סיכום המחזור התשיעי בליגת העל לנוער.

מחזור 9 בליגת העל לנוער הביא עמו כמה משחקים מעניינים. הפועל רעננה ומכבי פתח תקווה מסיימות בתיקו שטוב בעיקר למכבי חיפה שניצחה באשדוד, ומגדילה את הפער בצמרת. ב"ש ומכבי ת"א גם כן מתרחקות מהצמרת לאחר משחק ללא הכרעה בוסרמיל. הפועל ת"א ממשיכה להתפורר גם בנוער, בעוד אשקלון זוכה בניצחון ראשון לעונה זו.

הפועל רעננה-מכבי פ"ת 1-1
שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה נפלאה נפגשו במזג אוויר אפרורי למדי בבוקר של יום שבת . הקבוצה מהשרון הנמצאת במקום השלישי, פתחה טוב את המשחק וכבר לאחר שתי דקות יוסף טוואבה סיפק מצב ראשון לקבוצתו, אך השוער אדיר רפאל יצא היטב ומנע את כיבוש השער. עוד הזדמנות מצוינת לחלוץ הפעלתן עשרים דקות מפתיחת המשחק, טוואבה השתלט על הכדור ומחוץ לרחבה שיחרר בעיטה חזקה שנעצרה רק במשקוף השער. רעננה המשיכה לתקוף ולבסוף זכתה גם בשער המיוחל. לאחר שלושים דקות, קרן מדויקת של יובל טיטלמן פגשה את ראשו של ירדן כהן שנגח לתוך השער לשמחת הקהל המקומי והמאמן דני בונדר. מנור סולומון הכישרון העולה, חסר לאורי אוזן עקב השתלבותו במחלקה הבוגרת. בלעדיו האורחים מאם המושבות התקשו לצאת להתקפות מהירות, גם בעקבות יכולת טובה של הקישור בהנהגת נוסא נגוסה וההגנה בהנהגת המגן טל אדלר, שתסכל שוב ושוב את שחקני האגף של פ"ת. המחצית הסתיימה ביתרון למארחת מהשרון. בעוד המלאבסים שנמצאים במקום השני בטבלה, פשוט נראו לא טוב.

דני בונדר, מאמן הפועל רעננה.
דני בונדר, מאמן הפועל רעננה.

רעננה יכלה להכפיל את יתרונה במחצית השניה. בעיטה של נתנאל כהן מתוך הרחבה פגשה שוער מצוין בשער, בדמותו של אדיר רפאל שהדף לקרן. בדקה ה70 רגע מעורר מחלוקת, השופט מצביע על הנקודה הלבנה לאחר ספק נגיעת יד של שחקן רעננה בתוך הרחבה. הקהל מחה נחרצות כנגד ההחלטה וכמו גם הספסל של רעננה, אלה הטיחו בשופט האשמות קשות. את תאי בריבו זה פחות עניין והבעיטה החזקה שלו לפינה הימנית הלכה לתוך הרשת. פנדל שלישי רצוף בו זוכים חניכיו של אוזן. מיד לאחר כיבוש השער כלב מגזע הסקי השתחרר מבעליו, ורץ למגרש על מנת לחגוג עם השחקנים.  לאחר מאמצים קשים פונה העבריין ליציע ובחזרה לבעליו.  תומר בנבנישתי היה יכול להכריע את המשחק בתוך תוספת הזמן, אך הבעיטה שלו חלפה מעל השער של אסף צור, שוער רעננה. בסיום תיקו מאכזב לשתי הקבוצות.

הפורץ מפונה בחזרה ליציע לאחר שער השווין של פ"ת.
הפורץ מפונה בחזרה ליציע לאחר שער השיווין של פ"ת.

מ.ס אשדוד- מכבי חיפה 2-0
חניכיו של איתי מרדכי ממשיכים להתבסס במקום הראשון לאחר ניצחון באשדוד. זה לא היה פשוט אך צמד של מוחמד עוואד הנפלא לקראת הסיום (71,74), הספיק לניצחון.  הירוקים מנצלים את המעידה של הדולקות אחריה ומגדילים את הפער בפסגה ל-4 נקודות..

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הפועל רמה"ש-בני סכנין 2-2
משחק מצוין בגרונדמן בין שתי קבוצות מוכשרות הסתיים בחלוקת נקודות. רון אשכנזי העלה את המארחת ליתרון לאחר 20 דקות של כדורגל. רבע שעה לאחר מכן עאטף מוסא השווה את התוצאה. רבע שעה לסיום ההתמודדות עומר אבו פה, מלך השערים של הקבוצה ממורשה החזיר את היתרון. אך יתרון זה החזיק 4 דקות תמימות לאחר שאימן כיאל הכניע את דניאל אזולובו.

 

הפועל ת"א-מכבי נתניה 4-1
חניכיו של שמעון ביטון ממשיכים להתפרק לאחר תבוסה ביתית לחניכיו של בני לם. עבד גאברין העלה את האורחים ליתרון שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה. ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, היתרון הוכפל מרגליו של ניר עזריה. יהונתן לוי עוד צימק את התוצאה לפני שגאברין השלים צמד אישי בדקה ה77. בתוך תוספת הזמן איאד חאג' קבע את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון נתניה עולה למקום השישי.

הפועל ב"ש-מכבי ת"א 1-1

. ברק בכר, מאמן האלופה הגיע לוסרמיל על מנת לצפות בשחקני העתיד של המועדון האדום. הקבוצות הגיעו למשחק לאחר תקופה טובה מצד שתיהן. חניכיו של ניסו אביטן פתחו מצוין את המשחק, וכבר לאחר שתי דקות מתן כהן העלה את הדרומיים ליתרון לאחר בישול של יהונתן אליאס. כהן כמעט ובישל את השער השני, אך אור דדיה שקיבל ממנו את הכדור פישל מול השער. חניכיו של אופיר חיים חזרו למשחק בדקה ה37. רון זמיר היתל בהגנת האדומים עם סיבוב מצוין בתוך הרחבה, והכניע את עמית קרן. חלוקת נקודות בסיום.

הפועל ראשל"צ-בית"ר טוברוק 0-1

לאחר שזכו בניצחון הבכורה שלהם לעונה זו מול מכבי נתניה, השלימו בראשון לציון דאבל ביתי על עיר היהלומים עם ניצחון גם על טוברוק. עמית מלכה הנהדר הכריע את ההתמודדות שמונה עשרה דקות מהפתיחה. שלוש נקודות חשובות לחניכו של ניר ברקוביץ' למאבקי התחתית.

הפועל חיפה-הפועל אשקלון 1-0

ניצחון ראשון ומפתיע במיוחד לקבוצה מהדרום הממוקמת במקום האחרון. שלוש דקות מפתיחת המשחק דולב אברג'יל כבש ובעצם העניק לקבוצתו ניצחון ראשון לאחר שמונה הפסדים רצופים.

 

 

עירוני ק"ש-בני יהודה ת"א 0-3
הצפוניים גברו על האורחת מהמרכז בביתם בזכות שער של רותם חטואל בדקה ה24, וצמד מאוחר של סאומר אבו גבל (87,90). בני יהודה נשארת מתחת לקו האדום ונמצאת כבר במרחק 4 נקודות מחוף מבטחים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort