הגנתי לחלוטין קים ניסה לתקוף ולתקוף בעוד שסאפדין התחמק וברח לאורך כל הסיבוב. הסיבוב השני התחיל בטירוף, שני הלוחמים החלו לתקוף ללא הפסקה ושלחו אגרופים ובעיטות אחד לשני, אחרי חצי דקה של טירוף הקרב נרגע מעט, לקראת סוף הסיבוב קים לקח שליטה והטיל את סאפדין ואף בעמט נעל אותו אך הסיבוב נגמר. השופטים החליטו שספאדין לקח את הסיבוב הראשון אבל קים לקח את שני הסיבובים אחרים ולכן המנצח הוא קים דונג "אקדח ההלם" יון!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אקדח ההלם ניצח אחרי קרב בינוני של השתיים (טוויטר של FOX UFC)
אקדח ההלם ניצח אחרי קרב בינוני של השתיים (טוויטר של FOX UFC)

קרב שלישי: משקל תרנגול- ג'ון "ידיי אבן" ליניקר (29 ניצחונות, 7 הפסדים, מדורג 2) נגד טיי.גיי דיילשואו (14 ניצחונות, 3 הפסדים, מדורג 1)

איזה קרב אדיר מתכננים לנו השניים. מצד אחד, אלוף לשעבר, טיי.גיי דיילשואו, בן 30, שוקל 60 ק"ג ומוטות הידיים שלו מגיעות ל-67 מהצד השני, "ידיי האבן" הברזילאי בן 26, שוקל 60 ק"ג ומוטות הידיים שלו מגיעות ל-67. הנתונים מראים כי השתיים שווים ולכל אחד יש מטרה בקרב הזה, דיילשואו רוצה להחזיר את התואר אליו בעוד שליניקר רוצה לקבל את ההזדמנות שלו על התואר ולהראות שהוא הטוב במשקלו. הקרב התחיל בסערה, שני הלוחמים לא הפסיקו לנסות ולתקוף אחד את השני, לאחר שנרגע מעט דיילשואו לקח שליטה, הטיל את ליניקר ואף נעל אותו, ליניקר השתחרר ולקראת הסוף הצליח להכניס כמה אגרופים לדיילשואו ואף הניף את הידיים כדי לעורר את הקהל והסיבוב הראשון נגמר. סיבוב שכולו דיילשואו פשוט כך. זה החל כליניקר ניסה להפתיע עם אגרופים ובעיטות אך אחרי דקה דיילשואו הוריד את ליניקר לקרקע ומשם פשוט שלח אגרופים ומרפקים לראשו של ליניקר שבמזל הצליח לשרוד את הסיבוב השני. הסיבוב השלישי היה גם הוא בשליטתו של דיילשואו שהשתמש במהירות שלו כדי להטיל את ליניקר ולנסות לנעול אותו, לקראת הסוף ליניקר ניסה ושלח כמה אגרופים ובעיטות טובות אך זה לא עזר לו והקרב נגמר. השופטים כמובן החליטו כמו שכולם ראו המנצח הוא טיי.גיי דיילשואו!

דיילשואו רוצה לקחת את התואר חזרה (טוויטר של FOX UFC)
דיילשואו רוצה לקחת את התואר חזרה (טוויטר של FOX UFC)

קרב רביעי: אליפות משקל תרנגול- דומינק "השולט" קרוז, אלוף משקל תרנגול (22 ניצחונות והפסד אחד) נגד קודי "בלי אהבה" גארברנט (10 ניצחונות)

קרב ראשון הערב על חגורה והפעם נלחמים על אליפות משקל תרנגול. לאחר שראינו את דיילשואו מנצח ומכריז כי הוא יקח את החגורה חזרה, נראה נגד מי הוא יצטרך להילחם כדי לעשות את זה. מצד אחד, "השולט" האמריקאי, בן 31, שוקל 60 ק"ג ומוטות הידיים שלו מגיעות ל-68 ויותר חשוב מכך הוא הפסיד רק קרב אחד ב-23 קרבות מהצד השני "בלי אהבה" אמריקאי, בן 25, שוקל 60 ק"ג ומוטות הידיים שלו מגיעות ל-65 אך יותר חשוב מהכול הוא עדיין לא הפסיד וניצח את כל 10 הקרבות שלו וידוע בתור אחד מהנווקאטיים הטובים שיש. פתיחה אדירה לקרב, גארברנט פשוט לקח דקה התחמק מכל מכה שקרוז ניסה והחל לרקוד לו מול הפרצוף, בלי אהבה המשיך והחלו לתקוף ללא הפסקה את האלוף מהמכהן שנכנס להלם קצר, קרוז התעורר הטיל את גארברנט שקם מהר ושלח ברך לראשו של קרוז והסיבוב הראשון נגמר. הסיבוב השני המשיך במומנטום של גארברנט שנראה ששולט בקרב, מעז יותר ומידי פעם גם מכניס אגרוף או בעיטה חזקים לקרוז, "השולט" נראה קצת בהלם ונראה שבעיקר התגונן בסיבוב הזה אך גם הצליח להטיל פעם אחת מה שיכול להזן את הסיבוב. הסיבוב השלישי נפתח בסערה, "בלי אהבה" שלח בעיטה לראשו של קרוז, שהגיב באגרוף לפניו של גארברנט שענה שוב בשתי אגרופי אדירים ופתח את הגבה של האלוף. הטוען לכתר המשיך להראות נהדר כשהוא מתחמק מהמכות של קרוז ומכניס לו כל פעם אגרוף או שתיים חזקים. קרוז כמעט הפסיד כשחטף אגרוף חזק ונפל אך קם מהר, גארברנט המשיך לשלוט בקרב ולעצבן את האלוף עם כל מיני ריקודים והתחמקויות תוך כדי והסיבוב השלישי נגמר. הסיבוב הרביעי התחיל לאט אך שתי דקות בתוך הסיבוב גארברנט שלח אגרוף אדיר לקרוז שנפל אך שוב קם, חצי דקה לסיום הסיבוב שוב "בלי אהבה" שלח פצצה לפניו של האלוף ששוב נפל וגארברנט פשוט רקד לו מול הפנים, זה לא נגמר כאן גארברנט המשיך לשלוט אגרופים לאלוף ושוב הפיל אותו, האלוף קם נראה בשוק והסיבוב נגמר. הסיבוב האחרון היה הרגוע מכולם גארברנט ניסה לתקוף בהתחלה ולראות פשוט התגונן כי ידע שהתואר שלו. הקרב כמובן הלך להחלטת שופטים שראו מה שכולנו ראינו המנצח והאלוף החדש הוא קודי "בלי אהבה" גארברנט!!

רקד והתעלל באלוף היוצא כל הקרב בדרך לחגורה (http://www.mmafighting.com)
רקד והתעלל באלוף היוצא כל הקרב בדרך לחגורה (mmafighting)

הקרב החמישי והאחרון: אליפות משקל תרנגול נשים- אמנדה "האריה" נונס, האלופה (13 ניצחונות ו-4 הפסדים) נגד רונדה "ראודי" ראוזי (12 ניצחונות והפסד אחד, מדורגת 1)

איזה קרב אחרון יש לנו. רונדה ראודי חוזרת לזירה אחרי שהפסידה את התואר ודיברה על כך שכבר ניכנסה לדיכאון, כעת היא באה לקחת את מה ששייך לה ראוזי, בת 29, שוקלת 60 ק"ג ומטות הידיים שלה מגיעות ל-68. מהצד השני, האלופה המכהנת אמנדה נונס, בת 28, שוקלת 60 ק"ג ומוטות הידיים שלה מגיעות ל-69. ראוזי אולי באה לקחת את התואר אבל נונס כאן כדי להישאר ולכן מצפה לנו קרב אדיר. וואו פשוט וואו שוב תסריט שאף אחד לא יכול לחשוב עליו 48 שניות זה מה שלקח לנונס כדי לנצח את הקרב. נונס ורואזי פתחו בטירוף ושלחו מהלומות אחת לשנייה, נונס לקחה שליטה מהר ולא הפסיקה לאגרף את ראוזי ואחרי 48 שניות ומספר אגרופים אדירים לפנים של ראוזי השופט עצר את הקרב וקבע המנצחת והאלופה היא אמנדה "האריה" נונס!

48 שניות בלבד. ואוו (טוויטר של FOX UFC)
48 שניות בלבד. ואוו (טוויטר של FOX UFC)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort